گزیده خبر های 30 اردیبهشت 91
 به این دلیل  بخش از برنامه صدای آمریکا مورد توجه دروغ نامه ی کیهان پاسدار شریعتمداری واقع شده است و با نقل قول کردن از بالاترین  از موضع برج مقابل بارو با یک تیر چند نشان زده است . زیرا که متمرکز برروی دو مخالف یعنی مجتبی واحدی وبابک داد شده است و سخت شاکی است  که چرا اینان مواضع مشابه سیامک دهقان پور و پاسدار حسین شریعتمداری ندارند.
شبكه بالاترين خواستار تعطيلي تلويزيون فارسي VOA به خاطر كيفيت مبتذل آن شد.اين شبكه در شكوائيه اي به قلم يكي از عناصر اپوزيسيون فراري - و البته با نام مستعار- نوشت: تا 4 سال پيش كه به خارج آمده ام VOA را نگاه مي كردم اما بعد از آن تلويزيون صداي آمريكا را نگاه نمي كنم. دورادور سرنوشت صداي آمريكا را در ميان اخبار رصد مي كردم و بويژه بعد از رياست جمهوري اوباما و در دو سال اخير مي دانستم كه اين تلويزيون دچار دگرگوني هاي آشفته و گوناگوني شده كه بنظرم مي رسيد در حال تلاش براي تبديل شدن به رسانه اي مستقل تر و غير اپوزيسيوني تر است. اما كماكان رغبتي به تماشاي آن نداشتم و ندارم. تا اينكه پريشب و از روي تبليغ بالاترين رفتم و برنامه افق سيامك دهقانپور را ديدم. بايد اعتراف كنم كه آنچه كه ديدم فقط بد نبود بلكه به جرات مي شود گفت فاجعه بود. ميهمانان كارشناس شركت كننده در ويديوكنفرانس مجتبي واحدي در واشنگتن، بابك داد در پاريس و [...] در تهران بودند.اين ضدانقلاب لندن نشين مي افزايد: بعد از حدود نيم ساعت تا 40 دقيقه اي كه با خودخوري و عصبانيت توانستم برنامه را تحمل كنم نوعي احساس بدبختي و درماندگي براي خودم، تاسف براي آمريكا و پول هايي كه خرج مي كند، حسرت براي سه كارشناسي كه هر چه كه با خود آورده بودند توشه كارشناسي شان جزوش نبود و نوعي غصه عميق براي آنها كه قرار بود مخاطب اين تلويزيون و اين كارشناسان باشند كردم. خلاصه برنامه اين بود كه در شروع و ادامه و پايان برنامه نه كارشناسان عزيز خودشان مي دانستند كه چه گفته اند. نه مجري مي دانست كه هر كدام از آقايان چه نظر و تحليل مشخصي براي موضوع مشخص برنامه داده اند. نه هيچ كدام از كارشناسان سه گانه مي دانستند كه آن دو رفيق و هم پانل شان چه گفته است. و لابد بايد انتظار داشتم و داشتند كه مردمان مخاطب فهميده باشند كه اين آقايان چه دري سفته اند! لذا بر آن شدم كه در اينجا ثبت كنم كه من گفتم كه «محض رضاي خدا VOA را تعطيل كنيد».حمله ماه هاي اخير برخي طيف هاي اپوزيسيون به صداي آمريكا و بي كفايت توصيف كردن آن در حالي است كه انواع رسانه هاي بيگانه منطبق با حجم و كيفيت فعاليت هاي محافل اپوزيسيون فعال مي شوند يا دچار ركود مي گردند. به عبارت ديگر حملات اخير اپوزيسيون به VOA و شبكه هاي مشابه نوعي فرار به جلو براي توبيخ نشدن و مورد ملامت قرار نگرفتن است.
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه تیر خلاص بر  نقش پایان پذری مهدی خزعلی زده باشد .بازهم مثل همیشه روی به سیاست توبره و آخور خوری یا یک تیر دو نشان زدن آورده است . یعنی هم وی وهم امیر ارجمند را دراز کرده است تا که زیرآب شورای سبز ادعایی هر دو مدعی را  زده باشد .
