حامیان آرش صادقی مقابل زندان اوین تجمع کردند\

حامیان آرش صادقی مقابل زندان اوین تجمع کردند 13-دی-95

تجمع مقابل زندان اوین
از مردم در حمایت از آرش صادقی زندانی سیاسی
گروهی از حامیان آرش صادقی، زندانی سیاسی امروز دوشنبه ۱۳ دی در حمایت از او در مقابل زندان اوین تجمع کردند. آقای صادقی از بیش از ۷۰ روز پیش در اعتصاب غذا است.
تجمع کنندگان خواهان رسیدگی به خواسته‌های آرش صادقی و دیگر زندانیانی هستند که در اعتصاب غذا به سر می‌برند.
حاضران در تجمع امروز برگه‌های با عکس آرش صادقی و همسر زندانی او گلرخ ابراهیمی ایرایی، در دست داشتند. آقای صادقی برای پایان دادن به اعتصاب غذای خود خواهان آزادی همسرش شده است.
خانم ابراهیمی به دلیل نوشتن داستانی منتشرنشده درباره سنگسار با حکمی غیابی به ۶ سال زندان محکوم شد و در حال حاضر در حال گذراندن دوران محکومیتش در زندان اوین است.
در تجمع امروز برخی فعالان مدنی و سیاسی مانند محمد نوری‌زاد و خانواده مصطفی کریم بیگی که در جریان اعتراضات سال ۱۳۸۸ کشته شد، حضور داشتند.
تجمع مقابل زندان اوین

زندانی ایرانی که بیش از ۷۰ روز است در اعتصاب غذا است، خواهان آزادی همسرش از زندان است
در روزهای گذشته کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر هم به صورت گسترده خواهان آزادی آرش صادقی و رسیدگی به خواسته او شده بودند.
امیر رئیسیان، وکیل آرش صادقی دیروز گفت که دادستانی برای دادن مرخصی به آقای صادقی و همسرش درخواست "وثیقه" کرده است.
به گفته خانواده برای آرش صادقی حدود یک میلیارد تومان و برای گلرخ ایرایی حدود ۶۰۰ میلیون تومان وثیقه درخواست شده است.
در ادامه واکنش‌ها به وضعیت آقای صادقی، برخی از نمایندگان مجلس در گفتگو با خبرگزاری‌های ایران اعلام کردند که پیگیر وضعیت این زندانی هستند.
آرش صادقی یکی از زندانیان سیاسی است که از آبان‌ ماه امسال در اعتصاب غذا بوده‌ است. مرتضی مرادپور، فعال ترک و زندانی سیاسی با شکست اعتصاب غذایش به درخواست مادرش، از زندان آزاد شد.
بر اساس گزارش‌ها علاوه بر آرش صادقی، هنوز علی شریعتی، سعید شیرزاد، حسن رستگاری مجد، محمدرضا نکونام، مهدی کوخیان و نزار زکا در اعتصاب غذا هستند.
تجمع مقابل زندان اوین