گزیده خبر های 14 تیر 91

شجاع‌ترین مرد آمریکا+عکس

چگونه  پس از اجرای تحریم نفت از سوی اتحادیه اروپا ناگهان سربازجو پاسدار شریعتمداری یادش افتاده است  که پس از سالیان طولانی در سایت مشرق خود این تصویر را بازتاب دهد . ولی چرا تلاش نکرده است تاکه تصویر قاتلان یا قاتل اقدام انفجاری در ساحل بیروت را نیر بازتاب دهد که موجب کشته ومجروح شدن 100 تن از کماندهای در یایی آمریکا شد. در صورتی که پاسدار محسن رفیقدوست که فرمانده سپاه پاسداران بودا عتراف کرد که هم ایدئولوژی هم چاشنی آن از ایران به لبنان بود ودر این انفجار استفاده شد؟
این کاپیتان از جان گذشته!! در سوم جولای سال ۱۹۸۸، طی عملیاتی متهورانه و جوانمردانه، یک فروند «هواپیمای ایرانی» را با ۲۹۰ مسافر بر فراز خلیج فارس، هدف قرار دادمشرق:  ویلیام راجرز در ماه دسامبر سال ۱۹۳۸ در فورت وورث (واقع در ایالت تگزاس آمریکا) متولد شد. گرچه او یکی از ده‌ها عضوِ خاندانِ «راجرز» است که لباس افسری نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا به تن کرد و به عنوان ژنرال چهارستاره، بازنشسته شد، اما تنها راجرزی است که افتخار اعدام ۲۹۰ تروری ستِ غیر نظامی!! را در عرض کمتر از یک دقیقه دارد و به خاطر این شجاعت بی‌نظیر، مدالِ «لژیون لیاقت» (Legion of Merit) نیز دریافت کرده است. کاپیتان «ویلیام سی راجرز» (که در خاندانِ ژنرال‌های راجرز به «ویل راجرز سوم» شهرت دارد) از سال ۱۹۷۸ تا سال ۱۹۸۹ فرماندهی ناو جنگی «یو اس اس وینسنس) را بر عهده داشت. این کاپیتان از جان گذشته!! در سوم جولای سال ۱۹۸۸، طی عملیاتی متهورانه و جوانمردانه، یک فروند «هواپیمای جنگی حامل کلاهک هسته‌ای مسافربری!! ایرانی» را با ۲۹۰ مسافر تعلیم دیده برای جنگ‌های هسته‌ای، بر فراز خلیج فارس، هدف قرار داد و در کمتر از یک دقیقه، تمامی ۲۹۰ تروریست تعلیم دیده ی!! ایرانی را (که ۶۶ نفر آنان کودکان زیر ۱۰ سال یودند) قطعه قطعه نمود.  کاپیتان «ویلیام سی راجرزسوم» در پایان خدمت خود به‌خاطر «رفتار بسیار شایسته و انجام خدمات برجسته بین تاریخ آوریل ۱۹۸۷ تا مه ۱۹۸۹ به عنوان افسر فرماندهٔ ناو وینسنس دریافت می‌کند» به دریافت مدال «لژیون لیاقت» از دستان رییس جمهور وقت آمریکا مفتخر شد. این ژنرال پرافتخار آمریکایی، امروز در سن ۷۴ سالگی، مشغول حال و حول بوده و مدال «لژیون لیاقت» خود را به دیوار اتاقش نصب نموده است. هیچ آدم فضولی هم تا به حال بابت اعدام ۲۹۰ تروریست!! از وی سوالی نپرسیده است. بی‌شک، نه تنها خاندانِ ژنرال پرور «راجرز»، بلکه بشریت به وجود چنین جنگجویان جوانمرد!! و بی‌باکی!! افتخار می‌کند.
