روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 3 شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1391
نقد و بررسی : سرمقاله  ی روزی نامه ی حکومتی " پيوند پوسيده وعاظ السلاطين با ديكتاتورها "
"دامنه ی اختلافات و تضاد و رقابت ها میان نهادهای حکومتی روز به روز جدی تر می شود . برای همین برای فرار از این شرایط سرمقاله نویس مأموریت دارد که ادامه ی دیپلماسی رژیم فاشیستی مذهبی  کودتایی صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه به خصوص کشور های منطقه را دنبال کند .تا بدینوسیله سرپوشی برای  غوطه ور بودن در بحران و فرورفتن در بن بست رژیم بربرمنش وتاریک اندیش باشد
سرمقاله نویس وارونه گوی و طلبکار آنگونه از مخالفت ردن  مفتی عربستان با قیام های منطقه گفته است که هر کس نداند  تصور می کند که انگاری تظاهرات در ایران آزاد است. در صورتی که فراموش نشده است که بد ترین روش برخورد وحشیانه ی ضد انسانی که با تظاهرکنندگان ناراضی پس ا ز کودتای 22 خرداد 88 شد.  آنچنان فضا منقبض شده است  که هر گز مجوز به بر پایی هیچگونه تظاهرات ضد حکومتی داده نمی شود وفضای انفجاری جامعه با بازداشت های گسترده و ضرب وشتم وزندان وشکنجه و اعدام ها کننرل می شود. آری وفضای اختناق آنگونه  عریض وطویل وغلیظ ا شده است که از ترس حاکمان رژیم کودتایی ضد بشری جرأت نکردند که حتی مجوز  بر پایی راهپیمایی به کارگران در روز جهانی کارگران بدهند.ولی سرمقاله نویس شمشیر چوبی اش را  از و بسته واین چنین علیه ی مفتی عربستان و آل سعود به چرخش و  حرکت  در آورده است :
"مفتي عربستان هر چند براي چندمين بار است كه با قيام‌هاي مردمي در جهان عرب مخالفت مي‌كند و به اين مخالفت خود رنگ و بوي شرعي مي‌دهد، لكن اينبار با توجه به نفوذ قيام انقلابيون عربستان به مناطق مركزي اين كشور، به راحتي مي‌توان فهميد كه اين اظهارات او انشائي است كه مستقيماً توسط دربار سعودي نوشته شده و او فقط وظيفه بازگو كردن آن را برعهده داشته است. براساس همين اخبار، يكي از اعضاي جمعيت سياسي عربستان خطاب به قضات اين كشور گفت: كليه قضات ظالم، بازجويان و افسران شكنجه گر بدانند كه سرنوشتي مشابه آنچه بر سر السنوسي مدير دستگاه اطلاعاتي قذافي كه هم اكنون فراري و تحت تعقيب دادگاه بين‌المللي است خواهند داشت و روزي فرا خواهد رسيد كه متجاوزان به حقوق مردم به پشت ميله‌هاي زندان منتقل و محاكمه شوند"
  خیلی وقاحت از جنس آخوندی و سرمقاله نویس می خواهد که چشمان خود بر روی مسدود شدن حساب بانکی بیش از 2 میلیارد دلاری در بانک لندن  آقا زاده  مجتبی خامنه ای فراموش شود. از سوی دیگر  برروی خود نیاورد که آقا زاده مهدی رفسنجانی برای چه به لندن پناهنده شده است؟ یا اینکه رفسنجانی و اعضای خانواده و دار ودسته ی باند مافیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه در 33 سال گذشته چه میزان غارتگری کرده و دارای چه ثروت باد آورده ای یکشبه شده اند؟ یا اینکه اسامی 44 دانه درشت مفسدان اقتصادی که از سوی عباس پالیز دار که در دانشگاه همدان فاش شد کیستند و برای چه پرونده شان پیگیری نشد؟ یاا ینکه چرا وی  توجهی به داد گاه نمایشی متهمان 3 هزار میلیارد تومان اختلاس  بانکی  نکرده ونگفته است دکه  چرا پرونده ی 100 میلیون یوروی اختلاس بانکی دیگر هم مکمل  پرونده ی اختلاس قبلی شده است؟. همچنین بدون آنکه اشاره به سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه ومنطقه کند . که شامل عراق وسوریه ولبنانو فلسطین وبحرین وعربستان وکویت و یمن وترکیه و... می شود. اما باپاک کردن صورت مسأله ونماینده وسخنگوی مردم عربستان شدن  این چنین از فساد آل سعود گزارش داده است :
