"شرایط خطری  سوریه  که موجب وحشت حاکمان ایران شده است باید با مانور تبلیغاتی که طراح  انفجار ساختمان امنیت ملی سوریه  آمریکا می باشد.چونکه قبل از این انفجار هیلاری کلینتون به منطقه سفر کرد و  همسو با اوباما اشاره  به گوشمالی دادن بشار اسد نمودند . همچنین ادعا کرده است  که به مناسبت سال گرد جنگ 33 روزه ی حزب الله با اسراییل  طرح انفجار جهان گردان اسراییل در بلغارستان و انفجار ساختمان ملی سوریه اجرا شد . در صورتی که انتخاب زمان این اقدام تروریستی در بلغارستان  مصادف با سال گرد انفجار تروریستی در آرژانتین بود"
یادداشت روز نویس وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان که هنرش چک و زیر و رو کردن سایر یادداشت های روز دروغ نامه ی کیهان وگزینه بردار کردن وسر وته شان بهم آوردن را  باز پروری و نشخوار می کند . البته تلاش می کند که گاهی ربط وبسط به مسایل حقوق وقضایی بدهد که آبشخورش دستگاه فاسد قضاییه می باشد . بهر حال اکنون از موضع وکیل مدافع سوریه قلم فرسایی کرده است . البته با  گریز به صحرای کربلا زدن برای اینکه هدف تلاش کردن با پاک کردن صورت مسأله  است که گویا وی مأمور نیست که موظف شده است از هم پیمان حاکمان ایران سوریه دفاع نماید .چونکه وی نه مجوز دارد  که به ریشه بحران  ها اشاره کند ونه چیزی بیشتر  می بایست فرا تر از گزینه بر داری شده های  یادداشت روز های سربازجو پاسدار  ورله کردنش  بگوید . زیرا که هدف و وارونه  گویی کردن است تا که به شرایط  کنونی ایران و سوریه اشاره نشود که چگونه است و چطوری سر نوشت حاکمان شان بهم  پیوند زده شده است. بنابراین شرایط خطری  سوریه  که موجب وحشت حاکمان ایران شده است باید با مانور تبلیغاتی که طراح  انفجار ساختمان امنیت ملی سوریه  آمریکا می باشد.چونکه قبل از این انفجار هیلاری کلینتون به منطقه سفر کرد و  همسو با اوباما اشاره  به گوشمالی دادن بشار اسد نمودند . همچنین ادعا کرده است  که به مناسبت سال گرد جنگ 33 روزه ی حزب الله با اسراییل  طرح انفجار جهان گردان اسراییل در بلغارستان و انفجار ساختمان ملی سوریه اجرا شد . در صورتی که انتخاب زمان این اقدام تروریستی در بلغارستان  مصادف با سال گرد انفجار تروریستی در آرژانتین بود . بهرصورت اینگونه ادعاهای پاسدار شریعتمداری گونه دادن  صرفاً  بهانه  ای بیش نیست تا که بشود  بدون  توجه به اصرار غنی سازی اورانیوم  حاکمان که منتهی به تحریم ها از جمله تحریم نفت شده که یادداشت روز نویس مجبور شده به این موضوع اشاره کند .  بالاخره اینکه پس از دفاع کردن  از سوریه  مدعی شده بسياري از اشتباهاتي كه آمريكايي ها در  مورد رژیم فاشیستی مذهبی  کودتایی  ايران و سوريه مرتکب شده است. ولی این چنین ناشي از فشار لابي صهيونيستي واز ترس و هراس  جنبش بيداري اسلامي در منطقه  است که برای جلوگيري از الهام بخشي پیام ولی فقیه در جماران  سوریه دستخوش نا آرامی شده است :
