كيهان و خوانندگان

دروغ نامه های کیهان 14 تیر-94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری در پیام های قلابی و ساختگی اش  که ازموضع انتقادی است ومخاطبش هم دولت روحانی وحامیان شان می باشد . در مورد پیام آخرش نگفته که مخاطب کیست؟ اگر شهرداری مشهداست . نگفته شهردار مشهد وابسته به کدام باند است؟ همینطور اشاره نکرده نقش سلطان دزد وغارتگر خراسان آخوند واعظ طبسی نماینده خامنه ای در مشهد در این مورد چیست که رفتگر  شهرداری مشهد چنین پیام داده است »  سهميه کفش ما رفتگران ناحيه 3 منطقه 4 شهرداري مشهد مقدس تحويل داده نشده است. در ضمن از ماسک مخصوص و دستکش نيز خبري نيست. مع الوصف با اين محروميت ها هر روز از 4 صبح تا 12 ظهر مشغول نظافت هستيم و از کار کم نمي گذاريم. پس چرا در پرداخت حق و حقوق اين عده عدالت رعايت نمي شود؟    

    * اگر تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان پرونده هواپيماي مسافربري ايرباس با 290 مسافر که توسط شيطان بزرگ در فراز خليج فارس ساقط شد و پرونده کودتاي 28 مرداد را به دقت مطالعه و به خاطر سپرده باشند هيچ گاه فريب خدعه و نيرنگ آمريکاي جنايتکار را نخواهند خورد!
       *
با توجه به فرمايش رهبر معظم انقلاب در ديدار با خانواده شهداي هفت تير و پيشنهاد نامگذاري هفته حقوق بشر آمريکايي، جا دارد مجلس طرح نامگذاري هفته اول تير ماه به نام «حقوق بشر آمريکايي» را تصويب نمايد.    حسيني- قم
    *
آقاي ظريف دائم مي گويد اگر طرف غربي اراده سياسي داشته باشد ما به يک توافق خوب خواهيم رسيد. واقعيت اين است که طرف غربي اراده براندازي و تعطيلي همه فعاليت هاي هسته اي ما را دارد. طرف زياده خواه غربي به طور علني از تهديد و گزينه نظامي روي ميز سخن مي گويد و اصرار بر بازجويي از دانشمندان هسته اي و بازديد از مراکز نظامي مان دارد. در حالي که اين ما هستيم که مدعي واقعي و طلبکار هستيم.    محمدرضا فخرالساعه
    *
اي کاش تيم مذاکره کننده عليرضا و آرميتا را هم با خود مي بردند تا به عنوان يکي از هزاران سند جنايت آمريکا در کنار خود مي نشاندند تا خيلي ها متوجه خباثت آمريکا مي شدند!
      *
آمريکاي جنايتکار و رژيم کودک کش و سگ هار منطقه که هر از چندگاه از گزينه نظامي دم مي زنند اگر در گفته خود صادقند امتحان کنند و از گزينه نظامي استفاده کنند تا ان شاءالله موشک هاي جمهوري اسلامي با در هم کوبيدن تل آويو و حيفا و موجوديت رژيم اشغالگر را از صحنه روزگار برچينند و ملت ها، دنياي بدون گزينه نظامي را تجربه کنند.
    *
آيا بهتر نيست هزينه مراسم افطاري و سفره رنگين نهاد رياست جمهوري، صرف حل مشکل آب شود؟
     *
متاسفانه عده اي از عوامل فتنه آمريکايي، انگليسي، صهيونيستي 88 به بدنه دولت تدبير نفوذ کرده و پست هاي کليدي هم تصاحب کرده اند و حال که بوي انتخابات به مشام شان خورده از دولت استعفا و خود را براي مجلس آماده مي کنند، از شوراي محترم نگهبان انتظار مي رود با قاطعيت و شجاعت و به پشتيباني ملت حماسه ساز 9 دي 88 و 26 خرداد 94 در بهارستان در تشييع پيکر شهدا اين منافقين و فتنه گران را رد صلاحيت کنند.    بوربور- ورامين
    *
دولتي ها به جاي سياه نمايي عليه مسئولان قبلي هنر خودشان را در جلوگيري از گراني ثابت کنند. قيمت ميوه چند برابر شده است و مردم در فشار هستند.
        *
با توجه به اعلام خودکفايي در توليد بنزين داخلي، علت واردات بي رويه آن و خروج ارز از کشور چيست؟ مجلس با تحقيق و تفحص ورود پيدا کند؟
      *
با تمام سختي ها دو فرزندم ازدواج کردند ولي به جاي اينکه از سوي دولت مورد تشويق قرار بگيرند با قطع يارانه شان آنها را نقره داغ کردند! 
     *
افزايش چند درصدي حقوق ايثارگران با گذشت قريب به 4 ماه از سال جديد هنوز عملياتي نشده است. از مسئولين امر انتظار اقدام لازم را دارم.    يک هموطن از خوزستان
    *
سهميه کفش ما رفتگران ناحيه 3 منطقه 4 شهرداري مشهد مقدس تحويل داده نشده است. در ضمن از ماسک مخصوص و دستکش نيز خبري نيست. مع الوصف با اين محروميت ها هر روز از 4 صبح تا 12 ظهر مشغول نظافت هستيم و از کار کم نمي گذاريم. پس چرا در پرداخت حق و حقوق اين عده عدالت رعايت نمي شود؟