بعید نیست که این خبر مترادف خبر دروغ گفتگوی محمد مرسی  با  خبر گزاری دروغ پرداز  پاسداران فارس باشد که بازتاب داده شد. ولی که از سوی محمد مرسسی تکذیب شد.اکنون نیز  از سوی خبر گزاری ریب وزارت بد نام اطلاعات این خبر سفر مرسی به تهران  بازتاب داده شده است. یک رسانه عربی با اعلام سفر رئیس جمهوری منتخب مصر به ایران در اوایل شهریور پیش بینی کرد این سفر سبب بروز گشایش در روابط دو کشور شود.روزنامه السفیر نوشت: انتظار می رود طی هفته های آینده شاهد گشایشی در روابط مصر و ایران باشیم، به طوری که قرار است محمد مرسی رئیس جمهوری منتخب مصر رسما به ایران سفر کند تا ریاست جنبش عدم تعهد را به ایران تحویل دهد.مرسی ریاست جنبش عدم تعهد را که از زمان انتخاب به عنوان رئیس جمهوری جدید مصر برعهده گرفته است، تحویل محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد داد.السفیر نوشت این در حالی است که علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره ارتقای سطح روابط به سطح سفیر ابراز امیدواری کرده است.عمرو رمضان معاون امور همکاری اسلامی و جنبش عدم تعهد و نهادهای بین المللی وزیر امور خارجه مصر اعلام کرد مرسی ریاست جنبش عدم تعهد را که 120 کشور عضو آن هستند پس از به دست گرفتن پست ریاست جمهوری مصر در 30 ژوئن، رسما به عهده گرفت.رمضان گفت قرار است محمد مرسی رئیس جمهوری مصر ریاست جنبش را به محمود احمدی نژاد همتای ایرانی خود تحویل دهد، این نشست طی روزهای 29 و 30 آگوست(8 و 9 شهریور) برگزار خواهد شد
.12.5 میلیارد دلار واردات؛ 8.9 میلیارد دلار صادرات در سه ماهه ابتدایی امسال
اگر ارقام الام شدن صحیح ودستکاری شده نباشد . سئوال است که  این اختلاف چند میلیارد دلاری که از خزانه ی دولت برداشت شده است در شرایطی که هر روز کسری بودجه دولت افزایش می یابد  و فروش نفت هم تحریم شده است .این کسر بودجه چگونه حبران یا تأمین می شود . بد تر اینکه چرا  در دفاع از اهداف نظامی هسته ای  بطور وارونه تأکید می شود که تحریم ها اثر ندارد؟
 ایلنا: رئیس کل گمرک گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری، صادرات غیر نفتی به 17 میلیون و 800 هزار تن و واردات به 9 میلیون 275 هزار تن رسید. به گزارش ایلنا، عباس معمارنژاد دولت تصریح کرد: ارزش صادرات غیر نفتی سه ماهه نخست سال جاری 8 میلیارد و 900 میلیون دلار و ارزش واردات 12 میلیارد و 500 میلیون دلار می باشد.وی خاطر نشان کرد: کود اوره، پلی اتیلن و قیر از مهمترین کالاهایی بوده که به کشورهای عراق، چین، امارات متحده عربی و افغانستان صادر شده است. رئیس کل گمرک همچنین مهمترین اقلام وارداتی به کشور را در سه ماهه نخست سال جاری شمش آهن و فولاد، دانه ذرت دامی و گندم عنوان کرد
لاله افتخاری، "نماینده " مجلس : نیازی به مهدکودک‌ها نداریم
وقت زنان عناصر درجه هستند ومجاز به ورود میادین ورزشی فوتبال در کنار همسران شان را ندارند .همچنین تعداد شان در بازار مکاره 3% می باشد .به خصوص اینکه اکثرشان خانه دار یا خانه نشین هستند دیگر نیازبه مهد کودک نمی باشد.
نماینده تهران گفت: در بعضی از مهدکودک‌ها فرهنگ اروپایی به فرزندان آموزش داده می‌شود ما نیازی به مهدکودک‌ها نداریم.به گزارش  ايسنا، لاله افتخاری در همایش ملی برترین‌های مدیریت روستایی گفت: ما نیازی به مهدکودک‌ها نداریم، چراكه براساس برنامه‌ریزی دشمن در شهرها و روستاها مهدکودک‌هایی تأسیس شده تا فرزندان را از مادران جدا کنند.وی افزود: دامن مادر برای تربیت کودک بهتر از مهدکود‌ک‌ها است، نباید فرزندان تربیت اروپایی پیدا کنند در بعضی از مهدکودک‌ها این فرهنگ به فرزندان ما آموزش داده می‌شود.وی با بیان اینکه در حال حاضر 888 دهیار زن در کشور داریم درباره كارآفريني روستاها گفت: نباید جوان روستایی به کلان‌شهرها بیاید و کارهای خدماتی کند و به کارهای جزئی مشغول شود.افتخاري تاكيد كرد:‌ آماده هستیم خواسته‌های دهیاران را در مجلس پیگیری كنيم. 
مگر قرار است که در پشت پرده چه  سیاست مماشات گرانه ای  در مذاکرات هسته ای دنبال شود که مانع از ورود خبر نگاران به این اجلاس شده است؟
نشست كارشناسي بين ايران و گروه 1+5 كه در اجلاس مسكو مورد توافق قرار گرفته بود ديروز در شهر اسلامبول آغاز بكار كرد.اين نشست در حالي ديروز آغاز بكار كرد كه از ورود خبرنگاران رسانه ها به محل برگزاري نشست ممانعت به عمل آمده است.بعد از نشست ايران با گروه 1+5 در هيجدهم و نوزدهم ژوئن گذشته(29و30 خرداد) در مسكو، طرفين بر سر برگزاري نشست كارشناسي در تاريخ سوم ژوئيه ( 13تير )در اسلامبول به توافق رسيده بودند تا در صورت حصول نتيجه در سطح كارشناسي مذاكره كنندگان ارشد دو طرف بار ديگر گرد هم آيند.