يك عروسك گردان براي 2 خيمه شب بازي در سوئد (خبر ويژه)
گزارشی از سوی سربازجو پاسدار شریعتمداری  از نشست  سبز ها وحامیان شان در استکهلم که به سبک گفتمان ویژه خودش تهیه و بازتاب داده شده است .
يك بنياد سوئدي متولي نشست چند ماه پيش گروهك هاي برانداز در استكهلم سوئد، ميزبان نشست شبه اصلاح طلبان و سبزهاي فراري در گوتنبرگ سوئد بود.بنياد اولاف پالمه چند ماه پيش ميزگردي را در استكهلم برگزار كرد كه در آن سلطنت طلبان، گروهك كومله، برخي بريدگان سازمان منافقين و شماري از چپ هاي سابق حضور داشتند. اين بنياد چند روز پيش نيز مقارن با گردهمايي «شاخه استكهلم» در بروكسل كه با ميزباني رضا خادم (وزير دولت مستعجل بختيار و از دست اندركاران كودتاي ناكام نوژه) برگزار شد، نشستي را در گوتنبرگ سوئد تحت عنوان نشست دوم «سفيران سبز اميد» برگزار كرد. علي حسين قاضي زاده از عناصر فراري نزديك به حزب مشاركت و شوراي هماهنگي سبز در گفت وگو با راديو فرانسه اظهار داشت: شركت كنندگان اگرچه خود را به شوراي هماهنگي سبز نزديك كردند اما برگزاري نشست با هماهنگي اين شورا انجام نشده است. اينكه ما در نشست بروكسل حضور نداشتيم شايد اين يك توافق دو طرفه است. ما با كساني كه در كنفرانس بروكسل شركت كردند اختلاف نظر داريم. از نظر ما شائبه هايي در فعاليت آن ها وجود دارد و از نظر آن ها هم شائبه هايي در فعاليت ما... شايد آن ها ما را خيلي به شوراي هماهنگي راه سبز اميد نزديك مي دانند و خود را به اين شورا نزديك نمي بينند. ما شائبه هايي داريم كه عده اي بيرون از مرزهاي كشور نشسته اند و به دنبال جايگزين هايي براي نظام با روش هاي غير دموكراتيك هستند. اين شائبه ها اين قدر قوي است كه فعلاً همكاري ما را با يكديگر ميسر نمي سازد.»يادآور مي شود برخلاف محافل استكهلم و بروكسل كه اسامي شركت كنندگان و اظهارات آنها منتشر شد، ترتيب دهندگان نشست گوتنبرگ به طور كاملاً مخفي اقدام به برگزاري نشست كردند. با اين حال ميزباني مشترك بنياد سوئدي كه ايستگاه پوششي براي سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و اسرائيل است، ترديدي باقي نمي گذارد كه شركت كنندگان نشست هاي بروكسل و استكهلم و گوتنبرگ اهداف مشتركي دارند و تنها براي حفظ ظاهر، اقدام به برگزاري نشست هاي جداگانه كرده اند همچنان كه شبه اصلاح طلباني نظير حقيقت جو، محمد تهوري، سازگارا، افشاري، امير ارجمند و واحدي در نشست هاي مشترك با سلطنت طلبان و ديگر گروه هاي ضدانقلاب- از جمله كساني نظير نوري زاده، آهي، عبدالله مهتدي (رئيس كومله) و...- شركت كرده اند.
گزارش خبری فعالیت لابی های وصل به   سفارتخانه های   وزارت ترور و جاسوسی که سیاست  تدارک آکسیون و تظاهرات ضد تحریم وجنگ می باشد که هدف خنثی کردن تحریم ها و دفاع از اهداف هسته ای می باشد که در دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده شده است .
فعالان ضد جنگ در شهر اوكلاهاما در آمريكا با نصب بيلبوردها در مناطق پرجمعيت، مخالفت شان را با هرگونه جنگ احتمالي عليه ايران نشان دادند.به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سي.ان.ان آي ريپورت؛ فعالان ضد جنگ اوكلاهاما در حال مبارزه با اقدام نظامي عليه ايران هستند..اين گروه سه بيلبورد در مناطق پرجمعيت اوكلاهاما برپا كرده اند كه روي آنها نوشته شده است: به كنگره بگوييد به جنگ ايران نرود.ناتناييل باچلدرز مسئول گروه ضد جنگ اوكلاهاما گفت: بيلبوردهاي ما نشان مي دهند كه فرياد صلح و مذاكره براي حل مسئله ايران بلند شده است. جنگ با ايران عواقب ناگواري براي ايالات متحده و جهان خواهد داشت. قيمت نفت را افزايش مي دهد و اقتصاد آمريكا را واژگون و اين كشور را غرق در بدهي ها خواهد كرد
جالب است .چون اصفهانی هم  به مقصد بودن معروف هستند .  بنابراین به نظر می رسد که برای جذب اصفهانی ها اکنون دولت چنین ن سیاست تبلیغاتی مرغی در اصغهان پیگیری کرده است .
