توزيع 24 هزار بسته غذاي گرم بين نيازمندان استان اصفهان

توزيع 24 هزار بسته غذاي گرم بين نيازمندان استان اصفهان  15 تیر-94
گذشته از جنبه ی تبلیغاتی اینا قدان ،اعتراف به رشد ضریب بالای محرومان وتهی دستان شده است که قراربود حاکم شوند . همچنین اذعان به  ادامه ی سیاست گداپروری چون مگر بادادن یک وعده ی غذا به محرومان  منجر به پرشدن سفره های خالی شان می شود؟

در پانزدهمين شب ماه مبارک رمضان با کمک خيران 24 هزار بسته غذاي گرم بين نيازمندان استان اصفهان توزيع شد.    مديرکل کميته امداد استان اصفهان گفت: اين تعداد بسته غذاي گرم به ارزش حدود 2 ميليارد و 500 ميليون ريال بين ايتام، زنان سرپرست خانوار و بيماران صعب العلاج و افراد از کارافتاده زيرپوشش کميته امداد اين استان توزيع شد.
    مجلس آرا افزود: در سالروز ميلاد کريم اهل بيت(ع) در استان اصفهان 66 ضيافت افطاري برپا شد که بيشترين آن در شهرستان اصفهان با 14 ضيافت بود.

    وي گفت: همچنين با کمک خيران اصفهاني زمينه آزادي يک زنداني جرائم غيرعمد از زندان مرکزي اصفهان فراهم شد. که اين مرد زنداني براثر سانحه تصادف محکوم به ديه و يک سال در زندان مرکزي اصفهان به سر مي برد که با کمک يک ميليارد و 500 ميليون ريالي خيران از بند رهايي يافت و به آغوش خانواده بازگشت.

    احساني افزود: از ابتداي ماه مبارک رمضان تاکنون 10 زنداني با محکوميت مالي 17 ميليارد ريالي از بند رهايي يافتند که با تلاش ستاد ديه 4 ميليارد و 800 ميليون ريال از شاکيان رضايت گرفته و بقيه بدهي با کمک خيران پرداخت شد.

    وي گفت: هم اکنون بيش از 800 نفر زنداني با محکوميت مالي 100 ميليارد ريال در زندان هاي استان اصفهان به حمايت خيران نيازمند هستند.