گفت و شنود وَتن!

دروغ نامه ی کیهان 12 تیر- 94
گفت و شنود 
وَتن!

گفت: يکي از شاهزاده هاي آل سعود فاش کرده است ملک سلمان، پادشاه سعودي که به آلزايمر شديد مبتلاست، عملاً در دربار هيچکاره است.
    گفتم: پس انتظار داشتي همه کاره باشد؟! پادشاهان قبلي هم که آلزايمر نداشتند هيچکاره بودند و همه کارها دست مشاوران آمريکايي و اسرائيلي بود.

    گفت: اين شاهزاده سعودي مي گويد، ملک سلمان هر مسئله اي را فقط 15دقيقه به خاطر دارد و بعد، به کلي فراموش مي کند.

    گفتم: ديگه چي؟!

    گفت: بيشتر وقت او به بازي پاسور با درباريان مي گذرد و همه درباري ها وظيفه دارند به او ببازند تا عصباني نشود!

    گفتم: ديگه چي؟!

    گفت: هر وقت که بعد از مدتها تلاش او را براي چت آماده مي کنند، چند کلمه حرف درباره وطن عربي مي زند و...

    گفتم: به يارو گفتند با وطن جمله بساز. گفت، من هر روز به حمام مي روم «و تن»م را مي شويم! گفتند؛ منظورمان وطن با «ط» دسته دار است و يارو گفت؛ اتفاقاً من هم تنم را با تِي دسته دار مي شويم!