2 کشته شده ی دیگر در سوریه در اهواز و گرگان به خاک سپرده شدند

2  کشته شده ی دیگر  در سوریه در اهواز و گرگان به خاک سپرده شدند  28 تیر -94
باز بطور قاچاقی  دو کشته شده  از پاسداران اعزامی به سوریه  با نام عبدالکریم غوابش و قاسم قريب وارد کشور شد.عبدالکريم غوابش با حضور ساندیس خوران و خانواده هاي کشته شده  و  فرمانده قرارگاه کربلاو جمعي از مسئولان سياسي و نظامي انتظامي استان در  گورستان  اين شهر خاک سپرده شد. همچنین  قاسم قریب که جزو سومین کشته شده گرگانی این شهر در سوریه است در شهرستان گرگان  به خاک سپرده شد.

        سرويس شهرستان ها- به گزارش خبرنگار کيهان از اهواز پيکر مطهر عبدالکريم غوابش صبح ديروز با حضور مردم شهيد پرور، خانواده هاي معظم شهدا، فرمانده قرارگاه کربلاو جمعي از مسئولان سياسي و نظامي انتظامي استان در اهواز تشييع و در گلزار شهداي اين شهر به خاک سپرده شد.
    شهيد غوابش جمعه گذشته در سوريه در راه مبارزه با گروه هاي تکفيري به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

    اين شهيد بزرگوار در گردهمايي گردان اميرالمومنين(ع) اهواز براي ثبت خاطرات رزمندگان و شهيدان نقش موثري داشت.

    آيين استقبال از شهيد غوابش شامگاه چهارشنبه با حضور جمعي از مسئولان سياسي و انتظامي استان و قشرهاي مختلف مردم در فرودگاه اهواز برگزار شد.

    شهيد غوابش، يازدهمين شهيد مدافع حرم در استان خوزستان است.

    پيکر مطهر اين شهيد صبح چهارشنبه از مقابل حسينيه ثارالله اهواز به سمت گلزار شهداي بهشت آباد تشييع و در کنار شهداي به خون خفته به خاک سپرده شد.

    شهيد حاج عبدالکريم اصل غوابش از پيشکسوتان دفاع مقدس و جانبازان استان خوزستان بود که در جبهه هاي غرب و جنوب شرکت داشتند و چندين بار مجروح شدند که از جمله اين مجروحيت ها مجروحيت شيميايي بود.

    وي با حضور خود در سوريه در مقابله با گروه هاي تکفيري شرکت کرد و توانست يگان هاي زرهي خودي را عليه تکفيري ها مهيا و آماده نگه دارد.

    همچنين پيکر مطهر شهيد قاسم قريب که در دفاع از حرم حضرت زينب(س) به شهادت رسيد، صبح ديروز با حضور مردم روزه دار شهرستان گرگان تشييع شد.

    آيين تشييع پيکر پاک سومين شهيد حرم از استان گلستان با حضور معاون سياسي استاندار، فرماندار گرگان، فرمانده هان نظامي و انتظامي، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از محل بهداري سپاه گرگان به سوي امامزاده عبدالله(س) بر دوش مردم وفادار اين شهرستان تشييع شد.

    آيت الله عبدالهادي حسيني شاهرودي نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري بر پيکر اين شهيد نماز خواند
    پيکر پاک اين شهيد در ادامه براي خاکسپاري به زادگاهش روستاي سيد ميران شهرستان گرگان انتقال يافت    شهيد قريب اهل روستاي سيد ميران واقع در 6 کيلومتري غرب گرگان بوده و از وي دو فرزند پسر به يادگار مانده است.    غلامعلي تولي از گنبد کاووس و سيداحسان حاجي حاتملو از گرگان نيز پيش از اين در دفاع از حرم حضرت زينب(س) در سوريه به شهادت رسيده اند.