كوثري: مجلس محدوديت در دسترسي به موشك بالستيك را نمي پذيرد

    كوثري: مجلس محدوديت در دسترسي به موشك بالستيك را نمي پذيرد  29 تیر-94
زنده یاددکتر مصدق گفته بود .یک عمری به توپچی پول داده می شود تا یک روز که مورد نیاز است شلیک کند. اکنون پاسداران دو دوره پاسداراسماعیل کوثری را وارد بازارم کاره ی مجلس ارتجاع کردند تا هرموقع نیاز هست ازا هداف پاسداران دفاع و حمایت کند. برای همین با سخنگوی بازار مکاره ی مجلس ارتجاع شدن گفته که بازارمکاره محدودیت دردسترسی به موشک بالستیک پاسداران رانمی پذیرد.
عضو کميسيون سياست خارجي مجلس گفت: مجلس محدوديت در زمينه دسترسي به موشک هاي بالستيک را که سلاحي متعارف است، نخواهد پذيرفت.    محمداسماعيل کوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با فارس، با اشاره به تهيه پيش نويس قطعنامه شوراي امنيت که در بندي از آن به محدوديت 8 ساله جمهوري اسلامي ايران براي دستيابي به موشک هاي بالستيک اشاره شده، گفت: اين تنها يکي از آن مواردي است که به فرموده رهبر معظم انقلاب بايد چه در متن نهايي توافق با 1+5 و چه در پذيرش قطعنامه شوراي امنيت به دقت روي آن کار شود.
    وي با تاکيد بر بررسي دقيق بند به بند توافق نهايي و نيز قطعنامه شوراي امنيت درباره مسئله هسته اي ايران اظهار داشت: معايب و محاسن اين دو متن بطور قطع و يقين توسط نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مشخص خواهد شد.

    عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس به هيچ عنوان اينگونه محدوديت ها را نمي پذيرد و به دقت حقوق مردم و کشور را پيگيري خواهد کرد.
    کوثري همچنين تصريح کرد: موشک هاي بالستيک ديگر در زمره تسليحات هسته اي قرار نمي گيرد بلکه جزء سلاح متعارف است و ضروري است بندهاي مربوط به آن مورد اصلاح قرار گيرد.