آهنگ (گفت و شنود)
گفت : راننده پخش کردآهنگی که کس نشینده  ،یکی گفت این کیست با صدای نتراشیده ونخراشیده
راننده گفت ، خواننده اش هست برادرم ،یارو گفت منظورم آهنگشه، قصد بدی ندارم
راننده  اتوبوس گفت  می دانی ای مشنگ؟من برای برادرم ساخته ام  این آهنگ
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: اظهارات معاون اول رئيس جمهور درباره نقش صهيونيست ها در قاچاق اعضاي بدن انسان، جيغ نماينده سران فتنه در خارج كشور را به هوا بلند كرده است.
گفت: ديگه چي؟! 
گفتم: سايت جرس بيانيه اي با امضاي محسن كديور و 7 ايراني ضدانقلاب ديگر را در اعتراض به سخنان معاون رئيس جمهور كشورمان منتشر كرده و ايشان را به باد ناسزا گرفته است.
گفت: حالا چرا افشاگري معاون اول رئيس جمهور عليه جنايات اسرائيل، به اين اجق وجق ها برخورده و آنها را عصباني كرده است؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو به راننده اتوبوس گفت؛ اين نوار نتراشيده و نخراشيده چيه كه داري پخش مي كني؟ راننده با عصبانيت گفت؛ اين صداي برادرم است و يارو براي لاپوشاني گفت؛ منظورم آهنگ آن است و راننده گفت؛ آهنگ آن را هم خودم ساخته ام!
 گفت : سربازجوی خبره در مزدوری ،با تلاش  و تهدید وجیغ ،زده زوری
تا زیرچتر معاون اول رئیس جمهوری ،مسلح با انبر آتش  شودو وافوری
تا  تواند در  برون مرز کند تعقیب ،چگونه آتش گشاید بر روی رقیب؟
گفتم : برای چه سربازجوی اوین؟به رقیب کرده تهاجم آتشین
گفت : چون محمدرضا داده تحلیل ، موادمخدر توزیع می کند اسراییل
رقیب محکوم کرده است این ادعا ، سربازجو علیه شان بلند کرده صدا
گفتم : مگر موادمخدر در سراسر ایران ،توزیع نمیشه از سوی مافیای پاسداران
چراسربازجوی وارونه و هذیان  و دروعگو؟مثل رحیمی اسراییل متهم کرده سربازجو؟
گفت : راننده پخش کردآهنگی که کس نشینده  ،یکی گفت این کیست با صدای نتراشیده ونخراشیده
راننده گفت ، خواننده اش هست برادرم ،یارو گفت منظورم آهنگشه، قصد بدی ندارم
راننده  اتوبوس گفت  می دانی ای مشنگ؟من برای برادرم ساخته ام  این آهنگ