گفت و شنود شرمنده!

دروغ نامه ی کیهان 21 آذر- 95
گفت و شنود 
شرمنده!

گفت: در حالي که «ترزا مي»، نخست وزير انگليس ايران را به تشنج آفريني در منطقه متهم کرده و رسما از شيوخ عياش و مرتجع عرب براي دشمني با کشورمان حمايت کرده است، چرا بايد وزارت نفت در همان روز با شرکت انگليسي «شل» تفاهمنامه امضاء کند؟
    گفتم: اي عوام! کجاي کاري؟... تازه روزنامه هاي زنجيره اي با افتخار نوشته اند در حالي که آمريکا تحريم هاي ايران را تمديد کرده است، اقدام وزارت نفت کشورمان يک حرکت هوشمندانه و قابل تقدير است!

    گفت: شايد منظورشان اين است که از تفاهمنامه با شرکت «شل» آنقدر سود برده اند که کينه توزي نخست وزير انگليس در برابر آن هيچ است!

    گفتم: مثل قرارداد کرسنت که تا حالانزديک 40 ميليارد دلار روي آن ضرر کرده ايم! يا مثل برجام که آنهمه امتيازات نقد داديم و چند تا وعده نسيه گرفتيم! حالااز غيرت ديني و ملي گذشته، در تفاهمنامه با «شل» چه به دست آورده ايم!

     گفت: وزارت نفت که چيزي نگفته و سخنگوي شرکت شل هم اعلام کرده که «تفاهمنامه نفتي با ايران محرمانه است»!

    گفتم: يارو مي گفت؛ شخصي نزد يکي از صاحب منصبان رفت و به او گفت؛ حرفي دارم که نمي توانم جلوي جمع بزنم! و آن صاحب منصب ديگران را بيرون کرد... از يارو پرسيدند حالاحرف مهمش چي بود؟ گفت؛ شرمنده... چون همه رفته بودند بيرون، کسي نمي داند چه حرف مهمي زده بود!...