اعلام موجوديت گروهكي به نام «شوراي هماهنگي جنبش سبز» در برابر «شوراي هماهنگي راه سبز اميد»، تبديل به قوز بالاي قوز براي فتنه گران شده است.اولين بار نام گروه موسوم به شوراي هماهنگي جنبش سبز را مهدي خزعلي در وبلاگ خود و در آستانه مرحله دوم انتخابات علم كرد برخلاف سناريوي تحريم انتخابات، از قول اين گروه خواستار حضور تك راي در انتخابات مرحله دوم شد. با اين همه فردي كه از وي در انتخابات حمايت شده بود، حائز 50 هزار راي كمتر نسبت به مرحله اول شد!مهدي خزعلي درباره شوراي ياد شده به سايت روز آن لاين گفت: آنها تعدادي از فعالان سياسي در داخل هستند و هويت سياسي مستقل دارند، برخلاف شوراي هماهنگي راه سبز اميد كه در خارج از كشور توسط اردشير اميرارجمند اداره مي شود، من به آن جريان خارج احترام مي گذارم ولي حرف من اين است كه وقتي جريان ديگري هم كه به طور كلي در داخل است اعلام موجوديت مي كند، بايد با آنها هم با احترام برخورد كنيم و بگوييم كه قطعا آنها نيز نظري و انديشه اي دارند و وقتي كه ناگزير شده اند اعلام موجوديت كنند قطعا مواضع و راهكارهايشان در جاهايي با «راه سبز اميد» منطبق نبوده است. چرا پذيرش اين مسئله اينجا سخت مي شود؟وي برخي مواضع گروه وابسته به اميرارجمند را راديكال توصيف كرد و گفت: مشي يي كه آن گروه اتخاذ مي كرد در مواردي راديكال بود(مثل اعتراضات خياباني) و بهانه به دست رقيب مي داد تا بكوبند و از سوي ديگر مشي انفعالي بود؛ در جاهايي كه ظرفيت هاي قانوني اعتراض وجود داشت و ما مي توانستيم بدون بهانه دادن حركتي بكنيم. موضعگيري اين شورا ما را منفعل مي كرد، مثل تحريم انتخابات. نبايد اجازه داد كه گروهي تندرو با شعارهاي ساختارشكن و راديكال در مسير مبارزه مدني اخلال كنند. در واقع هزينه شعارهاي گروه هاي تندرو و راديكال خارج از كشور را ما مي پردازيم.يادآور مي شود برخي محافل ضد انقلاب، مدعي شده بودند خزعلي نفوذي جمهوري اسلامي در ميان اپوزيسيون است و اگر غير از اين نبود، از بازداشت آزاد نمي شد تا سر بزنگاه انتخابات، عليه تحريم انتخابات موضع گرفته و براي شركت در انتخابات دست به تبليغات وسيع بزند
این گزارش خبری هم ادامه خبر قبلی می باشد . زیرا که به جز جنبش سبزی های به برون مرز گریخته و وصل کردن شان به  آقازاده مهدی  خزعلی در داخل کشور اکنون به مدعیان اصلاح طلبان پیود زده شده اند که هر 3 جریان با هم مرز دارند. بنابراین جای شک باقی نماند که ادعای ا صلاجح طلبی در رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی اصلاح ناپذیر  داشتن نه ثابت شده که  سرآبی بیش نیست ، بلکه مشخص شده است که  شعار حرفی دادنش هم هزینه دارد.
