گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 21 تیر 91
بازنشستگي ! (گفت و شنود)
گفت :  دوباره سربازجوی زندان اوین ، نقل قول کرده از سایت همسو بالاترین
گفتم : هدف از این نقل قول چیست؟مخاطب مورد نظر سربازجو کیست؟
گفت : سربازجو بهانه کرده مجتبی واحدی ،تا به کروبی گیر داده باشه با شیادی
گفته از رادیو آمریکا  شده بازنشستگی ،برای دخمه ی کیهان  شده مایه دلتنگی
گفت: مشاور فراري كروبي كه به آمريكا پناهنده شده و به استخدام راديو آمريكا درآمده بود، اعلام كرده قصد دارد از عرصه سياست بازنشسته شود و نوشته كه رسانه هاي داخلي نبايد از اين خبر ذوق زده شوند!
گفتم: اتفاقا رسانه هاي داخلي از بازنشستگي او خيلي هم غمزده مي شوند چون يكي از خنده دارترين سوژه ها براي اوقات فراغت خوانندگان كيهان بود.
گفت: سايت بالاترين فاش كرده كه مديريت راديو آمريكا به خاطر كم مايه بودن مجتبي واحدي قصد اخراج او را داشته ولي مشاور كروبي قول داده در يك فرجه چند ماهه با مطالعه سايت ها و خبرها خود را به سطح قابل قبول مديريت اين راديو برساند.
گفتم: پس بگو كه چرا در اعلام بازنشستگي خود گفته است؛ فعلا چند ماهي را به مطالعه سايت ها و خبرها مي گذرانم!
گفت: چه عرض كنم؟! تازه طوري وانمود كرده كه انگار راديو آمريكا از بازنشستگي 6ماهه وي ناراحت شده است!
گفتم: از يارو پرسيدند چرا سر و كله ات شكسته و باندپيچي شده؟ گفت؛ نامزدم برام گل پرتاب كرد. گفتند؛ گل كه كله را نمي شكند؟ و يارو يواشكي گفت؛ آخه با گلدون پرتاب كرد!
گفت :  دوباره سربازجوی زندان اوین ، نقل قول کرده از سایت همسو بالاترین
گفتم : هدف از این نقل قول چیست؟مخاطب مورد نظر سربازجو کیست؟
گفت : سربازجو بهانه کرده مجتبی واحدی ،تا به کروبی گیر داده باشه با شیادی
گفته از رادیو آمریکا  شده بازنشستگی ،برای دخمه ی کیهان  شده مایه دلتنگی
گفتم : چرا سربازجوی پاچه گیر؟ به  مجتبی واحدی د اده گیر
گفت : چون واحدی گاهی نیش میزنه تیز ،مثل مدعیان دیگه زد و بند نمیکنه زیرمیز
گفتم :چرا سربازجو الکی گرفته بهونه؟ تااتهام به واحدی بزنه  بطور وارونه
گفت: چون تازگی شده سرشکسته، کله باند پیچی شده با سر بسته
سئوال شده از این بدبخت خسته ،چرا داغان شدی وازهم گسسته؟
گفته گل برام پرتاب کردهمسرم ،البته لایش سنگ بود، خورد بسرم