كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 15 تیر-94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان بدلیل اینکه  مذاکره هسته ای به مرحله حساس وخطیر پایانی رسیده است . بنابراین  موازی یادداشت روز پیام ها بیشتر سمت وسوی انتقادی نسبت به  تیم مذاکره هسته ای دولت و مخالفت با مذاکره دارند و از موضع ضد آمریکایی تهیه و تنظیم شده اند.

      * آقاي عراقچي گفته است ما آمادگي همکاري کامل در مورد پي .ام.دي راداريم تا نادرست بودن همه ادعاهاي عليه ايران مشخص شود. پي.ام.دي ادعايي ساختگي است که آنها در مورد جوانب احتمالي نظامي برنامه اتمي ايران دارند و تمرکز بر اين مسئله يک دام طراحي شده براي ايران است و تازه مطرح شده است که آن هم بخاطر ذوق و شوقي بود که براي تعامل با کدخدا ابراز شد و مشکلات اقتصادي را به رفع تحريم ها و مذاکرات گره زدند متاسفانه اين مسائل آمريکا را پررو و جري تر کرد تا بر مطالبات نابجاي خود اضافه کند قبلااين طور نبود.    حميدرضا اسفرايني
    *
بعضي از افراد خوش گمان به غرب گفته اند اگر آمريکايي ها زير تعهدات خودشان بزنند قوي تر از گذشته به عقب برمي گرديم و همه آنها را شگفت زده خواهيم کرد ولي با قرار گرفتن توافقات تحت منشور ملل متحد قطعنامه اي که به دست خودمان در شوراي امنيت به امضاء مي رسد راه برگشتي نمي گذارد و از همه مهم تر با زيرساخت هاي هسته اي که طبق توافق تخريب کرده ايم بازگشت به گذشته آسان نخواهد بود. بنابراين خيلي بايد دقت داشت.
      *
اگر مسئولان روي حق و حقوق ايران پافشاري کنند مي توانيم آمريکا و چند کشورغربي را در مذاکرات هسته اي به عذرخواهي از اعمال گذشته شان عليه مردم ايران وادار نماييم. البته به شرط اينکه باور داشته باشيم غرب امروز به مذاکرات بيش از ما نيازمند است.
        *
با توجه به اينکه در مذاکرات هسته اي، فرانسه بيش از ديگر کشورهاي غربي نوکري آمريکا و رژيم صهيونيستي را مي کند جاي تعجب است که مسئولان ما در خصوص عقد قرارداد اقتصادي با اين کشور اصرار دارند و حاضر نمي شوند در سياست خود تجديدنظر داشته باشند.
     *
سردمداران آمريکاي جنايتکار در سال 67 هواپيماي مسافربري را با موشک ناو وينسنس هدف قرار دادند و 290 نفر از مردم بيگناه را به شهادت رساندند، بدانند در نظر مردم دنيا جنايتکار هستند و در تاريخ ثبت شده و هيچ گاه اين اعمال وحشيانه فراموش نشده است هنوز بعد از 27 سال منتظر انتقام خون شهدا هستيم.    از طرف خانواده شهيد حسين نيک ملکي
    *
آقاي نوبخت گفته اند که مجوزهاي فراتر از پروتکل الحاقي مورد قبول نيست! عرض بنده اين است مگر ما پروتکل الحاقي را پذيرفته ايم که فراتر از آن را نپذيريم؟!
    *
با کمک ها و حمايت هايي که ترکيه از جنايت هاي داعش در سوريه و عراق کرده و مي کند ضرورت دارد در همکاري اقتصادي کشورمان با اين کشور همسايه تجديدنظر بشود چرا که با خريد هر محصول ترکيه در حقيقت به داعش براي جنايت کمک بزرگي مي شود، تا چه رسد به تعرفه ترجيحي که قرباني کردن توليدکنندگان داخلي به نفع ترکيه است.    شربتيان
    *
چرا شرکت برق منطقه 15 چند روزي است درست در اوج گرما ساعت 1‍3 برق محله مينايي و نفيس را قطع مي کند؟
     *
طبق گزارش وزارت نيرو تعداد 780 هزار انشعاب غيرمجاز وجود دارد. معلوم مي شود نوع مجازات هاي اعلام شده براي اين نوع دزدي از ثروت عمومي بازدارنده نيست فلذا نياز است در اين مورد تجديد نظر شود.
