كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 مرداد - 96
كيهان و خوانندگان
ناشی گری و خودزنی وگل به خودزنی های سربازجو شریعت نداری پایان ندارد . برای اینکه در پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه اش تلاش می کند تاسیاست انتقاد به روحانی و دولت را به پیش ببرد غافل ازآنکه کل رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه را زیر سئوال می برد .  بطور نمونه بدون توجه به و عده عوامفریبانه خمینی شیاددر39 سال پیش که حکومت ازآن مستضعفان و پابرهنگان  است که به شرایط کنونی منجر شده که کودک زباله جمع کن معنی آرزو را نمی داند. یقه وزیر بهداشت ودرمان دولت روحانی را این چنین مورد خطاب مقایسه ای قرار داده است:
 وقتي خبر 20:30 خبر کودک زباله جمع کني را به نمايش گذاشت که مفهوم آرزو را نمي دانست، ناخودآگاه ياد پورشه آقاي وزير افتادم و شايد هم اين طفلک مثل بعضي ها ژن مرغوب ندارد! و ياد نجومي ها، وام هاي کلان بدون بازگشت، ياد صندوق مظلوم ذخيره فرهنگيان و... افتادم!

    * آقاياني که مي گفتند اگر آمريکا به برجام نگاه چپ بيندازد ما کل سازمان ها و دادگاه هاي بين المللي را بسيج مي کنيم، حالا چه پاسخي در مورد تصويب مادر تحريم ها عليه کشورمان دارند؟ آنهايي که لغو همه تحريم ها را پس از برجام و يک شبه قلمداد مي کردند چه پاسخي دارند؟ آنهايي که آب خوردن ما را هم به برجام گره مي زدند و حالا نه تنها تحريم ها لغو نشد بلکه شديد هم شد، آيا پاسخي براي ملت دارند؟! کساني که منتقدين را کاسب تحريم، بيسواد، بزدل و... قلمداد مي کردند چه پاسخي براي مردم دارند؟!
    48620912
    * آقاي روحاني اين بار تحريم هاي جديد با نام مادر تحريم ها عليه کشورمان، در آمريکا تصويب شد! مردم ايران حق دارند بدانند آن همه دستاورد برجامي که شما فقط به کليات آن اشاره کرديد و مردم جزئياتي در زندگي شان از آن مشاهده نکردند چه شد و نقدهاي کليدي را که با دشنام و اتهام زدن پاسخ مي داديد چرا به وقوع پيوسته است؟

    04760938
    * آقاي صالحي، طبق توافق برجام 900 کيلوگرم اورانيوم از قزاقستان در ازاي سه اقدام از سوي ايران بايد وارد کشور مي شد تمهيدات را پيشاپيش انجام داديم ولي خبري از ورود اورانيوم به کشور نشد. واقعا دستاوردهاي پسابرجامي را که مي گفتند اين روزها در تب و تاب طرح هاي ضد ايراني کجا پيدا کنيم؟!

    9253013
    * بالاخره پس از 4 سال دوندگي و اعزام هيئت هاي مکرر به وين، ژنو و آمريکا و... براي مذاکره، ما نفهميديم برجام را اصلا چرا پذيرفتيم تا شاهد تصويب مادر تحريم ها عليه کشورمان باشيم؟

    86310918
    * طرح تحريم هاي جديد آمريکا عليه ايران در سناي آمريکا تصويب شد، حالا انتظار مردم از مجلس که نمايندگانشان در آن حضور دارند بيشتر است، مجلس بايد پاسخ اين طرح ضد ايراني را با سيلي محکم و يک طرح عملي و همسان به دشمنان مردم و نظام بدهد

    ذوالفقاري - تهران

    *تلاش چندين ساله دانشمندان جوان کشور با چند ماه مذاکره و يک توافق نسيه با بتن پر شد! حال که برجام بارها از سوي آمريکا نقض شده و تحريم هاي جديد هم در سناي آمريکا تصويب شده است، دولت و مجلس چه تصميمي خواهند گرفت؟ سانتريفيوژها را که باز کردند و در انبار گذاشتند، راکتور آب سنگين که با بتن پر شد، اورانيوم 20 درصد را هم که اکسيد کردند چگونه مي توانند به مردم ايران و خانواده دانشمندان شهيدان هسته اي پاسخ دهند؟

    کشميري

    * کيهان از همان روزهاي اول مذاکرات نسبت به غيرقابل اعتماد بودن آمريکا هشدار داده بود و گفته هاي کيهان با واکنش تند و جانبداري دولت از غربي ها پاسخ داده شد واقعا آيا اتهاماتي مثل کاسبان تحريم و... حق دلسوزي هاي کيهان مردمي بود؟!

    جعفري

    * اراده خداوند اين بود که منتقدين دلسوز کشور به رغم تهمت هاي ناروايي که از روي بي تقوايي به آنها زده شد و ناسزاهايي که از رئيس جمهور و همکاران ايشان شنيدند امروز سربلند باشند و دولتمردان درباره برجام همان حرف هاي چند سال پيش منتقدين برجام را به زبان بياورند.

    27700912
    * مدعيان اصلاحات که 4 سال کشور را سرگرم مذاکرات بيهوده کرده بودند، امروز پاسخ بزک کردن يک دستاورد پوچ را دريافت کردند و اين براي 80 ميليون ايراني ضررهاي جبران ناپذيري داشت. آيا وقت عذرخواهي دسته جمعي آنان از مردم فرا نرسيده است؟

    29140912
    * متاسفانه دولت يازدهم، تمام توان و وقت خود را به حاشيه سازي و ديپلماسي التماسي و بي ثمر براي لغو بالمره تحريم ها در طول 4 سال سپري نمود! نقد داد و تقريباً هيچ گرفت و نتيجه آن شد که مادر تحريم ها با اکثريت قاطع نمايندگان آمريکا براي مقابله با جمهوري اسلامي به تصويب رسيد! با روندي که احزاب شريک قدرت به دولت دوازدهم مي نگرند بعيد است دولت دوازدهم اختياري از خود داشته باشد.

