كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 25 دی- 95
كيهان و خوانندگان
    * سربازجو شریعت نداری در پیام قلابی و ساختگی اوین نامه اش طوری از خامنه ای محور شعار به جای عمل  نقل قول کرده است .که انگاری شعار جای عمل تاریخچه 38 ساله یا معادل عمرننگین رژیم وارونه ولایت فقیه ندارد و خامنه ای ازروزی که جانشین خمینی شده است تا حال با دو پهلوگویی  دروغ نگفته است . یااینکه قبل ازدولت روحانی درکشور بیکاری وجودنداشته است ودردوران احمدی نژاد چپ و راست واحدهای تولیدی تعطیل و کارگران اجراج وبیکار نمی شدند که اکنون سربازجو شریعت نداری با آویزان شدن با خامنه ای رمال چنین دولت روحانی را متهم  به حرف زدن به جای عمل کرده است:
رهبر معظم انقلاب در ديدار مردم قم به مناسبت 19 دي فرمودند مسئولين فقط حرف نزنند در حالي که مردم دچار رکود و بيکاري هستند متاسفانه همت دولت يازدهم در طي اين قريب 4 سال صرف حرف زدن درباره برجام هسته اي شد که به اقرار دولتمردانمان نتيجه آن تقريبا هيچ بوده است! آيا دولت در اين چند صباح باقيمانده از عمر خود تحرکي براي مقابله با مشکلات خواهد داشت؟!

    * بر کسي پوشيده نيست هوش وافر مرحوم آيت الله هاشمي موجب شد که دشمنان داخلي و خارجي که در صدر آنها شيطان بزرگ و وابستگان آنان در روزنامه هاي مدعي اصلاح طلبي موضع ناجوانمردانه اي در انتخابات مجلس ششم در مقابل ايشان بگيرند و اين دشمني بدانجا رسيد که بدترين تهمت ها را به وي زدند و همان دهان هاي آلوده و دست هاي چرکين، که موجب فتنه 88 شدند در چرخشي 180 درجه خود را حامي وي جا زدند و يا منافقانه در از دست دادن وي اشک تمساح مي ريزند.
    طالعي

    * آقايان اصلاح طلب يادشان رفته که چگونه از هاشمي رفسنجاني چهره کريه عاليجناب سرخپوش ساختند؟ حال چه شده که در مقام مدعي ظاهر شده اند.

    76520911
    * رهبر معظم انقلاب در ديدار مردم قم به مناسبت 19 دي فرمودند مسئولين فقط حرف نزنند در حالي که مردم دچار رکود و بيکاري هستند متاسفانه همت دولت يازدهم در طي اين قريب 4 سال صرف حرف زدن درباره برجام هسته اي شد که به اقرار دولتمردانمان نتيجه آن تقريبا هيچ بوده است! آيا دولت در اين چند صباح باقيمانده از عمر خود تحرکي براي مقابله با مشکلات خواهد داشت؟!

    اکبريان

    * طنين دلنواز و رساي مردم قدرشناس و ولايتمدار که در تشييع پيکر رفيق ديرين رهبر معظم خود، شعار «اين همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سر مي دادند، و مرثيه سرايي سه شنبه گذشته در آن اجتماع در واقع حرمت نهادن به رفاقت رفيق به لقاي حق رسيده بود و حمايت از رفيقي که براي او سنگ تمام گذاشت و رهبر عزيزمان را دوست داشتني تر از قبل کرد و اين درسي ديگر براي خواص و مردم قدرشناس کشور بود.

    محمودي

    * صاحب اين انقلاب مردم و شهدا هستند اگر کسي کوچک ترين منيتي در دل داشته باشد به صاحب انقلاب خيانت کرده ممکن است زحمتي براي نظام درست کند ولي راه به جايي نخواهد برد.

    توراني

    * يک آقاي نماينده خواستار رفع حصر از سران فتنه شده است. از آنجا که پرونده اين مجرمين باز است و ملت خواستار محاکمه و مجازات آنان مي باشد، اميدواريم که اين آقاي نماينده بعدها از خواسته خود پشيمان نشود. چرا که بعد از رفع حصر از سران فتنه بايد محاکمه بشوند و به سزاي جنايت هاي خود برسند.

    44700912
    * برجام خسارت هاي زيادي به کشور وارد کرده، راه نجات اين است که مسئولان دستگاه اجرايي صاحب انديشه مستقل و معتقد به مقاومت و ايستادگي باشند.

    09760911
    * کدخداهاي قديم زمين به کشاورز واگذار مي کردند و بعد از کاشت محصول نصف نصف تقسيم مي شد ولي کدخداي مورد اشاره دولت هر چه در برجام بوده به طرف خود کشيده و دست ايران خالي است.

    53000912
    * کيهان با بيان دردهاي مردم واقعاً گل کاشته است. چند شب قبل در رسانه ملي از معدوم کردن موادغذائي فاسد ايراني مطلبي شنيدم. اي کاش مسئولين واردات کالاهاي بنجل و بي کيفيت چيني مثل لوازم خودرو که باعث کشته شدن جمعي از هم وطنانمان شده و مي شوند و بسيار ضرر اقتصادي هم دارد معدوم مي کردند.

