معاون دبيركل حزب الله:خامنه اي شايسته قدرت و عظمت است !

معاون دبيركل حزب الله:ايران با رهبري امام خامنه اي شايسته قدرت و عظمت است! 14 تیر-94
این شیخ معاون شیخ حسن نصرالله  رهبر   حزب الشیطان لبنان است   چون  جزو مواجب بگیران بیت خامنه ای  است . مجبور است که این چنین تملق وچاپلوسی از خامنه ای منفور ومفلوک کند .تا نشاند اده شود الکی ادعان می کند رهبر ام القرای جهان اسلام است .
معاون دبيرکل حزب الله لبنان تاکيد کرد:«جمهوري اسلامي ايران با رهبري «امام خامنه اي» و با داشتن چنين ملت ستم ناپذيري، شايسته عظمت و قدرت است».
    
شيخ «نعيم قاسم» معاون دبيرکل حزب الله لبنان با اشاره به مذاکرات هسته اي بين ايران و قدرت هاي غربي گفت: ايران در جهان اسلامِ عقب مانده، ايستادگي مي کند تا با همه قدرت هاي بزرگ مذاکره کند... ايران در اين مسير خواسته هايي دارد و خواسته هايش (نماد) عزت، استقلال و کرامت است. 
    
وي در مراسم جشن هيئت هاي زنان حزب الله لبنان به مناسبت سالروز ميلاد «امام حسن مجتبي(ع)» افزود: ايران با اين مواضعش، با رهبري «امام خامنه اي» و با داشتن چنين ملت ستم ناپذيري شايسته عظمت و قدرت است. اين کشور شايسته است تا به قدرت، نفوذ و تاثيرگذاري دست يابد زيرا بردباري، کرامت، روحيه، استقلال و عزت را ياد گرفته است.
    
معاون حزب الله با اشاره به تحولات امنيتي در منطقه ابراز داشت: تروريسم تکفيري، امروزه جهاني شده و پيامدهاي آن شامل همه کشورهاي عربي، اسلامي و غربي مي شود. هيچ کس از شر آن در امان نيست حتي اگر تنها گروه هاي محدودي از آن در برخي کشورها باشد.
    
به گزارش فارس، شيخ قاسم با بيان اينکه خطر تروريست هاي تکفيري امروزه نه تنها محلي و منطقه اي بلکه جهاني شده است، تاکيد کرد که رزمندگان مقاومت اسلامي با دخالت در تحولات سوريه و نبرد با تروريست هاي تکفيري ضربه اي کاري به طرح هاي آمريکا و دشمن صهيونيستي وارد کردند.