كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 12 تیر - 94
    كيهان و خوانندگان
طبق مرسوم ستون اوین نامه ی کیهان و خوانندگان پیام های قلابی و ساختگی پیرامون مخالفت با مذاکره ی هسته ای در وین و انتقاد به وزرای دولت روحانی بازتاب داده شده است.

    * به فرض هم که ما با آمريکا يا همان 5+1 به توافق برسيم چيزي از شعار مرگ بر آمريکا کاسته نخواهد شد. چرا که نه او را کدخداي جهان مي شناسيم و نه قرار است کدخداي ديگري داشته باشيم. امتي که امام و پيشوا دارد ديگر جنود شيطان برايش نمي تواند بزرگي کند.
       * يکي از رزمندگان باقي مانده از گردان حنظله در عمليات والفجر مقدماتي هستم. چيزي که در آن عمليات براي بنده درس زندگي شده اين است که بايد در مقابل دشمن ايستاد و ذره اي کوتاه نيامد.

     * با فرض به نتيجه رسيدن توافق هسته اي با گروه کشورهاي 5+1 واقعا چه تضميني وجود دارد که آمريکا به بهانه واهي جديدي مثل نقض حقوق بشر دوباره عليه ايران تحريم راه نيندازد؟

        * به عنوان يک هم ميهن از تيم مذاکره کننده تقاضا دارم ريل گذاري مذاکرات را اصلاح کنند. ريل گذاري غلطي که در بيانيه لوزان شده نتيجه اي جز ضرر براي ايران و کاميابي دشمنان ما نخواهد داشت. آنها فقط وعده سر خرمن به ما مي دهند نبايد زير فشارهاي آنها برويم.    
امين خرسندي
    * براي تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان بايد دعا کنيم در کار خود دچار خطا و اشتباه محاسباتي نشوند چرا که اگر مواظب نباشند و سرشان کلاه برود قضيه قراردادهاي سراسر خسارت و زيانبار و افسوس آفرين ادوار گذشته کشور تکرار خواهد شد. از خدا بخواهيم که نامشان در آينده به نيکي برده شود.

      * در افطاري دولت متاسفانه اختيار سفره در دست حاميان فتنه قرار داده مي شود که يکي به مظلوم نمايي يکي از سران فتنه مبادرت مي ورزد و ديگري (علي رغم روحاني بودن ولي بي بصيرت) ممنوع التصوير بودن يکي از سران فتنه خائنانه 88 را کار غيرقانوني قلمداد مي کند! در حالي که بچه هاي قشري از مردم شب ها سر گرسنه بر بالين مي گذارند افطار دادن از بيت المال به چنين کساني چه توجيهي دارد؟ خدا را خوش نمي آيد بيت المال اين مردم مظلوم به شکم فتنه گران همنوا با بي بي سي ريخته شود.    
خليفه قلي- کرج و 95900914 و عليمرداني
    * کساني که از بزرگداشت شهداي عزيز وحشت زده شده اند کساني هستند که آرزوي دفن نام و ياد و راه شهدا را دارند و ان شاءالله اين آرزو را به گور خواهند برد!

      * يک نفر پيدا بشود و جمله معروف معاون اول رئيس جمهور را که گفته بود در سال 94 افزايش قيمت نخواهيم داشت يادآوري کند ولي اين آقايان انگار نه انگار چنين قول و قراري با مردم داشته اند!

     * آيا دعوت از سران گروهک خائن و مطرود امام توسط دکتر عارف در افطاري خود دهن کجي به آرمان امام راحل(ره) نيست؟ آيا باز هم از امام(ره) مي توانند دم بزنند.

        * علي رغم اظهارات آقاي نوبخت که بيشتر از اعتبارات مصوب به آموزش و پرورش بودجه اختصاص يافته متاسفانه مسئولان اين وزارتخانه از پرداخت کمک هزينه براي ازدواج فرزندان خانواده فرهنگيان به بهانه کمبود اعتبار خودداري مي کنند. اين کمک هزينه از سال 92 تاکنون قطع شده است.    
سرابي
    * شهرداري اهواز اجازه تخليه زباله هاي شهري و حتي بيمارستاني را در محله فقيرنشين کارخانه يخ داده است. آيا ما ساکنين اين محله چون از قشر ضعيف جامعه هستيم نبايد از حقوق شهروندي و سلامت برخوردار باشيم.

     * نصب دستگاه برق خورشيدي براي منازل شهروندان بهترين روش صرفه جويي در انرژي و نهادينه شدن اصلاح الگوي مصرف در کشور است. در اين راه بايد دولت تسهيلاتي را براي شهروندان در نظر بگيرد.

      * سه روز است که با خط اينترنت ADSL مخابرات 128 هيچ صفحه اينترنتي را نمي توانم باز کنم. مشکل را با مخابرات همدان در جريان گذاشتم مي گويند بسته داراي سرعت بالاتري بخريد! خداوکيلي در کجاي دنيا به مشتري خود اين گونه جواب مي دهند؟

     * 36 سال سن دارم و مدت 11 سال است با مدرک کارشناسي جغرافياي شهري دنبال کار هستم. شما بگوييد با وجود اينکه متاهل نيز مي باشم چه کار بايد بکنم و تکليف امثال بنده چيست؟
    * منزل بنده در منطقه فرحزاد خيابان شهيد کلانتري به دليل گودبرداري همسايه تخريب شده و زندگي ما مختل گشته است. چرا شهرداري قوانين سخت و محکم براي پيشگيري از اين حوادث جلوي پاي بساز و بفروش ها نمي گذارد؟    قاسمي
    * مدرسه راهنمايي شهيد مطهري در منطقه 12 تهران شهريه سه ميليون و 900 هزار تومان سال گذشته را به 7 ميليون و 200 هزار تومان امسال افزايش داده است.

    آيا اداره کنندگان اين مدرسه نبايد فکر کنند اولياء دانش آموزان که اکثراً از قشر کارمند هستند چگونه بايد اين شهريه را تهيه و پرداخت کنند؟
    م- ق به نمايندگي از اولياء
    * 6 ماه است که از شرکت صنايع هواپيمايي بازنشسته شده ام ولي از پرداخت پاداش پايان خدمت خبري نيست تکليف ما که براي پاداش پايان خدمت خود در زمان بازنشستگي برنامه ريزي کرده بوديم چه مي شود؟
    جلالي
     * بانک سرمايه بابت 4 ميليون تومان تسهيلاتي که در اختيار فرهنگيان قرار مي دهد غير از اصل پول مبلغ 2 ميليون و 400 هزار تومان سود دريافت مي کند. آيا اسم اين درآمدزايي را مي شود خدمت رساني به جامعه فرهنگيان گذاشت؟
    اقبالي نيا
    * پرستار مرکز روان پزشکي بيمارستان ]...[ قم هستم. به علت سرلوحه قرار دادن رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و دفاع از حقوق بيماران و افزايش کيفيت خدمات پرستاري با مسئولين نامه نگاري نموده ام. ولي متاسفانه مسئولين امر با روش هاي گوناگون به تنبيه من اقدام کرده اند آيا اين است پاسخ خيرخواهي؟!