"فساد آل سعود، حتي مورد اعتراض خود شاهزادگان اين كشور نيز قرار گرفته است. يكي از اين شاهزادگان كه "نسمه" نام دارد هفته گذشته گفت: درحالي كه بسياري از مردم عربستان زير خط فقر زندگي مي‌كنند، پول نفت اين كشور توسط اعضاي خاندان آل سعود چپاول مي‌شود. وي كه دختر يكي از فرزندان ملك سعود است از ولخرجي‌هاي آل سعود در منطقه براي سركوب قيام‌هاي مردمي نيز انتقاد كرد و گفت اين قيام‌ها به زودي دامن گير آل سعود نيز خواهد شد و اين خاندان به دليل فسادي كه دچار آن است قدرت مقاومت در برابر قيام مردم را نخواهد داشتعلاوه بر اينها، مردم عربستان به دخالت‌هاي آل سعود در يمن، بحرين و سوريه نيز بشدت اعتراض دارند و مي‌گويند حاكمان كشورشان با اعزام نيروهاي نظامي و ارسال سلاح و پول به اين كشورها درصدد سركوب موج بيداري اسلامي و جلوگيري از نفوذ آن به داخل عربستان هستند. حكام عربستان، از اين نظر كه به ديكتاتور تونس پناه داده اند، براي حمايت از فرعون مصر پول خرج كرده‌اند و براي جلوگيري از محاكمه و مجازات علي عبدالله صالح ديكتاتور يمن هر كاري كه مي‌توانستند كردند نيز نزد مردم عربستان زير سؤال قرار دارند. مجموع اين اقدامات كه از يكطرف ولخرجي‌هاي آل سعود با پول مردم عربستان براي سركوب ملت‌هاي منطقه است و از طرف ديگر تلاش آنان براي حفظ تاج و تخت خود مي‌باشد، از تزلزل شديدي حكايت دارند كه اكنون موجوديت حكام سعودي را در بر گرفته و آينده آنان را دچار ابهام كرده استآل سعود، علاوه بر اين با جناح روشنفكر عربستان نيز مواجه است كه سركوب قيام‌هاي مردمي در داخل و خارج را يكي از جنايات نابخشودني حكام سعودي مي‌دانند و تاكنون اقدامات زيادي عليه آل سعود بعمل آورده‌اند. بيداري اسلامي اين واقعيت را به ملت‌ها فهمانده است كه روح اسلام با ديكتاتوري در تضاد است و اسلام به همان اندازه كه با ديكتاتورها مخالف است با وعاظ السلاطين كه تلاش مي‌كنند شرع را به ابزاري براي تحكيم پايه‌هاي ديكتاتوري تبديل نمايند نيز مخالف است هر چند اكنون به بركت بيداري اسلامي پيوند وعاظ السلاطين با ديكتاتورها در كل جهان اسلام، پوسيده است."
درخاتمه اینکه وقتی که رژیم بربر منش تاریک اندیش کودتایی که از موضع ضعف و انزوای منطقه ای وجهانی قرار دارد  قدرت نمایی کاذب می کند  تا که بهانه ای برای وارونه جلوه دادن باشد که گویا فشار تحریم ها  که ناشی از پیگیری ا هداف نظامی هسته ای می باشد موجب نشده است که هرروز بر ضریب نارضایتی عمومی بی افزاید ونکه رشد تورم و گرانی لجام گسیخته همراه با فقر وبیکاری و شکاف عمیق طبقاتی سبب شده است تا که شرایط بسیار سخت وطاقت فرسایی را به ملت ایران تحمیل نماید .ولی برای عبور از بحران ها تلاش مذبوحانه می شود تا که بحران ناشی از عدم مشروعیت  به فراموشی سپرده شود  در صورتی  که مترادف مبارزه یپیگیری جنگ قدرت و ثروت واختلاف و رقابت میان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی است. آنگونه که دامنه ی اختلافات و تضاد و رقابت ها میان نهادهای حکومتی روز به روز جدی تر می شود . برای همین برای فرار از این شرایط سرمقاله نویس مأموریت دارد که ادامه ی دیپلماسی رژیم فاشیستی مذهبی  کودتایی صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه به خصوص کشور های منطقه را دنبال کند .تا بدینوسیله سرپوشی برای  غوطه ور بودن در بحران و فرورفتن در بن بست رژیم بربرمنش وتاریک اندیش باشد .
هوشنگ بهداد
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 3 شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1391
پيوند پوسيده وعاظ السلاطين با ديكتاتورها