كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 28 دی - 95
كيهان و خوانندگان
ترک عادت موجب مرض است . سربازجو شریعت نداری برای اینکه بیماری روانی اش تشدید نشود .بنابراین اعتیادش را حاضر نیست ترک کند و برای ادامه  انتقاد کردن از دولت روحانی ومخالفت کردن با برجام  به تواند دست از  شیوه بازجویی و پیام های قلابی ودروغ سازی خود بردارد

    * آن کساني که از خريد هواپيماي خارجي ذوق زده مي شوند از جوانان متخصص و متعهد کشورمان که پهپاد ساخته اندشرمنده نيستند؟
    08390912
    *
هسته اي کشور تعطيل شد و دانشمندان هسته اي به شهادت رسيدند تا اشتغالزايي غرب رونق بگيرد و با چند آب نبات و هواپيماي اجاره اي مرجوعي کشورهاي ديگر کاسبان برجام هورا بکشند!
    51940912
    *
اگر کسي غيرت ايراني داشته باشد سوار هواپيماي اهدائي برجام نمي شود. اسب را دزديده اند و افسار برايمان فرستاده اند آن وقت عده اي ذوق زده شده اند!
    18130912
    *
به وزير راه عرض مي کنم شايد با ورود يک هواپيما به کشور قليلي از اقشار برخوردار مردم خوشحال شدند ولي اگر طي اين قريب 4 سال کمر همت بسته بوديد تا مسکن مهر را تحويل واجدين شرايط دهيد هزاران نفر اظهار رضايت و خشنودي مي کردند و خداوند نيز به رضايت خلق راضي مي شد، ولي حيف که عمر 4 ساله به بطالت گذشت.
    95900914
    *
تمام دست آوردها، زحمات طاقت فرسا و خون بهاي دانشمندان هسته اي کشور را داده اند و به جاي آن هواپيماي خارجي خريده اند. کجاي اين معامله ذوق زدگي و جشن گرفتن دارد؟ کدام انسان عاقل به جاي هيزم فرش هاي زندگي خود را براي تامين حرارت در فصل سرما آتش مي زند؟
    96300936
    *
نتيجه عملکرد دولت برجام پرداخت حقوق هاي نجومي به مديران دولتي شد و آنچه که از اين دولت نصيب مردم شد گراني و تورم بود. بايد هم جشن گرفت!
    05150990
    *
برجام بي حاصل آن قدر تلخ است که آقاي عراقچي پاسخي براي سوال منتقدان نداشت. عدم حضور ايشان در رسانه ملي درمورد برجام از يک توافق بد خبر مي دهد.
    
ش- روشن
    *
اقاي عراقچي امتناع شما از حضور در رسانه ملي به دليل عدم تحمل نقدهايي که به عملکرد دولت در برجام وجود دارد رفتار شايسته اي نبود. مردم از محاسن ادعايي برجام سودي نبردند ولي توضيحات شما و پاسخ به نقدها امري ضروري و وظيفه شما در قبال مردم بود.
    
بابائي
    *
مسئولان دولت براي دادن پاره اي از توضيحات در رسانه ملي حاضر مي شوند! ولي حاضر نيستند نقدها را بشنوند و يا پاسخ دهند در اين صورت گرفتن زماني براي آنتن تلويزيون اصلاً چه لزومي دارد؟
    3103021
    *
از مديريت صدا و سيما تقاضا دارم در پخش برنامه ثريا از رسانه ملي جديت کند زيرا اين برنامه ارزشي و آموزنده مي تواند چراغي براي هدايت جوانان باشد.
    3347021
    *
برجامي که به نفع غرب و صهيونيست ها نوشته شده چرا آمريکايي ها آن را پاره کنند؟ 
    85300918
    *
داعش ادامه فتنه سال88 است آن کساني که اين فتنه را به وجود آوردند در تمام جنايت هاي داعشي ها شريک جرم هستند. اين را از حاميان خارجي مشترک فتنه و داعش نيز به خوبي مي شود فهميد.
    
