(تصاویر) تشدید برخورد با بدحجابان تهران(2) و  افزایش واردات چادر سیاه 29 اردیبهشت-91
مرحله ی 2 سریال مبارزه با بی حجابی در خیابان های تهران شروع شده است . زیرا که اهداف خاصی دنبال می شود که شامل ارعاب و وحشت وخفقان در جامعه و زهر چشم گرفتن از معترضین ناراضی است . از سوی دیگر با این شیوه وبازداشت دختران ونمایش تصاویر بازداشت شدگان  هوار زده می شود که آشکارا  ناکامی وشکست مبارزه با بی حجابی 33 ساله می باشد .  بعلاوه  دیگر بیانگر  شکست سیاست سنگ بستن و رها کردن سگ است . زیرا که با شیوه ی سرکوب وسانسور وکنترل رسانه های خبری ومطبوعاتی و عدم آزادی و محدود وممنوع کردن فعالیت سیاسی به خصوص در محیط دانشگاه ها منتهی به بی اعتمادی وتمایل تماشای تولیدات شبکه های تلویزیونی سازمان پشم وشیشه  داخلی و  مردم را بسوی تماشای برنامه های ماهواره ای سوق دادن شده است که مترادف سفرهای به خارج از کشور و ورود انواع و اقسام مدل های اروپایی به ایران شده است  که برای ارگان های سرکوبگر رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی زن ستیز  هم تبدیل به مشکل جدی و هم بهانه برای سرکوب شده است. از طرف دیگر مشکل جدی دیگر حضور زنان های تن فروشان خیابانی است که محصول 33 سال فقر وبیکاری واعتیاد وتورم وگرانی وفاصله ی عمیق طبقاتی  می باشد همچنانکه نشان آشکار  از فضای انفجاری  جامعه شده است که باید باا فزایش سرکوب وسانسور وبازداشت ها واعدام ها مانع از شکل گیری  تجمعات  اعتراضی شود  .
 
 
 
 
 
 
   
طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني از دو روز پیش در پايتخت آغاز شد.ماموران پليس پايتخت در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور از بعدازظهر چهارشنبه طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني را در تهران آغاز كردند.در اين طرح كه در ميادين،‌ مراكز خريد و تجاري و تفرجگاه‌هاي پايتخت به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.سردار حسين ساجدي‌ نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ چندي پيش از اجراي اين طرح خبر داده و گفته بود كه به زودي پليس طرحي را براي برخورد با بدحجابان در تهران به مرحله اجرا مي‌گذاردماموران انتظامي پايتخت از بعدازظهر چهارشنبه با استقرار در محل‌هاي مختلف و پرتردد اجراي اين طرح را به طور جدي آغاز كرده‌اند.سری اول عکس های ایسنا از آغاز این طرح را در اینجا مشاهده کردید؛ سری دوم عکس های ایسنا از اجرای طرح برخورد با بدحجابی را مشاهده می کنید.
جمهوری اسلامی سالانه به ۲۰۰ میلیون متر مربع پارچه چادر مشکی نیاز دارد
گزارش این خبر هم آنسوی سکه ی اقدام گزارش قبلی می باشد .زیرا گذشته از اینکه سود کلانی که از این طریق نصیب شرکای دزد حکومت همچون باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه می شود وموجب ورشکستگی وتعطیلی کارخانه های نساجی شده است . اما از طرف دیگر وابسته به سیاست رو سری یا توسری وادعای چادر سیاه حجاببرتر می باشد.
دیگربان : کار‌شناسان شرکت کننده در یک برنامه تلویزیونی از سود ۳۰۰ تا هزار درصدی واردات پارچه چادر مشکی خبر داده و اعلام کرده‌اند ایران سالانه به ۲۰۰ میلیون مترمربع از این پارچه نیاز داد.مهدی اسلام‌پناه٬ مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت در این برنامه که شامگاه چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) از شبکه اول سیما پخش شده گفته که سود واردات پارچه چادر مشکی در ایران سالانه ۳۰۰ تا هزار درصد است.آقای اسلام‌پناه افزوده است: «واردات پارچه چادر مشکی با هزینه‌ای حدود یک و نیم تا دو دلار تمام می‌شود اما با سه برابر تا ۱۰ برابر قیمت در بازار کشور به فروش می‌رسدمهدی صادق٬ عضو کمیسیون صنایع مجلس از دیگر شرکت‌کنندگان این برنامه هم از نیاز سالانه ایران به واردات ۲۰۰ میلیون متر مربع پارچه چادر مشکی خبر داده است .کار‌شناسان این برنامه همچنین اعلام کرده‌اند در حال حاضر کره جنوبی و ژاپن مهم‌ترین کشور‌های تامین کننده پارچه چادر مشکی ایران هستند.