45 نفر در دریای مازندران غرق شدند

از آغاز طرح‌های دریا تاکنون

45 نفر در دریای مازندران غرق شدند/ غرق شدن همزمان سه نفر از یک خانواده اراکی در دریای نوشهر 15 مرداد - 96



این آمار 45 نفل غرق شدن شهروندان دردریای خزر و غرق شدن 3 عضو خانواده اراکی در ساحل بوشهر چه واقعیتی را اثبات می کند؟ مگر غیر ازاین است که دررژیم مرگ آبادو مرگ پرور جان شهروندان ایرانی ارزش ندارد .چون 38 سال است که با شیوه های گوناگون روزانه مرگ شهروندانت ولید می شود؟

خبرگزاری فارس: 45 نفر در دریای مازندران غرق شدند/ غرق شدن همزمان سه نفر از یک خانواده اراکی در دریای نوشهر

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: 45 نفر در دریای مازندران از اول خرداد ماه تاکنون غرق شدند.

 عیسی قاسمی طوسی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: از زمان آغاز طرح‌های سالم‌سازی دریا تا این لحظه 45 نفر در دریای مازندران غرق شده اند.
وی با بیان اینکه 45 نفر غرق شده مجموع غرق‌شدگان در داخل و خارج طرح‌های دریا است، افزود: از این تعداد چهار نفر زن و بقیه مرد هستند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران از غرق شدن سه نفر از مسافران که اعضای یک خانواده طی چند روز اخیر خبر داد و افزود: روح‌الله پوریوسفی، شهاب بندی و سمیرا براتی که اهل اراک بوده‌اند در ساحل سیترای نوشهر غرق شده‌اند.
طوسی با بیان اینکه حقوق تیرماه  ناجیان غریق واریز نشده است، تاکید کرد: حقوق ناجیان هفته آینده از طریق منابع استانی واریز می‌شود.
وی با بیان اینکه 95 طرح سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران به قوت در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: 900 ناجی غریق در 341 نقطه حادثه‌خیز در سواحل استان مازندران مستقر و آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

طوسی طرح‌های سالم‌سازی دریا در استان را با وجود محدودیت‌های مالی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مردم و مسافران به هشدارهای ناجیان توجه کنند و برای شنا به خارج از طرح نروند.