احداث کمربند حفاظتی مجازات یک متصرف اراضی

احداث کمربند حفاظتی مجازات یک متصرف اراضی  11آذر-95
چرا چنین حکمی برای ممدجواد لاری جانی صادرنمی شود که اخوی شیخ مترسک  ممدصادق لاری جانی رئیس انتصابی قوه فاسد قضاییه می باشد .چون ممدجواد هم جزو زمین خوار کلان است؟ البته  این سئوال شامل حال سایر زمین خواران مهره های حکومتی و شرکا وآقازاده هایش هم می شود .
خرم آباد - ایرنا - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ازنا در لرستان گفت: یک متصرف اراضی ملی در این شهرستان به جای حبس به اجرای سه کیلومتر کمربند حفاظتی محکوم شد.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان ، شیرزاد بیگی افزود: این متخلف 2 هزار و 635 مترمربع از اراضی ملی را تصرف کرده بود که با صدور حکمی توسط شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شهرستان ازنا به جای حبس باید نسبت به احداث کمربند حفاظتی اقدام کرده و از آن نگهداری کند.
وی اضافه کرد: با صدور این حکم متخلف محکوم به رفع تصرف و خلع ید از اراضی ملی و اعاده به وضع سابق و محکوم به 6 ماه حبس تعزیری شد.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ازنا اظهار کرد: قاضی پرونده براساس موارد قانونی، محکومیت حبس متهم را طی دو فقره حکم به احداث و حفر سه کیلومتر کانال کمربند حفاظتی با بیل مکانیکی در حدفاصل اراضی ملی با مستثنیات تبدیل کرد.
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان نیز در این خصوص در گفت و گو با ایرنا گفت: این دومین باری است که متخلفان تصرف اراضی ملی در استان به جای مجازات حبس به اجرای اقداماتی در راستای حفظ منابع طبیعی محکوم می شوند.
مراد زارعی افزود: پیشتر نیز یک متخلف اراضی ملی در لرستان به کاشت 500 اصله نهال بلوط و نگهداری از نهال های کاشته شده به مدت سه سال محکوم شده بود.
1920/6060
خبرنگار:مهری میردریکوند**انتشاردهنده: محمد علیدوستی