اطلاعیه سرخ دبیرخانه هیأت های حل اختلاف قوای سه گانه . 14 اردیبهشت 91
عجب رژیم مضحک وبی نظیر ونمونه ی تاریخی که هر گز در تاریخ سابقه نداشته است؟چونکه برای فرار از پاسخ گویی به مطالبات مردم وقول های داده شده  مدت 33 سال  است که مسئولان نهادهای حکومتی در گیر اختلافات و رقابت های ناشی از جنگ قدرت و ثروت  هستند . طوریکه طرح کودتای  جناح وباندی  برای حذف رقبا  طراحی و اجرا شده است . آری دستگاه حکومتی قرون وسطایی رژیم فاشیستی مذهبی  آنگونه آشفته بازار و خرت وخر شده است که نه یک رهبر همکاره غیر پاسخگوی دارد ، بلکه  زیر مجموعه های بازار مکاره موسوم به مجلس  قانون گذاری وشورای نگهبان سانسورچی ونظاره گر و مجمع سیرک خبرگان رهبری ومصلحت نظام دارد تا که جواب گوی سگ دعواهای باندهای رقبا باشد. ولی چون  کافی نبوده است هیأت عالی حل اختلاف قوای سه گانه هم افزوده شده است . تازه این یکی که قرار بود زیر ابرو بردارد ولی چشم کور کرده است. آنگونه که مشخص نیست برای درمان چه  نهاد من درآوردی مسخره تر دیگری باید علم و وارد صحنه وجایگزین شود . برای اینکه بد جوری اختلاف و جنگ محور اجرای طرح دوم هدفمند کردن یارانه های نقدی دولتی بالا گرفته است . چونکه  از قرار معلوم  گویا که جنگ ونزاع یا سگ دعواهای میان 3 قوا محور این موضوع  آنگونه اوج گرفته و آشتی نا پذیر و خصمانه شده است که  چنین اطلاعیه سرخ صادر شده است .
واکنش دبیرخانه هیئت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه به انتشار برخی اخبار.خبرگزاری فارس: دبیرخانه هیئت تنظیم روابط قوای سه‌گانه در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در مورد اخبار هیئت حل اختلاف به صورت رسمی از طریق دبیرخانه انجام می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه در خصوص اخبار متناقض منتشر شده راجع به این هیئت، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:با توجه به اینکه از ابتدای رسیدگی هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه به اختلاف در نحوه اجرای بخشی از قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، اخبار متناقصی در این زمینه از سوی برخی اشخاص و رسانه‌ها مطح شده است، به استحضار ملت شریف می‌رساند، با توجه به شأن مشورتی هیئت عالی، هرگاه اطلاع‌رسانی در خصوص اخبار هیئت لازم باشد، به صورت رسمی از طریق این دبیرخانه صورت خواهد گرفت.به گزارش فارس امروز برخی رسانه‌های دولتی (روزنامه ایران - ایرنا) اخباری را مبنی بر تاکید هیئت حل اختلاف قوا در مورد قانونی بودن اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها منتشر کرده بودند.