كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 5 مرداد-94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان  که اکثراً محور مهمتر موضوع روزتوافق هسته ای ومخالفت با آن می باشد.
       * در بحث هسته اي يکي از موارد نگراني نظام راستي آزمايي از طريق آژانس سر تا پا متعهد به آمريکا بود. کساني که مذاکرات هسته اي را فتح الفتوح مي خوانند پاسخ بدهند براي رفع اين نگراني واقع بينانه چه فکري کرده اند.
     *
مسئولان اقتصادي پس از جمع بندي برجام در وين، مبلغ 150 ميليارد دلار اموال بلوکه شده کشور را 27 ميليارد دلار و پايين تر اعلام کرده اند. با اين حساب آقاي رئيس جمهور چگونه پذيرش آزادي 27 ميليارد دلار به جاي 150 ميليارد دلار پول بلوکه شده کشور را پيروزي سه بر دو دانسته و به آن افتخار مي کند؟
     *
يکي از سناتورهاي آمريکايي دلارهاي بلوکه شده ايران را 150 ميليارد دلار اعلام کرده ولي مسئولان کشور که بيش از همين مبالغ را مطرح مي کردند يک پنجم آن را مطرح مي کنند. عرض بنده اين است که چرا مردم را گيج کرده اند؟
      *
اخبار تناقضات آشکار اظهارات مسئولين دولتي در مورد حجم پول هاي بلوکه شده ايران از رقم 23 تا 180 ميليارد دلار، ايجاد شائبه و سوءظن بسيار در بين مردم نموده است. عده اي که تاکنون برايشان اين گونه جا افتاده بود که با توافق وين درهاي بهشت به رويشان باز مي شود، به يکباره علاوه بر گراني ها، تناقضات ناباورانه از پول هاي بلوکه شده مي شنوند که همه چيز برايشان سراب مي شود.    محمودي
    *
با مطالعه کيهان و پي بردن به جنايت وزير خارجه فرانسه عليه مردم ايران واقعا تعجب مي کنم که چطور از چنين قاتل و جنايتکاري دعوت مي شود که به ايران سفر کند و زير پاي او فرش قرمز پهن مي کنند؟    اسماعيل فيض آبادي از نيشابور
    *
دولت آلمان به جاي حرف هاي گنده تر از دهانش و امر و نهي کردن مسئولان کشورمان در خصوص رژيم صهيونيستي پاسخ بدهد چرا پرجمعيت ترين اقليت مذهبي اين کشور را که مسلمانان هستند از داشتن يک نماينده در پارلمان محروم کرده است.
      *
اين چه توافق پيروزمندانه اي براي ايران است که بعد از آن شاهد اشتياق شديد آمريکا براي حمله به ايران آن هم با مجوز سازمان ملل هستيم. خدا کند آقايان گاف نداده باشند.    امين فر
    *
به رئيس جمهور و وزير خارجه آمريکا که اين روزها برخلاف ايام مذاکرات سخن از تهديد نظام جمهوري اسلامي بر زبان مي رانند عرض مي کنم اگر در اين ادعاي تهديد خود صادق هستيد امتحان کنيد. خواهيد ديد سپاه و ارتش جمهوري اسلامي چه درسي به شما خواهند داد تا ديگر هيچ گاه آب هاي نيلگون خليج فارس را مشاهده نکنيد و درس عبرتي براي تمامي مستکبران باشد.    خانم رضايي
    *
جنگ زرگري بين حزب جمهوريخواه و دموکرات آمريکا و آمدن تعدادي از مسئولين اقتصادي آلمان به کشورمان چند روز بعد از توافق هسته اي (برجام) ملت ما را نبايد فريب بدهد. همه بايد گوش به فرمان رهبري معظم انقلاب آماده باشيم و تنگه احد را تحت هيچ شرايطي رها نکنيم.    مظلومي
    *
گل خوردن و گل زدن در ورزش رخ مي دهد که يک رقابت دوستانه است نه مواجهه با شيطان بزرگ که مترصد زخم زدن است! چرا بايد براي ضربه جديد به او ميدان بدهيم؟!
      *
از نمايندگان ملت و شوراي عالي امنيت ملي انتظار مي رود با بهترين انتخاب، ملت شهيد داده را از نگراني هاي مربوط به توافق هسته اي برهانند.    علي سامعي
    *
ترس ما اين است که پاي شرکت هاي غربي به ايران باز بشود و بعد از وابسته کردن اقتصاد کشور ماشه تفنگ را بکشند. يعني چيزي که قبلاهم در کشورهاي ديگر تجربه شده است.
