كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 5 اردیبهشت - 98
كيهان و خوانندگان
 * 
اگر بنا باشد ايران نفت صادر نكند نبايد هيچ كشوري مثل آل سعود و امارات و... هم از خليج فارس و درياي سرخ نفت صادر كنند. شيطان بزرگ هم نبايد در خليج فارس بماند فاتحه برجام هم بايد براي هميشه خوانده شود و غني سازي به اندازه نياز و برنامه هاي پيش بيني شده كشور از سرگرفته شود.
2805?0916
اگر آمريكاي جهانخوار تهديد تحريمي خود را عملي كرد، ايران اسلامي نيز بايد شعار نفت براي همه يا هيچ كس را در اسرع وقت در خليج فارس و ديگر آب راه هاي منطقه عملي سازد تا آمريكا اين شيطان بزرگ بداند با دم شير نبايد بازي كرد!
دولابي
مگر آمريكا با فشار خود ندانسته به اين دولتمردان بي توجه به مصالح و منافع ملي بباوراند كه خام فروشي نفت افتخار نيست و بايد به دنبال گسترش پالايشگاه ها و توليد فرآورده هاي نفتي بود.
0761?0913
گستاخي و پررويي وزير خارجه آمريكا عليه ايران نتيجه انفعال دولت و ديپلماسي التماسي دولتمردان است. بايد هر گستاخي دشمن را با قدرت تمام جواب داد. بيان مواضع انقلابي بايد از زبان آقاي رئيس جمهور شروع شود و سپس تعميم پيدا كند.
8902?-0914
رياست محترم قوه قضائيه! انتصاب حضرتعالي به رياست اين دستگاه، يك آزمون بزرگ براي جريان انقلابي در كشور است. قرار بود انقلاب اسلامي تمدن نوين اسلامي را بنا نهد. ولي از زمان دولت سازندگي، ذوب شدن در تمدن منحط غربي آغاز شد و همچنان ادامه دارد و اشرافي گري افسار گسيخته كنوني يكي از نشانه هاي آن است. اميد است با توكل به خداوند و با قاطعيت در مسير تحقق اين خواسته شهدا، انقلاب  و ملت و مقام ولايت قدم هاي موثري برداريد.
طباطبايي قم
رئيس جمهور و وزير امورخارجه كشورمان ابتدا گفتند كه برجام و قطعنامه 2231 توانستند قطعنامه هاي تحريمي شوراي امنيت سازمان ملل را براي اولين بار لغو كنند و تحريم هاي يكجانبه آمريكا ديگر مشكلي ندارد! پس از مدتي اظهار كردند كه برجام براي رفع تحريم ها نبود! ولي امروز همه مشكلات كشور را  به تحريم گره مي زنند؟! اگر چنين است  حضرات تداوم پايبندي خود را به پايبندي همه طرف هاي مقابل در برجام مشروط سازند.
3104?0912
بر جامي كه حتي نتوانست مشكل عدم دسترسي ايران به كمك هاي بشردوستانه غربي ها را حل بكند، بود و نبود آن چه توفيري به حال كشور دارد.
4713?0912
كساني كه امضاي كري را تضمين مي دانستند امروز در برابر عربده هاي بد سيرتان خبيث كاخ سياه چه پاسخي به ملت و شهدا دارند؟
2696?0912
با تبريك به فرمانده جديد سپاه پاسداران آرزو مي كنيم در اجراي منويات رهبري موفق باشند و با استعانت از خداوند و شهدا كارها را جلو ببرند و دشمنان را مايوس سازند.
3119?0914
سفر عمران خان نخست وزير پاكستان به كشورمان اميدوار كننده است و مي توان براي امنيت بخشيدن به نوار مرزي با اين كشور برنامه ريزي كرد.
2757?0913
روزنامه هاي آفتاب يزد و شرق مگر در ايران چاپ نمي شوند. پس چرا تيترهاي آنان در جهت اهداف دشمنان است.