"طي روزهاي اخير نيز در ابعاد مختلفي شيپور فشارها عليه ايران و سوريه نواخته شده است. اما، هدف گذاري اين فشارها كه به موازات يكديگر در دو سو عليه ايران و سوريه دنبال مي شوداز يكسو؛ در اول ژوئيه- 11تير- تحريم هاي نفتي عليه ايران با برآورد و ادعاي به اصطلاح «فلج كننده» و «گزنده» از سوي غرب به اجرا درآمد. طرفه آنكه يك روز قبل از آن در 30ژوئن- 10تير- نشست ژنو با موضوع سوريه برگزار شد و بعد در فاصله اي پنج روزه- 5ژوئيه- نشست پاريس برگزار مي شود تا خروجي اين دو نشست يكسره كردن كار دمشق باشد و در اين ميان هيلاري كلينتون بطور رسمي اعلام مي كند كه؛ «بشار اسد بايد از قدرت كناره گيري نمايد»!از سوي ديگر؛ هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا سراسيمه و باشتاب سفر منطقه اي خودش به منطقه خاورميانه را شروع مي كند و بطور ويژه با مقامات رژيم صهيونيستي به رايزني درباره ايران و سوريه مي پردازد.از اينجا به بعد است كه گويا قرار شده تا يك اتفاق ويژه درباره سوريه بيفتد و اينجاست كه چهارشنبه گذشته مصادف با سالگرد پيروزي «مقاومت» در جنگ 33روزه دمشق خونين مي شود و در پي اين حمله تروريستي، داوود راجحه وزير دفاع، آصف شوكت معاون رئيس ستاد ارتش و حسن تركماني معاون رئيس جمهور و هشام بختيار رئيس سازمان اطلاعات و رئيس دفتر سازمان امنيت ملي كشته مي شوند.به موازات اين اقدام تروريستي كه رد پاي آمريكا و ارتجاع عرب در آن ديده مي شود و منابع خبري از جمله اسلام تايمز آن را مرتبط با ماموريت محرمانه هيلاري كلينتون مي دانند؛ انفجار اتوبوس حامل گردشگران اسرائيلي در بلغارستان بهانه اي مي شود تا مقامات رژيم صهيونيستي انگشت اتهام انفجار بورگاس در بلغار را به سمت ايران و حزب الله نشانه بروند و بلافاصله امپراتور رسانه اي غرب نيز اين ادعاي واهي را در سطحي گسترده پمپاژ مي نمايد و...بدون مقدمه بايد گفت هدف آمريكايي ها وكشورهاي غربي همسو با پيمانكاري محور ارتجاع عربي، كند كردن خيزش ها و خروش ها در انقلاب هاي منطقه است و طبيعي است كه ايران اسلامي به عنوان الهام بخش انقلاب ها و نقطه آرماني بيداري ملت ها كانون هجمه ها و حملات باشد و چون حريف ايران نمي شوند اين بازي را از نقطه اي ديگر آغاز كرده اند.پاسخ را بايد جدا از قاب رسانه هاي غربي و ارتجاع عربي جستجو كرد كه بي وقفه بر اين طبل مي كوبند كه؛ «كار سوريه تمام است و اسد رفتني است» اما به گواهي واقعيت ها در اين مسابقه هرچه مي كنند به پايان خط نمي رسند چون دچار خطاهاي راهبردي هستند.اما مسئله ديگري كه بايد بدان تصريح داشت و در ناكامي محور غربي و ارتجاع عربي در موضوع ايران و سوريه نقش دارد مسئله رژيم صهيونيستي است.از همين روي؛ بسياري از اشتباهاتي كه آمريكايي ها هم اكنون در موضوع ايران و سوريه دچار مي شوند ناشي از فشار لابي صهيونيستي است كه از ترس و هراس بيداري اسلامي و جلوگيري از الهام بخشي انقلاب اسلامي خواستار راه چاره از آمريكا و غرب هستند"
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 1 مرداد ماه سال 1391
نوستالژي تاريخي يا هراس از قدرت مقاومت (يادداشت روز)