       *
هنوز مرکب توافق هسته اي خشک نشده دولت تدبير فرش قرمز به زير پاي دولت هاي اروپايي پهن کرده. آيا قرار است با واردات بي رويه اجناس خارجي در توليدات داخلي به کلي مسدود شود؟ آيا به جاي عمل به اقتصاد مقاومتي به سمت وابستگي اقتصادي حرکت مي کنيم؟    شجاع - بوکان
    *
به عنوان يک ايراني از جمع بندي برجام هسته اي خرسند نيستم. اگر به سخنان طرف مقابل توجه کنيد مي بينيد که آنها توقعات غيرقابل قبولي را مطرح مي کنند. اينکه معاون نخست وزير آلمان و وزير اقتصاد، در سفر خود به ايران گفته که ايران بايد اسرائيل را به رسميت بشناسد، يک مسئله ساده نيست، اين يک برنامه است که غربي ها به بهانه توافق با ايران به دنبال از سرگيري پروژه شيطاني خود هستند.    مسعود ايراني
    *
سفير ترکيه در مصاحبه با کيهان گفته است رژيم بشار اسد بي رحمانه مردم خود را مي کشد! جناب سفير! چرا حکومت بحرين را نمي بينيد! چرا چشم خود را به روي جنايات وحشتناک سعودي ها بسته ايد؟ به راستي کدام يک از کشورهاي عربي دشمن غده سرطاني و رژيم کودک کش منطقه هستند؟ آل سعود يا سوريه؟ چرا گروهک تکفيري داعش به کشورهايي چون عربستان، کويت، قطر و اردن کاري ندارد؟ نفت هاي دزدي شده توسط اين گروهک توسط کدام کشور خريداري شده است؟    
    *
از بعد از مذاکرات هسته اي تعداد فيلم هاي آمريکايي که از شبکه هاي سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش مي شود زياد شده است. آيا همه مشکل کشور در قبل از توافق هسته اي تعداد کم فيلم هاي هاليوودي در حال پخش از رسانه ملي کشور بود؟
    *
سفارت انگلستان چه بهره مندي براي برخي از سياسيون دارد که مرتب صحبت از بازگشايي سفارتخانه اين کشور يا بهتر بگويم روباه پير مي کنند؟    نادري
    *
قيمت انواع ميوه ها برخلاف محصولات ديگر نامعلوم و غيرمکتوب است، متاسفانه اين مسئله منجر به سودجويي و سوءاستفاده هاي زيادي مي شود. لذا مسئولين و بازرسان ذي ربط بانظارت و کنترل مراحل عرضه و فروش از عمده تا خرده، مانع قيمت گذاري هاي سليقه اي و تورم زا شوند.
        *
از دبيران بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان رشت هستيم که با 30 سال خدمت موفق به دريافت پاداش سنوات خود نشده ايم. چرا وزير محترم در اين مورد کاري انجام نمي دهند و مصاحبه ايشان فقط وعده و وعيد شده است.
      *
آموزش و پرورش شيراز همکاران بازنشسته را با مبلغ 2 ميليون و 200 هزار تومان به سفر آنتاليا مي برد. سال گذشته اين اتفاق براي بازنشستگان آموزش و پرورش افتاد و روزنامه کيهان به خوبي از اين اقدام عجيب انتقاد کرد. آيا اين نوع حرکت ها و سفرها شايسته فرهنگيان و وزارت آموزش و پرورش است؟!
       *
بوستان تندرستي واقع در ولنجک تا پاسي از شب در قرق افراد سگ باز و حيواناتشان است و خانواده ها نمي توانند از اين فضاي سبز بهره مند شوند. چه بايد کرد؟
    *
آقاي سيف ماه ضيافت الله هم تمام شد اما نه از وام ازدواج کنندگان خبري شد و نه از پرداخت کمک هزينه هاي فرزندان بازنشستگان کشوري.    يک متقاضي وام
    *
يک زوج فرهنگي که جمع حقوق هر دوشان به 4 ميليون نمي رسد يارانه اش قطع مي شود ولي يک کارمند بانک يا شرکت نفت به تنهايي بيش از 5 ميليون دريافت مي کند و يارانه را هم مي گيرد! به اين مي گويند دولت تدبير و اعتدال! 
        *
روستاي روشک در 24 کيلومتري شهرستان قاين از آب شرب بهداشتي محروم است. از مسئولين شهر فقط وعده و وعيد مي شنويم و کاري انجام نمي دهند. چرا؟
    *
اماکن تاريخي شهرستان پيرانشهر با احداث سد در اين شهر در معرض نابودي قرار گرفته چرا براي جلوگيري از تخريب اين آثار باستاني کاري صورت نمي گيرد؟