مکارم شیرازی: مسئولان برای ساخت منازل سیل‌زدگان سریع‌تر اقدام کنند

آیت‌الله مکارم شیرازی: مسئولان برای ساخت منازل سیل‌زدگان سریع‌تر اقدام کنند6اردیبهشت-98

دستورسلطان شکر یادآوری روزی است که بازرگان زمان نخست وزیری دولت موقتزیرفشار اعتصابات ومطالبات کارگری و... بود درتلویزیون نقل از ناصرالدین شاه کرد که به کریم شیره ای ملیجک دلقکش گفته بود یک چیزی بگوتابخندیم تاازدلخوری به درآیم . کریم شیره ای گفت قربان پول می خواهم زیاد هم می خواهم وهمین الان می خواهم .

وضعیت روستاهای حوالی پلدختر در لرستان - 20 و 21 فروردین
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: مسئولان نسبت به جانمایی مناسب برای ساخت منازل سیل‌زدگان سریع‌تر اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: سلام و همدردی مجدد من را به مردم مومن استان لرستان به ویژه به مردم آسیب دیده از حادثه سیل پلدختر و معمولان برسانید.
وی ادامه داد: من از روز اول با دیدن تصاویر حادثه ویرانگر سیل بسیار متاثر شدم. لازم است مسئولان نسبت به جانمایی مناسب برای ساخت منازل سیل‌زدگان سریع‌تر اقدام کنند و در حال حاضر نیز مکان اسکان موقت آبرومندی در نظر بگیرند.
مکارم شیرازی افزود: در این راستا مردم نیکوکار و خیرین باید کمک کنند، این یک وظیفه است من هم به صورت متمرکز برای همه سیل زدگان کمک‌هایی را به هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام دادم و باز هم کمک می‌کنم.
وی بیان کرد: امیدوارم که خداوند متعال به فضل و کرمش مشکلات را حل کند و خود موجب آرامش دل سیل‌زدگان باشد.