    ش. بهارستاني از تالش

    * آقاي رئيس جمهور به عنوان متولي اجرايي کشور که در گذشته به برجام افتخار مي کرد جواب بدهند اين چه توافق برد-بردي است که مرتب و پي درپي از سوي آمريکا تحريم مي شويم و از دولت به جز توجيه گري کاري ساخته نيست.

    29430916
    * مادر تحريم ها در مجلس آمريکا به تصويب رسيد و به کدخداباوران نشان داد که اعتماد به شيطان کار عاقلانه اي نيست. اي کاش از اشتباهات خود عبرت بگيريم و فقط تماشاچي نباشيم!

    ميرشمسي

    * آقاي نوبخت در کنفرانس خبري نرخ رشد را اعلام مي کرد اما تا به حال به مردم نگفته اند چگونه نرخ رشد را محاسبه مي کنند که وضع مردم از نظر معيشتي بسيار سخت و دشوار سپري مي شود، بيکاري افزايش يافته است و تورم در بازار با جيب مردم همخواني ندارد، اين درصدها از چه فرمولي به دست مي آيد که با واقعيات جامعه تناقض دارد!

    0799021
    * از کوزه همان برون تراود که در اوست! روزنامه هاي زنجيره اي که کارشان انتشار مطالب خلاف واقع است، ملاقات فرماندهان و فرزندان عزيز سپاه با رئيس جمهور را نوعي سهم خواهي از دولت تلقي کردند! در حالي که سپاهيان عزيز، داشته هاي خود را مديون و بدهکار نظام مي دانند که هرگز دنبال سهم خواهي نيستند. !

    دولابي

    * حضور مقتدرانه سپاه پاسداران عزيز در خليج هميشه فارس، باعث زوزه سگان آمريکايي از درون ناوهاي شان شد و اين نشان از ترس شديد آنها دارد. درود بر دريادلان سپاه و ارتش.

    96550935
    * بعضي از نمايندگان مجلس در پاسخ به انتقادهايي که از بي تحرکي آنان در مقابل عملکرد دولت و دولتمردان شده اظهار داشته اند مي ترسيم اگر دولت را نقد بکنيم بودجه حوزه انتخابيه مان دچار مشکل بشود! اين وضعيت تاييد کننده شعار استقبال از نقد است که از دهان دولتي ها نمي افتد ولي در عمل ضد آن انجام مي گيرد.

    88950919
    * وقتي خبر 20:30 خبر کودک زباله جمع کني را به نمايش گذاشت که مفهوم آرزو را نمي دانست، ناخودآگاه ياد پورشه آقاي وزير افتادم و شايد هم اين طفلک مثل بعضي ها ژن مرغوب ندارد! و ياد نجومي ها، وام هاي کلان بدون بازگشت، ياد صندوق مظلوم ذخيره فرهنگيان و... افتادم!

    16480915
    * رئيس کتابخانه ملي يکي دو ماه که به تبليغات انتخاباتي مشغول بود و حال هم که به سر کارش آمده متاسفانه اکثر اوقات يا در جلسه است يا پاسخگو نيست. ما تعدادي از بازنشستگان کتابخانه ملي براي طرح مشکلات خود بارها به کتابخانه ملي رفتيم ولي متاسفانه کسي پاسخگو نبود. چرا؟!

    عرب

    * تروريسم دولتي رژيم غاصب و کودک کش صهيونيستي در قدس حمام خون به راه انداخت و مسجدالاقصي را اشغال کرد. کشورهاي اسلامي به خروش درآمدند، ولي دريغ از يک کلمه و يک صدا از دولتمردان ام القراي انقلاب اسلامي! توصيه مي کنم تنها يک بار نامه 62 حضرت علي(ع) به مالک اشتر را بخوانند.

    ابوالقاسمي

    * اميد است مسئولين امر در سال تحصيلي 96-97 تقويم آموزشي را طوري تنظيم و طراحي نمايند تا مجددا از تقارن امتحانات سرنوشت پايان سال با ماه سرنوشت ساز و ميهماني خداوند جلوگيري شود تا جوانان بدون دغدغه درس و امتحان، از برکات اين ماه عزيز بهره مند شوند.

    آبيار- ولي دانش آموز از همدان

    * در استان گيلان به يک عده مجوز داده شده که با بهره برداري از درختان پير اقدام به اصلاح جنگل بکنند ولي متاسفانه اين افراد از اين موقعيت سوءاستفاده کرده به جنگل منطقه آسيب جدي وارد کرده اند. چه کسي بايد رسيدگي بکند؟

    21610911
    * علي رغم افزايش قيمت کرايه اتوبوس هاي درون شهري تهران، متاسفانه اکثر آنها فاقد کولرند و در گرماي بالاي 40 درجه فشار زيادي به مردم وارد مي شود لذا از مسئولين شرکت واحد اتوبوسراني درخواست مي شود اين مشکل را برطرف کنند. از ساعت 10 صبح تا 6-7 عصر وقتي با اين اتوبوس ها تردد مي کنيم از سر تا پا غرق عرق مي شويم.

    جمعي از مسافران هر روز