کماسي
    *
آقاي رئيس جمهور براي جبران خسارت هاي وارده بر کشور به دليل اجرايي شدن يک طرفه برجام از سوي ايران بايد با هزينه شخصي خود قدرت هسته اي از دست رفته کشور ما را برگرداند. اين ملت از حق خود نخواهد گذشت.
    90050913
    *
بعد از چند سال براي زيارت مرقد حضرت امام خميني(ره) وقتي پا به داخل حرم گذاشتم احساس کردم وارد کاخ شده ام اين همه منبت کاري و... اشرافي گري چگونه با سبک زندگي و تعاليم امام راحل(ره) جور درمي آيد؟
    43960913
    *
اعتماد مجدد به وعده ها و قول شيطان بزرگ، خطاي تکراري و فاحشي است که کاسبان برجام و تحريم آن را انجام مي دهند. و بدتر از آن تغيير صورت مسئله نقض برجام به اجازه ندادن گشودن پرونده هسته اي در اظهارات تخت روانچي است. فريب کاري شيطان بزرگ در گشوده شدن پرونده برجام، از جانب دولت تازه کار ترامپ در کنار نقض برجام از جانب اوباما، موجب سردرگمي کودکانه تيم مذاکره کننده ما شده و عجله و شتاب صورت گرفته در پاسخ صورت مسئله برجام را پاک و موجب ادامه بازي در زمين دشمن گرديده است. 
    
طالعي
    *
در خيابان مهران واقع در شهرک شريعتي تهران شهيد مدافع حرم سردار حسن اکبري زندگي مي کرد از آن جا که امنيت و آسايش امروز کشور را مديون اين شهدا هستيم. از شوراي شهر تهران درخواست دارم نام خيابان مهران را به نام اين شهيد تغيير دهد تا ياد و راهش زينت بخش اين خيابان شود.
    5060021
    *
در اين دولت هرچه که قرار بود بشود با بدعهدي نشد، حالاهم که بر اقتصاد مقاومتي تاکيد شده آقايان از فراهم نبودن زيرساخت و نصب دست اندازهاي جديد مي گويند. ولي آنچه مسلم است دلخوش کردن دوباره به قول آمريکا براي انجام تعهدات برجام يک خواب و خيال و سراب است.
    7044021
    *
کسي که توانايي مناظره تلويزيوني با منتقدان برجام را ندارد چگونه شده عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته اي؟!
    03620912
    *
آقاي حسين فريدون رزومه اي در عرصه سياسي کشور ندارند. آيا مجلس نمي خواهد از دولت توضيح بخواهد که اين فرد در دستگاه اجرايي کشور چه نقشي دارد در حالي که در فسادهايي که افشا شده نام ايشان در اول ليست قرار دارد؟!
    3885021
    *
پخش تصوير فردي که محکوم به فتنه و آشوب بر عليه نظام و در حال گذراندن مجازات فعلامرخصي گرفته است، در کنار رئيس جمهور يک خطا از سوي رسانه ملي محسوب مي شود. 
    2411021
    *
کشاورزان شمال سه بار در سال هاي 86، 92 و 95 با سرمازدگي خسارت زيادي را متحمل شدند ولي متاسفانه کشاورزي که رکن اول اقتصاد هر کشوري است و اگر رونق نداشته باشد کل کشور متضرر مي شود گويا در اولويت اول ساماندهي و رسيدگي نيست و شاهد حل مشکلات کشاورزي از سوي دولتمردان نيستيم. با اين وضع و نگاه مسئولان دولتي چند سال ديگر بايد مقام اول واردات برنج، حبوبات و گندم باشيم.
    
يک هموطن از شمال
    *
آموزش و پرورش در اقدامي براي اعزام دانش آموزان به مشهد مقدس به صورت الزامي هتل هايي را به مدارس پيشنهاد کرده است که هزينه هايي گران دارد. تمام مدارس هم موظف به تبعيت از اين دستور هستند!