ارگان گروهك موسوم به شوراي هماهنگي سبز در حمله اي بي سابقه به سياستمداران اصلاح طلب آنها را «دچار آلزايمر» توصيف كرد.پايگاه اينترنتي كلمه وابسته به اردشير اميرارجمند و شركا نوشت: در مناقشات و مباحث مطرح شده درباره جنبش سبز، ضعف بزرگي ديده مي شود و آن اينكه اين روزها برخي تحليل گران و منتقدان از تندروي ها، عدم پذيرش واقعيت ها و انعطاف ناپذيري سران جنبش به ويژه در ماه هاي نخستين به عنوان نقطه ضعف مهم سخن مي رانند.كلمه با انتقاد از تلاش اصلاح طلبان براي جدايي از جنبش سبز مي نويسد: بن مايه برخي تحليل ها، اشتباه خواندن همراهي اصلاح طلبان با جنبش سبز است. به زعم اين نظريه پردازان، اصلاح طلبان مي توانستند و مي توانند به شرايط ماقبل انتخابات رياست جمهوري بازگردند و با سازمان دهي به نيروها و رسانه هاي خود، تلاش كنند بار ديگر به صحنه مناسبات سياست رسمي كشور وارد شوند. اين روزها حتي شنيده مي شود كه براي رهبري حركت اصلاحي چهره هايي مطرح شده اند و چگونگي ورود به عرصه كارزار انتخاباتي دوره آتي رياست جمهوري در دستور كار برخي محافل سياسي حامي اين ديدگاه قرار گرفته است. شادماني مراكز تصميم گيرنده سياسي در حاكميت، از تفرقه اي كه در حال شكل گيري است به حدي است كه در حالي كه از كوچك ترين تجمع و گردهمايي همراهان جنبش سبز جلوگيري مي كنند، تشكيل جلسات رسمي و غيررسمي اين محافل سياسي را مورد مسامحه قرار مي دهند.ارگان گروهك شوراي هماهنگي سبز كه در پروژه تحريم انتخابات، شكست سختي خورد و حتي از سوي خاتمي و برخي اصلاح طلبان نيز مورد بي اعتنايي قرار گرفت، مي نويسد: آنها از طولاني شدن راه خسته شده اند و در آستانه دروازه تنگ عرصه سياست ورزي رسمي در انتظار فرصتي براي ورود و حضور به هر قيمتي هستند.در همين حال محمد صادق جوادي حصار (از اعضاي حزب اعتماد ملي و مدير روزنامه توقيف شده توس) به خبرگزاري ايلنا گفت: پس از رأي دادن خاتمي در انتخابات مجلس نقدهاي فراواني به او وارد شد و موجي از يأس برخي اصلاح طلبان را فرا گرفت. بنابراين اگر اصلاح طلبان نسبت به اين كنش هاي اصلاح طلبانه توجيه نشوند، امكان همراهي آنها با احزاب و فعالان اصلاح طلب وجود نخواهد داشت. در انتخابات اخير، اصلاح طلباني كه داراي استقلال راي بودند رد صلاحيت شدند اما افرادي كه بودن و نبودن آنها فرقي نمي كرد، رأي نياوردند. عده اي مي خواهند از آب بگذرند ولي پايشان خيس نشود. اين همكار كروبي در فتنه سبز با اشاره به برخي گزينه هاي اصلاح طلبان براي انتخابات رياست جمهوري اخير تأكيد كرد: آقاي عارف و ديگراني كه هم اكنون از آنها نام برده مي شود، افرادي نيستند كه اصلاح طلبان بخواهند دور آنها جمع شوند، بنابراين هر فردي كه كانديد مي شود بايد تكليف فشارهاي چهارسال اخير نسبت به اصلاح طلبان را روشن كند، در غير اين صورت همراه كردن بدنه اصلاح طلبان در كشور كار غيرممكني است.جوادي حصار اضافه كرد: همانطور كه هم اكنون توانسته ايم با 1+5 وارد مذاكره شويم، بايد بتوانيم با اصلاح طلباني كه در سرنوشت كشور نيز سهيم هستند وارد مذاكره شويم تا شاهد آشتي ملي باشيم.خاطرنشان مي شود تحليل گران وابسته به اصلاح طلبان طي هفته هاي اخير در پاسخ برخي انتقادهاي محافل سبز تصريح كرده اند كه حاصل 3 سال هزينه تراشي طيف موسوم به جنبش سبز نزديك به صفر بوده درحالي كه هزينه هاي هنگفتي را بر دوش اصلاح طلبان گذاشته است. عباس عبدي چندي پيش اعلام كرد كه جريان موسوم به سبز قصد داشت خاتمي را مجبور به خودكشي و انتحار سياسي كند و از اين انتحار، سوء استفاده مقتضي را انجام دهد
