تصاویر استادیوم 50 هزار نفری میانرود شیراز 15 سال است که منتظر افتتاح است ولی اختصاص .تسهیلات ۲۰۰ میلیاردی برای نمایندگان مجلس داده شده است .21 اردیبهشت 91 
فقط داشته داشته باشید که در 15 سال گذشته چه میزان نفت صادر وفروخته ودلار دریافت شده است؟ چه مبلغ صرف هزینه ی پروژه ی هسته ای و تردد و سفر هیأت های هسته ای به خارج از کشورشده است .چه مبلغ به روس ها وچینی ها باج داده شده است که از این پروژه ی هسته ای حمایت کنند؟ چه تعداد د فعات رزمایش وهمایش ونمایش مانور های نظامی وانتظامی وبسیج وسپاه پاسداران ونیروی انتظامی هوایی و زمینی و دریایی با آزمایش های موشکی انجام شده است؟ هزینه اش چقدر بوده است؟ چه تعداد طرح های خانه سازی در جنوب لبنان وبرخی از کشور های آمریکای لاتین وحتی برخی از کشور های آفریقایی اجرا شده وهزینه هایش چه میزان بوده است؟ مهمتر اینکه در این 15 سال گذشته  چه میزان کمک های مالی ونظامی به حزب الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین و حماس برای اهداف تروریستی وبحران آفرینی وجنگ افروزی شده است و چقدرنفت مجانی و دلار به رئیس جمهور جنایتکار و خونریز سوریه داده شده است تا مردم معترض و ناراضی سوری را بکشد؟ بالاخره اینکه  اگر نه از هزینه های صرف و  لیست شده ولی چه می شد که مقداری از  رقم 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی زده می شد وصرف تکمیل کردن  این طرح به حال خود رها شده ی ورزشگاه فوتبال  میان رود شیراز می شد که به این روز در نیاید؟ عجیب ابنکه  چرا رهبر رژیم دزدان وغارتگران وعوامفریبان خجالت نمی کشد که  باا ینگونه  طرح ها ادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی منطقه می کند؟ موازی آن نسهیلات 200 میلیاردی برای  بله قربان گویان یک خال بفرمان اعضای بازارمکاره  اختصاص داده شده است.
  
دیگربان : سایت امنیتی «بولتن‌نیوز» از مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس در اعطای ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۹۰ نماینده مجلس نهم خبر داد.این سایت محافظه‌کار روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) به نقل از یک عضو این کمیسیون نوشته با این مصوبه به هر یک از نمایندگان مجلس نهم٬ حدود ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.این عضو کمسیون تلفیق گفته است: «۱۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای هزینه دفا‌تر، ۴۳ میلیارد تومان برای هزینه اسکان و هفت میلیارد تومان نیز برای ایاب و ذهاب منتخبان مجلس نهم استبه نوشته «بولتن‌نیوز» این مصوبه جنجالی در حالی تصویب شده که وام‌های بلاعوض ۱۰۰ میلیونی که در ابتدای مجلس هشتم  به نمایندگان پرداخت شده بود با اعتراض‌های فراوانی از سوی مردم مواجه شده بود.از مجلس نهم به عنوان یکی از اصول‌گرا‌ترین مجالس تاریخ جمهوری اسلامی یاد می‌شود.در این مجلس که در غیاب بسیاری از نامزد‌های مستقل و اصلاح‌طلب شکل گرفته است٬ نمایندگانی وابسته به نیرو‌های نظامی٬ رئیس مجلس خبرگان رهبری و محمدتقی مصباح‌یزدی حضور دارند.