5364?0912
اگر قرار باشد دولت با هر مشكلي كه در كشور به وجود مي آيد به صندوق ذخيره ارزي دست درازي بكند اين كار از هر دولت و مسئولي بر مي آيد. ديگر چه نيازي به تدبير و مديريت بحران بود؟
3567?0914
بيمار خاص و بازنشسته تامين اجتماعي هستم ولي حاضرم هر ماه يك روز حقوقم را به سيل زدگان بدهم و دولت هم از مردم به طرق مختلف كمك بگيرد ولي از صندوق ذخيره برداشت نكند چرا كه اين صندوق ذخيره آيندگان است.
ملكي - تهران
در تيرماه سال 97 براي خريد يك دستگاه خودرو پژو 206 با موعد تحويل آذرماه همان سال اقدام كردم. با گذشت بيش از ده ماه از موعد تحويل هنوز خبري نيست . متاسفانه به جاي عذر خواهي بابت خلف وعده هاي صورت گرفته جواب سربالا مي دهند.
8715?0912
از دولت درخواست مي شود اگر نسبت به تورم حقوق ها را افزايش نمي دهند حداقل مصوبه مجلس را اجرا كند تا مردم بتوانند با حداقل ها بسازند و گرهي از مشكلات خود را باز كنند. راستي بودجه همسان سازي چه شد؟
2805?0916
فرزندم بيماري قلبي دارد . موسسه خيريه (...) مدارك بيماري فرزندم را از ما گرفت كه تحت حمايت قرار بدهند بعد از مدتي بهانه آوردند كه بيماري فرزندم مادر زادي است ونمي توانند كمك كنند. با اين حال مدارك ما را بر نمي گردانند آيا جز اين است كه با اين مدارك دنبال كاسبي هستند؟
9136?0915
كيهان: نام موسسه خيريه مورد نظر در دفتر روزنامه محفوظ است.
از مسئولان امر درخواست مي شود نسبت به فعال نمودن دوجايگاه گاز سي ان جي غرب تهران كه از تاريخ 97/12/27 تعطيل شده است اهتمام ورزند. (جايگاه اول بزرگراه شهيد آبشناسان - جايگاه ايران پارس)(جايگاه دوم آزادي - بالاي ترمينال غرب).علت امر را بدهي اعلام كرده اند. آيا برخورد با يك تخلف بايد به سرگرداني مردم و مراجعين منجر شود؟
عزيزي
آقاي لاريجاني! خاطرتان هست كه يكي از وعده هاي انتخاباتي شما به مردم قم جمع آوري ريل آهن متروكه و مزاحم از سطح شهر بود؟ حال كه آخر ماه هاي نمايندگي را سپري مي كنيد اين وعده شما هنوز محقق نشده است.چرا؟!
ابوالقاسمي
مصرف چاي خارجي بلايي است كه مديران و آحاد جامعه به آن دچار شدند! از عوامل مهم بحران اقتصادي و اجتماعي همين است كه ذائقه ما مشتاق اجناس خارجي شده است! همين چاي شمال كشور ما را كه در انبارها باقي مانده را خارجي ها مي خرند و با معطرسازي به عنوان چاي خارجي به بسياري از كشورها قالب مي كنند؟! مصرف چاي ايراني، كمك به سلامتي بدن و اقتصاد كشور است عكس چاي خارجي ها كه مضر براي بدن انسانهاست.
0289?0918
در بسياري از خودپردازهاي سطح شهر تهران پنج هزار توماني عرضه نمي شود. مسئولان امر اين مشكل را مرتفع كنند.
1003?0912
آسفالت خيابان ها و معابر شهر تهران نياز به مرمت يا تعويض دارد اميدوارم شوراي شهر پايتخت به همراه شهرداري همانطور كه جلسه براي تغيير نام خيابان ها برگزار مي كنند جلسه اي هم براي وظيفه واقعي شان مثل ترميم دست اندازها و چاله هاي وسط خيابان ها و اتوبان ها بگذارند.
2275?0905
بانك ملت شهر كرمانشاه بابت آخرين قسط كه از تاريخ وصول آن چهار سال مي گذشت بنده را 230 هزار تومان جريمه كرد و مانع واريز حقوق ضامن بنده شد كاش مسئولين بانكي نسبت به بازگشت پول تسهيلات به بانك ها با همه شهروندان، چنين برخورد مي كردند.
3580?0912