نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  9  شهریور - 95
فشار مرگبار در خط 3 مترو 
با توجه به اینکه اساس تاسیس و بهره‌برداری از قطار شهری (مترو) ایجاد نظم، سهلولت در تردد و آرامش می‌باشد، لیکن از زمانی که خط 3 مترو افتتاح گردیده تا کنون قشر ضعیف و کارگر کمافی‌السابق در فشار و آزار بسر می‌برند. فاصله زمانی بین قطارها به حدی زیاد شده که باعث ازدحام بیش از حد و بعضاً تنش‌های زیادی عارض گردیده که این مورد اصلا زیبنده افراد زحمتکش و قشر کارگر نیست. از مسئولان انتظار داریم با افتتاح ایستگاه‌های جدید تدابیر لازم راجهت مرتفع شدن مورد فوق مبذول فرمایند. تا از بار فشار روانی بر افراد چه هنگام عزیمت به محل کار و چه موقع به سمت منزل کاهش یابد. خواهشمند است مسئولین در اوج پیک مسافر با قراردادن قطار فوق العاده تا حدود زیادی از این حجم فشار و مسافر بکاهندجمعی از مسافرین همیشگی مترو – تهران
عمل‌ها‌ و ادعاها
در دهه کرامت و در دیگر هفته‌ها و مناسبت‌های مذهبی، همه ما دم از امامان معصوم می‌زنیم، ولی متاسفانه بسیاری از ما گرفتار انحرافات اخلاقی و ایمانی شده‌ایم. در کارهای روزمره تقلب، قاچاق، گرانفروشی، دستبردن به بیت‌المال، دروغگویی، تهمت، افترا و رذایل دیگر با ادعاهای ما به هیچ عنوان تطابق ندارند، قطعا ائمه معصومین از این گناهان بزرگ بیزارندیک جانباز جنگ تحمیلی – ایلام

* اسماعیل حسینی از تهران: شفافیت در نظام اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور ضامن سعادت و پیشرفت ملت ایران خواهد بود. تا زمانی که شفافیت در همه امور جاری کشور حکمفرما نشود، مسائلی همچون حقوق‌های نجومی و قراردادهای خسارت‌بار پیش خواهد آمد.
*
حقگو از تهران: می‌خواستم بپرسم آیا نرخ تورم 9/8 درصدی که بانک مرکزی اخیراً برای مردادماه اعلام کرد، واقعی است؟ به نظر من با توجه به گران شدن نرخ اکثر کالاها در یکی دو ماه اخیر، به نظر می‌رسد نرخ تورم بالاتر از نرخ اعلامی باشد.
* زندی از تهران: نبود نظارت لازم و کافی بر نانوایی‌ها، باعث شده برخی از نانوایان مانند نانوایی بربری خیابان شربیانی در بلوار تعاون یا نان شور یا سوخته و از همه بدتر وزن کم به مشتریان تحویل دهد، وقتی هم اعتراض می‌کنی با رفتار بد و پرخاشگرانه نانوا روبرو می‌شویم! نظافت و بهداشت که از ضروری‌ترین مسایل در مورد کارگران نانوایی‌ها است، هم بدست فراموشی سپرده شده است. تذکر بدهید شاید اتحادیه نانوایان بازرس بفرستد.
* محمود زاده از تهران: مراکز معاینه فنی خودرو فقط تا ساعت 4 بعدازظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه مشغول هستند و روزهای 5 شنبه و جمعه هم بسیار شلوغ می‌باشد. به مسئولان ذیربط بگویید با توجه به ازدیاد مراجعه کنندگان به این مراکز، ساعات کار این مراکز را افزایش دهند تا کار شهروندان به سهولت انجام گیرد.