هيچ كشوري به اندازه ايران و سوريه در مبارزه با تروريسم جدي نيست!

نامزد رياست جمهوري لبنان: آمريكا مي داند هيچ كشوري به اندازه ايران و سوريه در مبارزه با تروريسم جدي نيست  5 مرداد -94
لابد این نامزد  عضو یا حامی حزب الشیطان لبنان است که چنین آشکارا تبدیل به بلندگوی رله کننده ی تبلیغاتی حاکمان رژیم وارونه ی ولایت فقیه پدرخوانده ی تروریست جهانی و هم پیمانش سوریه  شده است!
ميشل عون نامزد گروه هشت مارس در انتخابات رياست جمهوري لبنان گفت: من از برخي سياستمداران آمريکايي شنيدم که هيچ طرفي به اندازه ايران و سوريه در مبارزه با تروريسم جدي نيست.    ميشل عون رئيس «فراکسيون تغيير و اصلاح» مجلس لبنان در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: ايران به دستاورد مهمي قبل از توافق رسيد، زمان طولاني از تحريم ها را سپري کرد. اين ايستادگي به اين کشور کمک نمود تا به خودکفايي و توسعه برسد. اکنون ايران با يک تير دو نشان زد و سياست درهاي باز را پيش گرفت. صبر توام با استحکام، توانايي و نرمش قهرمانانه همراه با قدرت و اقتدار در رفتار ديپلمات هاي ايراني در اين موفقيت کاملاآشکار بود. اين مسئله باعث خرسندي من شده چرا که ايران يک کشور اسلامي مورد اطمينان است. وزير خارجه ايران هرگز بدون پشتيباني و حمايت هاي حضرت آيت الله سيد علي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي و رئيس جمهوري نمي توانست به اين نتيجه موفق آميز دست يابد.    عون گفت: کساني که اين توافق را امضا کرده اند، به آن ملتزم خواهند ماند، زيرا همه کشورها نياز دارند که تجارت و اقتصادشان رونق بگيرد. ضمن اين که خطر تروريسم تکفيري به جامعه اروپا رسيده، بنابر اين همه به رويارويي با اين خطر در سوريه، عراق و حتي يمن مجبور هستند که در اين موضوع ايران نقش مهمي دارد. اوباما وارث جنگ هاي زيادي بود و نمي خواست جنگي جديد از خود به ارث بگذارد و آن را به صاحب آينده کاخ سفيد واگذار کند. موضع واقعي واشنگتن و نيت هاي آن در جريان بررسي و تصويب توافق هسته اي در کنگره آشکار مي شود.    عون در پاسخ به اين سوال که ارزيابي شما از ايران و عربستان و تعاملشان با مسايل منطقه چيست، با شدت و سرعت تاکيد کرد که زمينه اي براي مقايسه دو کشور وجود ندارد. ملت ايران به آزادي عقيده و راي مخالف احترام مي گذارد. توازن بين قوا و نهادهاي قدرت در ايران مانع انحصار قدرت نزد يک طرف مي شود.
    رئيس فراکسيون اصلاح و تغيير در مجلس لبنان اظهار داشت: من از برخي سياستمداران آمريکايي شنيدم که هيچ طرفي به اندازه ايران و سوريه در مبارزه با تروريسم جدي نيست. ما در لبنان وقتي مي گفتيم مقاومت پيروز خواهد شود، ما را به کفرگويي، هذيان و زوال عقل متهم کردند و خيلي طرف ها از ما عصباني بودند اما موضع خود را تغيير نداديم.
    وي در پايان گفت: مشتاقانه آماده سفر به ايران هستم هر چند غربي ها اکنون اشتياق و شتاب بيشتري براي رفتن به ايران دارند.