گفت و شنود ... زيادي!

دروغ نامه ی کیهان 20 تیر-94
    گفت و شنود 
...
زيادي!

گفت: خانم هيلاري کلينتون نامزد رياست جمهوري آينده آمريکا در مصاحبه با «گلوبال ريسرچ» گفته است؛ مي خواهم ايراني ها بدانند که اگر من رئيس جمهور شوم، به ايران حمله خواهم کرد.
    گفتم: حيوونکي! نمي داند که واژه هاي مبارک «چخ» و «چخه» را براي مقابله با همين حمله ها ساخته اند!

    گفت: به قول معروف «موز اگر قوت داشت کمر خودش را راست مي کرد». خانم کلينتون اگر از اين عرضه ها داشت، به خانم «مونيکا» حمله مي کرد که شوهرش بيل کلينتون را از دستش گرفته است!

    گفتم: خرگوشه وسط جنگل راه افتاده بود و رجز مي خوند که ... آهاي! ... پلنگ مي خورم!... گرگ تيکه پاره مي کنم!... فيل لت و پار مي کنم... ناگهان چشمش به يک شير افتاد و در حالي که بدجوري به پته پته افتاده بود گفت؛... البته مخفي نماند که بعضي وقت ها هم ...زيادي مي خورم!...