تصاویر  آموزش نظامی  دانش آموزان در مشهد و ترویج خشونت پروزی برای چماقداری و آماده باش دفاع از اهداف نظامی هسته ای در صورت جنگ . 19 اردیبهشت 91  
این اقدام که تداعی کننده ی اوایل جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق است که دانش آموزان را سازمان بسیج که زائده ی ارگان فاشیستی مذبی پاسداران  است با منحرف وتحریف کردن شان از پشت میز کلاس های درس ربوده و اعزام به جبهه ی های جنگ ضد ملی و ضد میهنی عراق  می کردند تا سپس با کلید های پلاستیکی ساخت تایوان که  بر گردن های خود  آویزان کرده بودند. برروی مین میادین جنگی  روند تا پس از کشته شدن به بهشت  روند و باکلید بهشت  همراه  خود داشتن  پشت درب بهشت نمانند . خلاصه به نیت بهشت رفتن روانه روی میادین مین  در جبهه های جنگ موهبت الهی  می شدند  که معروف به یک بار مصرفان شدند . اکنون با ترفندی دیگر از سوی ریشو وپشمالوهای نظامی وپاسدار دانش آموزان از پشت میز مداس ربوده و به بیابان برده شده و به اینان آموزش نظامی داده می شود تا در  پایگاه های بسیج های محله نقش چماق دار وسرکوبگر  داشته باشند .همچنین اگر بدلیل پیگیری اهداف نظامی جنگ شد .از قبل اینان آموزش نظامی دیده باشند. موضوعی که سئوال بر انگیز است این است که چرا به جای اجرای طرح هایی که مانع از ترک میز مدارس دانش شود تا که تبدیل به کودکان کار خیابانی نشوند ، ولی بطور وارونه اینگونه آموزش های نظامی برای دانش آموزان مدارس تدارک دیده شده است که آشکارا در راستای آماده باش  دفاع از اهداف نظامی هسته ای می باشد؟
 
 
 
  
مشهد - خبرگزاری مهر : دانش‌آموز دبیرستانی با حضور در میدان تیر به آموزش نظامی و تمرین تیراندازی با سلاح‌های سبک پرداختند.