     *
فعال بودن آب سردکن ها در ايستگاه هاي مترو به بهانه کودکان و بيماران و سالخوردگان خواسته يا ناخواسته ترويج روزه خواري در ملاعام است.
      *
سال گذشته همزمان با برپايي روز قدس اسرائيل غاصب در حال بمباران غزه فلسطين بود. امسال غير از ظلم و جنايت رژيم صهيونيستي شاهد جنايت هاي پي درپي رژيم آل سعود در از بين بردن زيرساخت هاي کشور يمن و کشتار بي رحمانه مردم مظلوم و مسلمان آن هستيم بنابراين بايد در روز قدس امسال در راهپيمايي خود بر اشغالگران هر دو قبله مسلمانان لعن و نفرين بفرستيم و بر ضد آنان شعار بدهيم.    روشنايي
    *
در مغازه هاي اطراف حرم امام خميني(ره) آهنگ هاي زننده پخش مي شود. آيا بايد حتي به قيمت زير سوال رفتن قداست و احترام اين مکان مقدس فقط به فکر درآمدزايي بود.
     *
از مسئولين امر سوال مي کنم که آيا قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران به سازمانهاي دولتي ابلاغ شده است يا خير؟ اگر ابلاغ شده چرا برخي سازمانها مثل بانک مرکزي آن را اجرا نمي کنند. در مورد ماده 51 اين قانون متاسفانه هيچکس پاسخگو نيست. چرا؟    کريمي، ورامين
    *
در خصوص ذکر و مناجات شبهاي ماه مبارک رمضان عرض مي کنم در کنار دعاهاي ماثوره از ائمه اطهار، ذکر شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل فراموش نشود.
     * 15
روز است که پول قبض تلفن را با سامانه 2000 در مشهد مقدس و از طريق بانک انصار پرداخت کرده ام ولي مسئولين مخابرات قبول نمي کنند با اينکه مدرک بانک را نشان داده ايم ولي زيربار حرف حق نمي روند چرا اجازه مي دهند اينگونه پول هاي زور از مردم گرفته بشود.    دهقان
    *
از ايثارگران هستم و از شهرستان رامهرمز تماس گرفته ام لطفا بنويسيد مطالبات ايثارگران پرداخت نشده است چرا نوبت به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که مي شود درخصوص حق و حقوق آنان سنگ اندازي مي کنند؟
    *
آبان سال 93 خودروي پارس تندر 90 را پس از کلي دوندگي تحويل گرفتم. به دليل عدم نصب کپسول آتش نشاني در خودروهاي سايپا، اين خودرو با 2 ماه تاخير پلاک و تحويل شد. ولي شرکت سايپا علي رغم قول قبلي از پرداخت جريمه تاخير و از دست رفتن 2 ماه بيمه خودرو در اين مدت امتناع مي ورزد!
    *
دولت قول افزايش حق مسکن کارگران از 20 هزار تومان به 40 هزار تومان را در سال گذشته داد. ولي با وجود گذشت بيش از 3 ماه از سال جديد هيچ خبري از اجراي آن تعهد داده شده نيست. چرا؟
     *
بازنشسته فرهنگي مهر 93 هستم. هنوز پاداش پايان خدمت خود را دريافت نکرده ام. از رئيس جمهور محترم درخواست رسيدگي دارم.
        *
فردي با عنوان جعلي «از کارکنان فرودگاه» براي استخدام کارمند خانم از حدود صدنفر اخاذي کرده است. هرچه پيگيري کردم نتيجه اي حاصل نشد. از مسئولين امر به ويژه برادران زحمتکش آگاهي ناجا درخواست رسيدگي دارم.