كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 4 مرداد - 94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان که برحسب مسایل و موضوع مهم روز که مورد بحث مخالفت باندهای درگیر جنگ قدرت و ثروت است  به نفع یک باند وعلیه ی باند رقیب تهیه وتنظیم می شوند.
    * مسئولان فرانسه بدانند کاخ اليزه اين کشور موجب نفرت ما ايرانيان است. چرا که تمامي سياست هاي خصمانه آنان عليه ايران از ميتران در گذشته گرفته تا امروز که اولاند بر قدرت تکيه زده در اين مکان شوم برنامه ريزي و اجرا شده است.
      *
مجلس شوراي اسلامي به عنوان خانه ملت و يکي از سه رکن اساسي نظام در قضيه جمع بندي مذاکرات وين(برجام) بايد دور از همه خوش گماني ها فقط با معيار حفظ استقلال و اقتدار کشور و حفظ عزت و غرور ملت ايران ورود پيدا کند.
    *
اگر مجلس حق اصلاح بندهاي توافق هسته اي وين را نداشته باشد چه ضرورتي داشت که اين توافق به تاييد نمايندگان ملت برسد. طوري هم فضاسازي کرده اند که گويا اگر مجلس چنين توافقي را تصويب نکند هدف دشمن براي ايجاد شکاف و دو قطبي سازي در جامعه تحقق خواهد يافت! در حالي که اين يک روال قانوني پيش بيني شده در قانون اساسي و براي جلوگيري از نقض استقلال و امنيت ملي ماست.
        *
پذيرفته نيست در توافق هسته اي با دادن آن همه امتياز از سوي ايران در مقابل فقط بعضي از تحريم ها آن هم در طول مدت زمان برداشته شوند. حقيقت امر اين است که توازني ديده نمي شود و احساس بدي برايم به وجود مي آيد.
      *
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در رابطه با بررسي و نظردهي پيرامون توافق هسته اي فقط بايد به عزت و اقتدار کشور و نظام بينديشند و منافع حزبي و گروهي جريان هاي سياسي کشور براي آنان مهم نباشد.
    *
اين حرف که از دهان سخنگوي کاخ سفيد بيرون مي آيد که بازرسي هاي فراتر از پروتکل، حمله به ايران را هدفمندتر مي کند، حقيقتي است که بايد به آن توجه کرد. نبايد بگذاريم بازي که بر سر عراق درآوردند بر سر ما بياورند. نبايد اطلاعات کاملي از ايران به دست آورند و گراي مناطق حساس کشور را شفاف کنند.    اميرحسيني
    *
لازم است در ديدارهاي ديپلماتيک مسئولان کشور قضيه بازگشت حقيرانه سفير آلمان به ايران در چند سال پيش براي دولتمردان آلمان يادآوري شود. با چنين برخوردي آلمان ها به خودشان جرات نمي دهند که درخصوص رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي به مسئولان کشورمان امر و نهي داشته باشند.
    *
با اين شرايط کنوني ورود شرکتهاي خارجي به کشور براي در اختيار گرفتن نبض بازار، ديگر اميدي براي اشتغالزايي جوانان بيکار وجود نخواهد داشت. توليدکنندگان داخلي هم با توجه به رانت خواري واردکنندگان و سود ويژه ترجيح مي دهند دست از توليدات برداشته و راحت طلب شوند.    سرابي
    *
با وجودي که شکر توليدکنندگان داخلي روي دستشان مانده است، متاسفانه شاهد صدور مجوز از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت براي واردات 150 هزار تن شکر خارجي هستيم. اين است معناي حمايت از توليدات داخلي؟!    شکيبا
    *
به نظر مي رسد در قضيه بورسيه ها تا دستگاه قضا وارد نشود قرار نيست وزارت علوم کاري کند. پس از آن همه داد و فرياد در دولت قبل چه شده است، حال که برخي زواياي اين جنجال آشکار شده و پاي حاميان دولت فعلي در ميان آمده است به يکباره خود را کنار کشيده اند و گويا اصلاخبري دراين باره منتشر نشده است. با توجه به اينکه به حيثيت علم و عالم و دانشجو خدشه وارد شده جا دارد دستگاه قضا به دور از هياهوي احزاب و جناح ها نسبت به رسيدگي دقيق آن و اعلام نتايج به ملت از هيچ کوششي دريغ ننمايد.    عليمرداني
    *
اخيرا قيمت برخي اقلام از جمله روغن نباتي و برخي خشکبار افزايش يافته است. با اين افزايش قيمت ها و تورم و دستمزدهاي قشر ضعيف جامعه، زندگي براي اين طيف با سختي هاي زيادي توام گشته که انتظار مي رود وزارت کار و دولت تدبيري براي اين قشر نمايند.
    *
امروز ما مواجه با به يک آزمايش بزرگ الهي (مبارزه با آ مريکاي زورگو و مستکبر) هستيم که اگر به خاطر راحتي چند روزه دنيا عقب نشيني کنيم در امتحان الهي که مردود مي شويم هيچ، به خوشي چند روزه دنيايي هم نمي رسيم!
      *
ضمن تشکر از تيم هسته اي مذاکره کننده، از آنها مي خواهم حال که مرحله ديپلماسي گذشته و اگر به کار خود مطمئن هستند اجازه دهند مراجع ذي ربط امنيتي و سياسي بدون تعصب به وظايف خود و صلاح ديد نظام عمل کنند و اصرار به تاييد بي کم و کاست توافق نداشته باشند چرا که صفر تا صد امور نظام فقط به دست اين تيم نيست!
      *
نمايندگان محترم مجلس دقت نمايند که اگر براساس منافع شخصي يا گروهي بخواهند به برجام راي دهند در قيامت فرجام خوبي نخواهند داشت.    يک پيام
    *
نقش آلمان در بدو پيروزي انقلاب و رها کردن پروژه هاي نيمه تمام و تحويل سلاح هاي کشتار جمعي شيميايي به صدام ملعون در طول 8 سال دفاع مقدس و.. را ملت ايران هيچگاه از يادها نمي برد! حالابا کمال پررويي مي خواهند نقش ميانجي گري را بازي کنند آن هم با رژيم جعلي و کودک کش! که بهتر از ما مي دانند که بايد وجود اين جرثومه هاي فساد از روي زمين کنده شود و محو گردد.