تقدیر استانداری سمنان از بانی پویش مردمی دلجویی از حادثه دیدگان سانحه قطار


تقدیر استانداری سمنان از بانی پویش مردمی دلجویی از حادثه دیدگان سانحه قطار 16آذر-95

عیادت اعضاي كميسيون عمران مجلس از مصدومان حادثه برخورد قطار
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از یکی از فعالان رسانه‌ای این استان به دلیل راه‌اندازی پویش مردمی «دلجویی از حادثه دیدگان سانحه قطار هفتخوان دامغان» تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، امیر بینایی ضمن تقدیر از سید محمد نجاتی به دلیل راه‌اندازی این پویش مردمی اظهار کرد: راه‌اندازی این پویش مردمی و همراهی‌های مردم و فعالان رسانه‌ای در دلجویی از خانواده مصدومان و سانحه‌دیدگان نقش مهمی داشت.
وی با بیان اینکه این پویش مردمی با وجود تلخی حادثه به ایجاد یک خاطره خوب از مردم استان در ذهن حادثه‌دیدگان کمک کرد افزود: جامعه ما بیش از همیشه به حرکت‌های وحدت‌آفرین و نوع‌دوستانه‌ایس از این دست نیاز دارد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با اشاره به تاثیر بالای رسانه‌های دیجیتال در دنیای امروز خاطرنشان کرد: باید تکنولوژی‌های جدید و ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود در این فضا را در جهت کمک به ایجاد وفاق بیشتر در سطح استان به‌کار گیریم.
به گزارش ایسنا، بینایی همچنین با اهداء یک لوح تقدیر از سیدمحمد نجاتی تقدیر کرد.

در این لوح آمده است: با عنایت به اهتمام و تلاش جنابعالی در پویش مردمی اسکان و دلجویی از همراهان و مصدومان حادثه غم‌انگیز و تاسف‌بار 5 آذر که منشا اثرات بسیار خوبی در ارتقاء سطح همدلی و محبت در بین شهروندان و هم‌وطنان شد و باتوجه به اینکه این‌گونه اقدامات گامی مهم در ترویج رفتارهای پسندیده بوده و منجر به افزایش سرمایه اجتماعی می‌گردد برخود فرض می‌دانم از این اقدام خداپسندانه مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ایرانی تقدیر کنم.