كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 21 تیر-94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی  مربوط به معرکه گیری ر اهپیمایی  روز قدس و مذاکرات هسته ای و افطاری روحانی با اساتیددانشگاه ه و سازمان تأمین اجتماعی و.....

       * راهپيمايي مردم در روز جهاني قدس در کشورمان فقط فرياد عليه ظلم و ظالمان نبود بلکه نوعي واکنش به تهديدها و تحقيرهايي بود که آمريکايي ها در طول مدت مذاکرات عليه ايران کرده اند.
        *
مراسم روز قدس امسال نيز با حضور چشمگير ملت با جهت گيري انقلابي عليه فتنه گران داخل و خارج برگزار شد به همين دليل دشمنان سخت عصباني شدند.
      *
روز قدس يک روز در سال برگزار مي شود ولي پيام آن بايد در طول سال توسط مسئولان و نخبگان تداوم پيدا کند و در دستور کار قرار بگيرد. اگر چنين باشد اين ملت وفادار همانند مردم دوره صلح امام حسن(ع) تلقي نمي شوند.
    *
وقتي اکثريت مسئولان و مردم روي حقوق حقه خود در هسته اي اتفاق نظر دارند و راه مقاومت را در پيش گرفته اند حرف از صلح امام حسن(ع) نوعي بي بصيرتي و بازي کردن در زمين دشمن است.
     *
هدف آمريکايي ها از دبه درآوردن هاي پي درپي و عدم ترک ميز مذاکره آن است که طرف ايراني را وادار به عقب نشيني و تن دادن به توافق بد بکند. بايد هوشيار بود و مقاومت کرد.
       *
رئيس جمهور در افطاري اساتيد دانشگاه ها اعلام داشتند دوران احساسات سپري شده است. يعني با گذشت 36 سال از انقلاب بايد ارزش ها را به فراموشي سپرد؟! نمي دانم شايد تشييع شهداي غواص و گمنام را در تاريخ 26 خرداد نديده بودند شايد فراموش کرده بودند که مردم در پاي ارزش ها چه حماسه هاي ماندگاري خلق کرده اند.    خليفه قلي- کرج
    *
رئيس جمهور در افطاري اساتيد اعلام کردند که 36 سال از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته و دوران احساسات سپري شده است. البته ايشان مي داند که ملت تابع رهبر و مراد خود هستند و تا آخرين لحظه انقلابي خواهند ماند. اما مصداق واقعي برخورد احساسي اين است که همه چيز را به تحريم گره بزنيم. اين روشي است که بازي با احساسات مردم است.    دکتر طوسي- اصفهان
    *
آقاي هاشمي که اين روزها سنگ آمريکا را به سينه مي زند و از امکان بازگشايي سفارت آمريکا سخن مي گويد جنايت اين تروريست بالذات عليه ملت ما را فراموش کرده است؟ در جنگ 8 ساله، در جنگ نفتکش ها، در ساقط کردن هواپيماي مسافربري، در ترور 17 هزار از مردم مظلوم توسط ايادي خود يعني منافقين، در ترور دانشمندان هسته اي و... امام فرمودند اگر آمريکا آدم شد شايد بتوان با او رابطه برقرار کرد ولي الان رابطه ما با او رابطه گرگ و ميش است و هيچ انسان عاقلي چنين رابطه اي را نمي پذيرد روز قدس را ان شاءا... ملاحظه کرده اند و يکپارچگي مردم در شعار مرگ بر آمريکا را شنيده اند.    شکيبا
    *
تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان همانطور که امام خامنه اي فرمودند: تيمي مومن، انقلابي و خستگي ناپذيرند اما زياده خواهي هاي غربي ها گويا تمامي ندارد. آقا از ابتداي اين مذاکرات فرمودند به آمريکا خوشبين نيستند چرا که دولت بد عهد و پيمان شکني است. اکنون اين سخن عينيت يافته و براي همگان آشکار شده است. عزت ما نبايد پايمال شود. خداوند همه گمراهان را به راه مستقيم هدايت نمايد.    محمدرضا جلاليان از دامغان
    *
در اسلامشهر در حومه تهران از بعد از افطار فشار آب تا حدي پايين مي آيد که خانه هاي هم کف نيز مجبور به استفاده از پمپ آب شده اند چرا اين مشکل براي بالانشينان تهران نيست؟
      *
برخي مهندسان که متولي امر ساخت و ساز در شهرهاي تازه تاسيس اند علي رغم وسعت زمين هاي موجود همانند تفکر 30-40 سال قبل خيابان هايي ترسيم نموده اند که متاسفانه هنوز که ظرفيت شهرک ها و شهرها تکميل نشده تنگي معابر و خيابانها خود را نشان مي دهد واي به روزي که کل مردم شهرک و شهرهاي جديد در کليه منازل ساکن شوند! اين اوج بي تدبيري برخي مهندسين و متوليان امر را مي رساند که به جاي پيش بيني 30-40 سال آينده با 30-40 سال پيش معابر و خيابانها را طراحي مي کنند.    فرجي از پرند
    *
قبض تلفن مغازه ام را از طريق آپ (ستاره 733 مربع) پرداخت کرده ام ولي 3 روز است که بدهي تلفن از طريق اين سيستم واريز نشده و تلفن مغازه ام قطع است. چه کسي پاسخگوست.
      *
با گذشت قريب به 4 دهه از شکل گيري انقلاب اسلامي، متاسفانه شاهديم که هنوز برخي اردوهاي آموزشي دانشجويي به صورت مختلط برگزار مي گردد. چرا؟
       *
از نمايندگان ملت درخواست مي شود با تصويب طرحي، سازمان تامين اجتماعي را موظف کنند خدمت سربازي کساني را که در طول دفاع مقدس خدمت خود را گذرانده اند به طور رايگان جزو سنواتشان بپذيرند.
     *
در منطقه 3 آموزش و پرورش در طول 24 ساعت تمام مديران به صورت اتوبوسي عوض شدند ولي براي تعمير تلفن تلفنخانه اين منطقه که خراب شده کاري انجام نمي شود. پيش از اين، کار خيلي از مراجعين از طريق تلفن حل مي شد ولي درحال حاضر سردرگمي براي همه به وجود آمده است چرا؟    مقدم
    *
در آزادراه تهران-قم به سمت تهران براي ورودي شهرک واوان و اسلامشهر تابلوي راهنما نصب نشده است و در نتيجه حرکت خودروها به عقب خطرآفرين مي شود. از مسئولان امر مي خواهيم اين مشکل را هرچه زودتر حل کنند.
      *
دليل اينکه هزينه دانشجويان مازاد در مراکز بين المللي در رشته هاي پزشکي چندبرابر دانشگاه آزاد است چيست؟ از دو حال خارج نمي تواند باشد. يا کيفيت تحصيل در رشته هاي پزشکي و داروسازي دانشگاه آزاد پايين است يا دولت گران فروشي مي کند.