نقدي خبر داد .مشاركت دو ميليون دانشجو در طرح بسيج سازندگي
دوباره شامورتی ومشنگ بازی پاسدار سردار محمد رضا نقدی عراقی شروع شده است .چون زمان زیاد از ادعای آمار  قلابی بسیج 30 میلیونی  در کشور نگذاشته است که اکنون از مشارکت 2 میلیون دانشجو در طرح سازندگی یاد نموده است . آنهم در شرایطی که  در  چندین نوبت بسیج  تجمع اعتراضی چماقداران واراذل واوباشان دانشجویان  بسیجی تعداد بسیار محدود ی حضور داشتند .به ویژه در حیطه ی دانشگاه ودانشجویان دانشجویان جاسوسی بسیجی که محدود می باشند ولی بر اساس سنگ مفت وگنجشک مفت چنین ادعای ملا حسنی و ولی وقیح گونه کرده است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين از اعزام دو ميليون دانشجو در سال 91 براي اجراي طرح بسيج سازندگي به روستاها و نقاط محروم در سال 91 خبر داد.به گزارش فارس، محمدرضا نقدي در ديدار با آيت الله جعفر سبحاني با تقدير از مواضع انقلابي و ارزشمند اين مرجع تقليد به تشريح فعاليتهاي بسيج پرداخت و اظهار داشت: بسيج سازندگي با تدبير رهبر انقلاب شكل گرفته است و سال گذشته يك ميليون نفر و امسال بيش از 2 ميليون جوان در روستاها حاضر شده و به محرومان خدمات ارائه مي كنند.وي اضافه كرد: رويكرد بسيج نسبت به مسائل تربيتي بسيار تقويت شده است.نقدي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي تحقق اهداف تربيتي تصريح كرد: طبق برنامه ريزي ها ساختار سازمان ها و پايگاه هاي بسيج تغييراتي داشته و به جاي اينكه فعاليت هاي رزمي در محوريت قرار داشته باشد، فعاليت هاي تربيتي محور امور قرار گرفته است.رئيس سازمان بسيج مستضعفان كشور با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان و ضرورت مقابله با اين تهاجم افزود: با نظارت و اشراف روحانيون شبكه بزرگ تربيتي در همه مساجد شكل گرفته و اقشار مختلف در تمام شهرها و استان ها زير پوشش تعليمات تربيتي قرار مي گيرند و اين اقدام نتايج بسيار خوبي به دنبال داشته است.
چاه در يزد مقني را بلعيد.
شکوفایی اقتصتادی ونوآوری های بیب دیل جهاد اقتصادی که تبدیل به اقتصادملی مقاومتی شده است .همچنین تکنولوژی پیشرفت فضایی که قرار است فضا تسخر شود .اکنون از طریق وبلعیده شدنش در چاه آزمایش شده است تا پیش در آمد الگوی رهبری جنبش بیداری اسلامی منطقه شود.
ريزش بدنه چاهي كه در منطقه ريگزار واقع در اشكذر حفر مي شد مقني 23 ساله اي را به كام مرگ كشيد.به گزارش فارس، ريزش مجدد درحين عمليات خارج كردن جسد از چاه، منجربه مصدوميت يكي از مأموران آتش نشاني يزد شد.براساس اين گزارش، پيامي مبني بر واريز يك حلقه چاه و مدفون شدن مردي در درون آن از آتش نشاني اشكذر به آتش نشاني يزد مخابره شد و بلافاصله پرسنل امداد و نجات آتش نشاني از يزد به محل اعزام شدند.در اين راستا با توجه به ريگ زار بودن محل حفر چاه و ريزش بدنه، متاسفانه مقني 23 ساله اي درون چاه مدفون شده بود كه پس از ايمن سازي محل، با تلاش مضاعف و چند ساعته كاركنان آتش نشاني جسد از چاه بيرون آورده شد.در حين انجام اين عمليات، واريز ناگهاني چاه منجر به مصدوميت يكي از مأموران آتش نشاني يزد شد.