موحدی کرمانی:بصیرت مورد تاکید رهبری، 9 دی خود را نشان داد

موحدی کرمانی:بصیرت مورد تاکید رهبری، 9 دی خود را نشان داد/ مسئولان گول آمریکا را نخورند   10دی-95
واقعاًا گر از آخوندهای  مفت خور و غیر مولد حوزوی که در خدمت خامنه ای و پاسداران و علیه جناح رقیب ومردم به خصوص نسل خوان جامعه اند  خوراک از پشت پرده برای شان تهیه نشودو  منبر وبلندگو ازشان  گرفته شود  چه برای گفتن دارند  تا برای جامعه مفید باشد و اصولاً به چه درد می خوردند؟
تهران - ایرنا - امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بصیرت مورد تاکید رهبری 9 دی ماه خود را نشان داد،گفت: 9دی، یکی از ایام الله و روز تجدید پیوند ملت با ولایت، روز وحدت امت با حول محور ولی امر، روز به خاک مالیدن پوزه استکبار و عواملش و بیداری عده ای پس از گول خوردن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: مردم در 9 دی نشان دادند به قرآن وفادار بوده و در صحنه های حمایت از انقلاب حضور بموقع دارند و همچنین ثابت کردند خطر شناسند و برای دفع خطر تصمیم می گیرند. موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: دشمن خارجی امید پیدا کرده بود که می تواند به نظام مقتدر اسلامی ایران ضربه بزند و قدرت طلبان داخلی هم مغرور شده و تقلب در انتخابات را پرچم حملات ناجوانمردانه و وحشیانه خود قرار داده بودند، هشت ماه در کشور به افساد پرداختند اما مردم پس از هشت ماه صبر و خون دل خوردن، به خیابان ها ریختند و محشری به پا و فتنه را با بصیرت خود خاموش کردند.
خطیب نماز جمعه تهران ،گفت: این بصیرت که معنایش تشخیص توطئه دشمن و بیداری، آگاهی، تصمیم و حضور بموقع و اقدام قاطعانه است و پیوسته مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، در 9 دی خود را نشان داد.
وی افزود:‌ در راهپیمایی 9دی افراد فراوانی بودند که گول تبلیغات سران فتنه را خورده بودند، اما بیدار شدند و فریاد مرگ بر فتنه گران را سر دادند. موحدی کرمانی اظهار داشت: کسانی به آتش فتنه دامن زدند که متاسفانه سوابق خوبی در انقلاب داشتند و همین امر خطر را دو چندان کرده و ناآگاهان را گول زد. به همین دلیل، فتنه درون از جنگ برون با دشمن خطرناک تر است.
وی افزود: این اصحاب فتنه مگر نمی شنیدند که تبلیغات دشمن همراه با آنهاست؟ مگر نمی دیدند که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس خائن مردم را به ریختن در خیابان ها تشویق می کنند؟
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: معمولا در فتنه ها حق و باطل ممزوج و فتنه گران نمودی از حق ارائه می دهند تا مردم را به خود جذب کنند اما در این فتنه هیچ حقی دیده نمی شود. هر چه بود باطل بود و به همین دلیل به سرعت رسوا شدند و به هدف نرسیدند.
وی گفت: در این فتنه، به اسلام، احکام اسلامی، روزه و ماه رمضان، امام و رهبر و از همه بالاتر به امام حسین(ع) جسارت شد؛ کاری که در ایران سابقه ندارد. یهود و نصارا و آتش پرست هم نکردند؛ همه مردم توجه به این خطر در جریان 9دی پیدا کردند.
موحدی کرمانی افزود: به مردم خوبمان می گویم در این جا به امر بصریت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اهمیت دهید کما این که در 9دی دادید.
وی اظهار داشت: نبود بصیرت، بنی اسرائیل را پس از عمری توحید و خداشناسی، گوساله پرست و به دست سامری ها گمراه کرد. فتنه، جنگ جمل و نهروان را به وجود آورد و بالاخره باید این فتنه ها، جنگ جمل و نهروان و گوساله پرستی معلول فتنه، پیوسته جلوی چشم ما باشد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه سخنان خود در خطبه دوم، با بیان این که مسوولان کشور مراقب باشند گول آمریکا را نخورند، به موضوع برجام و نقض آن از سوی آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از همان روز اول می فرمودند من خوشبین نیستم؛ چرا مسوولان این سخن را جدی نگرفتند.
موحدی کرمانی ادامه داد: معظم له پیوسته می فرمودند آمریکا دشمن است و به دشمن نباید اعتماد نمود. او گول می زند، تعهد می کند و در وقت عمل، عهد شکنی می کند؛ این امر برای مسوولان ما درس باشد.
وی افزود: باید به درون کشور و به قدرت هایی که خودمان داریم توجه کنیم. امکانات فراوانی در کشور است. چرا باید جوانان هوشمند پراستعداد ما بیکار بمانند؟ چرا جوانان به کار گرفته نمی شوند؟ ما با بهره گیری از این امکانات فراوان، مشکلات اقتصادی را خودمان حل کنیم.
امام جمعه موقت تهران در تذکراتی به مسوولان گفت: مساله اشتغال جوانان بیکار را جدی بگیرید. توجه به قشرهای آسیب پذیر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهید. تعطیلی کارگاه های تولیدی یک فاجعه است. مساله فرهنگ و پیشرفت علم از اهم امور است.
وی خطاب به مسوولان افزود: شما امین مردم هستید و این حکومت امانت در دست شماست و در قیامت به وقت عبور از صراط پیوسته از امانات سوال می شود خود را برای جواب دادن آماده کنید.
خطیب نماز جمعه تهران در عین حال درخصوص تحولات یمن و بحرین گفت: رژیم آل خلیفه و آل سعود از این همه جنایت و ظلم، بستن آب روی شیعیان، تیراندازی، حمله ددمنشانه، کشتن کودکان و زنان در یمن شرمشان باد. حکومت ممکن است با کفر بماند. اگر مسوولی کافر هم باشد حکومتش می تواند بماند، اما اگر حکومت ظالم باشد مطمئن باشید این حکومت رو به زوال است. همین حالا حکومت نابود شده خود را ببینید و به خود آیید.
وی همچنین با تبریک به مناسبت آزاد سازی حلب افزود: به گفته بعضی آقایان این فقط یک پیروزی نظامی نیست. پیروزی فرهنگی، اسلام بر کفر و نفاق و حق بر باطل است و حامیان تروریسم بویژه رژیم آل سعود ببینند و از غصه بمیرند.
سیام**6084** 1701
خبرنگار: امیر خان زاده* انتشار دهنده: حمید قدیمی