رونمایی از چندین سامانه دفاعی در شهریورماه

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خبر داد
رونمایی از چندین سامانه دفاعی در شهریورماه 29 تیر-94
مگر توافق هسته ای نشده است.پس برای چه پاسدار اسماعیلی فرمانده ی قرارگاه پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء پاسداران خبر از رونمایی سامانه دفاعی پاسداران در شهریور داده است؟ مگر قرارنیست کرکره ی تأسیسات هسته ای پاسداران پایین کشده شود و اعلامیه ورشکست باتقصیر بالایش نصب گردد؟ چرا پاسداران تلاش مذبوحانه می کنندو انمود کنند اتفاقی نیفتاده است؟ نکند بااینگونه خبرهای رونمایی سامانه ی دفاعی نوعی موضع گیری مخالفت با توافق هسته ای ودور زدن آن می باشد؟چون پاسداران نمی خواهند به آسانی دست ازا هداف برنامه ی هسته ای و دستیابی به سلاح هسته ای بردارند .چون هرگونه عقب نشینی ئتسلیم شدن هزینه ی سنگین جوابگویی در آینده برای شات دارد که همچون جنگ که 7 سال اضافی ادامه داده شد. در این مورد سئوال علیه شان برای پاسخگویی مطرح خواهدشد برای چه زودتر تن به توافق هسته ای با هزینه های کمتر تصویب قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل داده نشد؟ و این پرونده مکمل پرونده جنگ می شود وهردو علیه ی پاسداران جنگ افروز گشوده خواهد شد.ضمن اینکه توافق هسته ای اهرم و بهانه ی سرکوب رااز ارگان های سرکوبگر خواهدگرفت.
 
 
 
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از رونمایی چندین سامانه دفاعی در روز 10 شهریورماه خبر داد و گفت: ایران اسلامی در فضای تهدید از روش‌ها و سازوکارهای بومی متکی به توان داخلی بهره می‌گیرد.
امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، اظهار کرد: صفر تا 100 ساخت و بومی‌سازی سیستم‌های دفاعی کشور به دست توانمند نیروهای داخلی انجام می‌شود.
وی به بهینه‌سازی برخی سیستم‌های خریداری شده در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)ارتش اشاره و تصریح کرد: در طرح بهینه‌سازی، سیستم‌هایی که از قبل خریداری شده با هدف جلوگیری از امکان اشراف دشمن بر سیستم‌؛ سامانه‌های تولیدی کاملا بهینه‌سازی می‌شوند به طوری که با این تغییرات، دیگر آنها از سازوکار آن شناختی نخواهند داشت.
وی به بومی‌سازی «سامانه اس 200» در کشور اشاره و اضافه کرد: این سیستم با ابتکار نیروهای توانمند کشورمان کاملا تغییر کرده و به طور کامل با سیستم اولیه متفاوت‌ است به طوری که می‌توان گفت تنها اسم آن «اس200» است چرا که قطعه به قطعه آن در داخل بهینه سازی و تغییر یافته است و از این رو قابل کپی نیز نیست.
امیر اسماعیلی در خصوص جایگاه ایران در منطقه، خاطرنشان کرد: بی‌تردید، مهمترین جایگاه و رتبه ما، استقلال کامل است؛ چرا که ما بر روی پای خود ایستاده‌ایم و از این رو هیچ کشوری در منطقه قابل مقایسه با توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیست.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از موفقیت‌های چشمگیر ایران در سیستم‌های شنود خبر داد و افزود: بی‌تردید این سیستم‌ها و تولیدات دفاعی با قرار گرفتن در زنجیره پدافند هوایی موجب ارتقاء میزان امنیت آسمان کشور خواهند شد.