تدابیر ناجا برای نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده

تدابیر ناجا برای نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده6اردیبهشت-98
  نقش حضور نیروی انتظامی در مناطق سیل زده مکمل حضور سرکوبگرانه پاسداران ومزدوران عراقی برای سرکوب سیل زدگان معترض است.

وضعیت شهرستان سیل‌زده هیرمند
رئیس پلیس پیشگیری ناجا برجسته‌ترین جریان سیل را همت، حمایت و غیرت مردم دانست.
به گزارش ایسنا، سردار "محمد شرفی" در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان "هویزه" اظهار کرد: در بازدیدی که از شهرستانهای "کارون"، "حمیدیه"، "هویزه" و "دشت آزادگان" داشتم همکاران ما در حوزه‌های تخصصی اقدامات خوبی را برای برقراری نظم و امنیت و همچنین خدمت رسانی به مردم سیل زده انجام داده‌اند.
وی با بیان اینکه در برخی مواقع یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی همکاری با سایر سازمان‌های امداد رسان است، افزود: با همکاری مناسب کارکنان خدوم نیروی انتظامی با سازمانهای امداد رسان، خدمات رسانی در شرایط امن، آسان و سریع در حال انجام است.
شرفی تصریح کرد: نظم و امنیت مناطق سیل‌زده، اردوگاه‌های اسکان سیل زدگان و کاروان‌های حامل کمکهای مردمی با تدابیر خوبی که اندیشیده شده به بهترین شکل برقرار است.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در جریان بحران سیل آن چیزی که جلوه بسیار زیبایی داشت هم افزایی و همکاری نیروهای مسلح با زحمت کشان دولتی بود که همه با روحیه ایثار، فداکاری و مردمداری حضور داشتند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا برجسته‌ترین موضوع سیل را همت، حمایت و غیرت مردم این منطقه عنوان کرد و گفت: مردم خوزستان شعر "بنی آدم اعضای یک پیکرند" را یک بار دیگر معنا بخشیدند.
شرفی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی تا بازگشت به شرایط عادی با تمام توان برای کمک رسانی و برقراری نظم و امنیت در کنار مردم است.