    17190913
    * پوشاک هايي که مروج بدحجابي و بي عفتي هستند براي جامعه آثار منفي زيادي به جا مي گذارد. انتظار داريم مسئولان امر نسبت به موضوع حساسيت نشان داده و راه اشاعه منکرات در جامعه را سد کنند.

    62630938
    * مسئوليني که مسکن مهر را قبول ندارند و شايد دوست دارند همه مثل خودشان صاحب ويلاشوند لطفاً طرح آن را ارائه و عملياتي کنند تا مستاجرين از اين وضعيت بغرنج خلاص و داراي ويلاي ارزان قيمت شوند.

    95090912
    * خيلي از خودروهاي سبک و سنگين قديمي به همراه موتورهاي کاربراتوري سهم چشمگيري در توليد آلاينده ها دارند. مسلم است که مشکل بزرگ جايگزيني موتورهاي برقي و نوسازي با جمع آوري خودروهاي دودزاي قديمي و برخورد با مالکان خودروهاي معاينه فني نشده حل شود ميزان آلودگي هوا به جاي افزايش، کاهش مي يابد. گناه مردم چيست که بايد به انواع بيماري هاي ناشي از همين آلودگي ها دچار شوند؟!

    81320936
    * از آنجا که سازمان تامين اجتماعي بسياري از هزينه هاي بيماران تحت پوشش خود را در برنامه ندارد، و متاسفانه بسياري از کارگران و کارمندان از ساير بيمه ها (تکميلي و عمر و ...) به علت عدم توانائي و مشکلات معيشتي، استفاده نمي کنند، از مسئولين اين سازمان درخواست مي شود خدمات حمايتي خود را به خصوص در موارد بيماري هاي صعب العلاج گسترش دهند.

    62630938
    * ما تعدادي از کارگران استخدام قراردادي راه آهن هستيم که تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي قرار داريم اما 5 سال است که عيدي ما را به حداقل 2 برابر پايه حقوق درنظر نمي گيرند و همانند کارمند دولت محاسبه مي کنند و حق مسکن را جزو تعرفه تامين اجتماعي يعني 20 هزار تومان درنظر مي گيرند که با دريافتي حق مسکن کارمندان دولت تفاوت زيادي دارد! اين نوع محاسبه عادلانه نيست! از مسئولين تقاضاي رسيدگي دارم.

    يک کارگر قراردادي راه آهن

    * فرزندم داراي کارت معافيت پزشکي است بدين خاطر هرجا که براي کار اقدام مي کند با جواب منفي مواجه مي شود! آيا بايد به دليل داشتن کارت معافيت پزشکي از کار و ديگر امکانات شهروندي محروم شد؟ از مسئولين تقاضاي رسيدگي دارم.

    9330026
    * سال گذشته پيامکي از سوي بيمه ايران دريافت کردم که بايد روزانه 250 تومان بدهيد تا بعد از 3 ماه تحت پوشش بيمه آتش سوزي قرار بگيريد و در طي سال به بهانه هاي مختلف مبالغ ديگري هم از ما گرفتند اما بعد از يک سال پيامکي آمد که حکايت از حذف بنده از بيمه آتش سوزي بود در حالي که از بنده مبالغ زيادي را روزانه کسر کرده بود و پيگيري هاي بنده بدون نتيجه ماند! از مسئولين تقاضاي رسيدگي دارم.

    34040936
    * شهرک گلستان در منطقه 22 شهرداري تهران به دليل واقع شدن در کنار درياچه شهداي خليج فارس منطقه توريستي شناخته شده و تردد اتومبيل در آن زياد صورت مي گيرد. وجود يک جايگاه سوخت CNG در اين منطقه با هيچ منطقي سازگار نيست. در طول 24 ساعت با صف طولاني اتومبيل مواجه هستيم چرا مسئولان امر اقدامي نمي کنند؟

    شيباني از ساکنين شهرک گلستان

    * بعد از 22 سال کار در هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، هنوز به صورت قراردادي فعاليت مي کنم. چرا؟ 

    85720919
    * حدود دو هفته پيش نوه دختري ام را که نوزادي 5 ماهه بود به خاطر بيماري آنفلوانزا به بيمارستان ]...[ برديم متاسفانه به علت نبود سوزن سرم کودک، از سرم بزرگسالان استفاده شد که منجر به مرگ او شد. چه کسي مقصر است به راحتي برخي افراد بي مسئوليت عمري خانواده اي را داغدار مي کنند.

    علي ميردمابي

    * يک سال است مغازه اي در خيابان مالک اشتر تهران سد معبر ايجاد کرده بارها به 137 زنگ زده ايم ولي هيچ اقدامي صورت نگرفته است. چرا؟

    يکي از اهالي محل - تهران

    * چند سال است که يک پروژه آب رساني جديد از سد کرج به تهران در حال اجرا مي باشد ولي تکميل نشده است. از قرار معلوم دولت پيمانکار را تحت فشار قرار داده که به هر قيمتي شده براي چند روز به صورت نمايشي آب را داخل لوله ها بفرستد. با اين کار آب زيادي هدر خواهد رفت. بنويسيد اين هزينه ها و اسراف پاي چه کسي تمام مي شود؟