نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما21 تیر -9ف
* کمالوند از تهران: پارکبان‌های جلوی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) به جای دریافت 950 تومان به ازاء هر ساعت توقف مندرج روی قبض، مبلغ 2000 تومان مطالبه می‌کنند و درصورت عدم پرداخت با رانندگان هم درگیر می‌شوند! البته من از طریق سامانه 1888 هم تخلف را گزارش کردم اما ظاهراً گوش شنوا پیدا نمی‌شود!* * احمدی از تهران: اگر از کنار مخازن زباله میدان انقلاب عبور کنید مشاهده می‌کنید که چه بوی تعفن و مشمئز کننده‌ای از آن می‌دهد و بنظر می‌رسد این مخزن‌ها شسته نمی‌شود. درحال حاضر که در فصل گرما قرار داریم این محیط‌ها باعث تجمع حیوانات موذی (موش) می‌شود و مشکلاتی را برای عابرین ایجاد می‌کند. به شهرداری منطقه تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.* یک شهروند قوچانی: چرا بیمارستان قوچان فاقد متخصص زنان می‌باشد؟ لطفاً مسئولان وزارت بهداشت رسیدگی نمایند.* محمودیان از تهران: قیمت برنج ایرانی اخیراً از کیلویی 8 هزار به 10 هزار تومان افزایش یافته است! وقتی علت افزایش را جویا شدیم در جواب گفتند: بازار نرخ‌ها را معین می‌کند. از سازمان تعزیرات سئوال می‌کنم چرا باید ناگهان کیلویی 2 هزار تومان روی قیمت برنج برود؟ متولی کنترل قیمت‌ها چه سازمانی است؟بند «پ» ندارم و بیکارم چه کنم؟.مرد 40 ساله‌ای هستم و لیسانس دارم، اما تا به حال به دلیل این که نتوانسته‌ام از بند «پ»، یعنی پارتی استفاده کنم، بیکار مانده‌ام. افرادی مانند من که هیچ پارتی ندارند و بیکارند، تکلیف‌شان چیست؟امیرمسعود ـ تهران.تبلیغ بر روی «پست»‌های برق و تلفن.در بلوار میرداماد تا چشم کار می‌کند، بر روی «پست‌»‌های شرکت برق و تلفن و محل‌هایی که چسباندن آگهی‌های تبلیغاتی ممنوع است، انواع آگهی‌های ثبت شرکت‌ها نصب شده است که این موضوع باعث شده چهره منطقه زشت شود. چرا کارگران این‌گونه مراکز به خودشان اجازه می‌دهند خلاف مقررات رفتار کنند و مسئول رسیدگی به چنین تخلف‌هایی کیست؟الهام سلامت ـ تهران
نامه‌های شما
بند «پ» ندارم و بیکارم چه کنم؟
مرد 40 ساله‌ای هستم و لیسانس دارم، اما تا به حال به دلیل این که نتوانسته‌ام از بند «پ»، یعنی پارتی استفاده کنم، بیکار مانده‌ام. افرادی مانند من که هیچ پارتی ندارند و بیکارند، تکلیف‌شان چیست؟امیرمسعود ـ تهران
تبلیغ بر روی «پست»‌های برق و تلفن
در بلوار میرداماد تا چشم کار می‌کند، بر روی «پست‌»‌های شرکت برق و تلفن و محل‌هایی که چسباندن آگهی‌های تبلیغاتی ممنوع است، انواع آگهی‌های ثبت شرکت‌ها نصب شده است که این موضوع باعث شده چهره منطقه زشت شود. چرا کارگران این‌گونه مراکز به خودشان اجازه می‌دهند خلاف مقررات رفتار کنند و مسئول رسیدگی به چنین تخلف‌هایی کیست؟الهام سلامت ـ تهران
خدمات یا دردسرهای شرکت واحد؟
شرکت واحد با اجرای طرح‌های غیرکارشناسانه موجب دردسر مسافران برخی خطوط از جمله میدان اختیاریه شده است. به عنوان نمونه سال‌های گذشته از میدان هفتم تیر، خیابان بهار شیراز به میدان اختیاریه و بالعکس اتوبوس داشت و مسیر عبور آن‌ها از بزرگراه مدرس، بلوار میرداماد و خیابان شریعتی بود، با راه‌اندازی مترو، اتوبوس‌ها از این محل جمع‌آوری و به پایانه اتوبوس‌های ایستگاه شهید حقانی انتقال یافت. مدتی قبل هم مسئولان شرکت واحد این خط را جمع‌آوری کردند و تمامی ایستگاه‌های شرکت واحد در بلوار میرداماد هم تخریب شد. حالا مسافرانی که می‌خواهند به بلوار میرداماد، میدان مادر و خیابان شریعتی رفت و آمد کنند به دردسر افتاده‌اند. چه دلیلی دارد مسئولان این شرکت به جای این که به فکر رفاه مسافران باشند، آنان را به عذاب سفرهای درون‌شهری دچار می‌کنند؟محسن مُلاعباسی ـ تهران
صدای شما

* کمالوند از تهران: پارکبان‌های جلوی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) به جای دریافت 950 تومان به ازاء هر ساعت توقف مندرج روی قبض، مبلغ 2000 تومان مطالبه می‌کنند و درصورت عدم پرداخت با رانندگان هم درگیر می‌شوند! البته من از طریق سامانه 1888 هم تخلف را گزارش کردم اما ظاهراً گوش شنوا پیدا نمی‌شود!
* یک بازنشسته بیمار از تهران: امسال هزینه‌های سونوگرافی بیش از دو برابر شده است! سئوالم اینست که اگر صاحبان این خدمات در سالیان گذشته زیان می‌دیدند چرا اعتراض نکردند، اما اگر سود می‌بردند چرا به سودشان این مقدار اضافه شده است؟ بنویسید شاید بررسی و رسیدگی کنند.
* احمدی از تهران: اگر از کنار مخازن زباله میدان انقلاب عبور کنید مشاهده می‌کنید که چه بوی تعفن و مشمئز کننده‌ای از آن می‌دهد و بنظر می‌رسد این مخزن‌ها شسته نمی‌شود. درحال حاضر که در فصل گرما قرار داریم این محیط‌ها باعث تجمع حیوانات موذی (موش) می‌شود و مشکلاتی را برای عابرین ایجاد می‌کند. به شهرداری منطقه تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
یک شهروند قوچانی: چرا بیمارستان قوچان فاقد متخصص زنان می‌باشد؟ لطفاً مسئولان وزارت بهداشت رسیدگی نمایند.
*
محمودیان از تهران: قیمت برنج ایرانی اخیراً از کیلویی 8 هزار به 10 هزار تومان افزایش یافته است! وقتی علت افزایش را جویا شدیم در جواب گفتند: بازار نرخ‌ها را معین می‌کند. از سازمان تعزیرات سئوال می‌کنم چرا باید ناگهان کیلویی 2 هزار تومان روی قیمت برنج برود؟ متولی کنترل قیمت‌ها چه سازمانی است؟