اصفهان- خبرنگار كيهان:با توزيع مرغ دولتي در اصفهان، هر شهروند اين شهر روزانه 2 عدد مرغ با نرخ كيلويي 5400 تومان دريافت مي كند. توزيع مرغ دولتي باعث تشكيل صف هاي طولاني در محل هاي عرضه مرغ 5400 توماني در اين شهر شده است. اصفهاني ها از صبحگاه در مقابل تعاوني هاي اين شهر صف كشيده تا پس از انتظار 14 ساعته بتوانند با تهيه 2 عدد مرغ دولتي به خانه هايشان بروند. صف كشي و انتظار 14 ساعته در گرماي 45 درجه تابستاني اين شهر ارزش مرغ خريداري شده را صدچندان كرده است اما اين مسئله هم مانع از كمياب شدن مرغ كيلويي 7 هزار تومان نشده است و هم اكنون در بساط مرغ فروشي هاي اين شهر مرغي براي خريد يافت نمي شو
مشخص است در ادامه ی اختلافات وجنگ قدرت و ثروت  که میان باندهای مافیایی وجود دارد . آنچنان که دامنه ی آن به محیط سینما و وزارت فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد   با حامیان علی خامنه ای رسیده است . آنگونه که منتهی به انحلال خانه ی سینما شد . اکنون هم پیآمد این انحلال  این چنین توطئه ای هم برای یک کار گردان مشهور طراحی شده است .
شيراز-خبرنگار كيهان:يك كارگردان و تهيه كننده سينما و تلويزيون به اتهام رابطه نامشروع در شيراز دستگير شد.پس از شكايت همسر اين كارگردان پرونده امر در دادسراي شيراز تشكيل و با حكم مقام قضايي، «ع-ن» كارگردان سينما و تلويزيون به اتهام رابطه نامشروع و نگهداري سلاح غيرمجاز دستگير شد.پس از انجام تحقيقات مقدماتي در نيروي انتظامي و دادسراي شيراز اين متهم با قرار صادره از سوي قاضي پرونده روانه زندان مركزي شيراز شد.گفتني است پرونده اين كارگردان و تهيه كننده در دادسراي عمومي و انقلاب شيراز در حال رسيدگي است.
جهت اطلاع
مچ گیری مشاور رفسنجانی  از یک مدل خررنگ کنی افتتاح راه که فقط در باغش فعال است که الگو برداری از دوران رفسنجانی است که هرطرحی چندین بار افتتاح می شد و سر انجان تعداد 10 هزار طرح های نیمه تمام از دوران رفسنجانی به دولت خاتمی به ارث رسید.
از زنجان خبر مي‌رسد جاده زنجان - تهم - چورزق كه با حضور رئيس‌جمهور به طور رسمي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت، هنوز دردست ساخت است. اين جاده درحالي با حضور رئيس جمهور، وزير راه و شهرسازي و هيئت همراه افتتاح گرديد كه تنها چند كيلومتر جلوتر و همزمان با اين افتتاح ماشين آلات راه سازي مشغول كار بودند. به گزارش خبرنگار ستون جهت اطلاع نه تنها قسمتي از طرح افتتاح شده فاقد خط كشي مي‌باشد بلكه عليرغم تاكيد استاندار زنجان مبني بر ايجاد پوشش مخابراتي در اين محور، امكان ارتباط مخابراتي به هيچ وجه وجود ندارد كه اين موضوع رانندگان خودروهاي عبوري را در صورت بروز حادثه با مشكلات فراواني مواجه خواهد ساخت
کم سیاست سانسور  به مطبوعات تحمیل شده  است  که اکنون برای اعمال سانسور و وابستگی بیشتر به دولت کارت شناسائی مرغ با قیمت مطلوب به اینان داده می شود .*
 مدير عامل خانه مطبوعات گيلان گفت: دارندگان كارت خانه مطبوعات گيلان مي‌توانند با ارائه كارت شناسايي مرغ با قيمت مصوب هر كيلو 4 هزار و 700 تومان دريافت كنند. ابراهيم بهمني جلالي در گفت و گو با فارس اظهار كرد: به منظور رفاه و آسايش حال خانواده بزرگ مطبوعات گيلان مرغ با قيمت مصوب هر كيلو 4 هزار و 700 تومان در اختيار آنها قرار مي‌گيرد. وي، ادامه داد: "تمام اعضاي خانه مطبوعات كه كارت خبرنگاري اين خانه را دارند مي‌توانند از امروز با مراجعه به فروشگاه بزرگ دلفين مقابل هتل كادوس رشت با ارائه كارت خود مرغ به ميزان متوسط 5 كيلو با نرخ مصوب دريافت كنند." چشم ما به جمال اين آقاي مدير عامل روشن كه با اين كار خود، خبرنگاران را در مقابل مردم قرار مي‌دهد! خبرنگاران اول بايد به فكر مردم باشند نه خودشان
عجب آخوند پالان ساییده پررویی  چون آخوند های منبری انگل وغیر مولد که بقدرت خزیده اند آنچنان طلبکارانه یک عضو بازار مکاره فتوا داده است که دیگران حق ندارند نظری پیرامون  اسلام بدهند چون مادر زادی ارثیه  ی آخوند های مفت خور حکومتی می باشد .همانگونه که نظرشان در همه زمینه ها فقط حق اینان است .زیرا که رهبر رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ولی فقیه است ؟
.حجت‌الاسلام سيد محمدمهدي پورفاطمي عضو فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با اعتدال، با اشاره به مواضع برخي مسئولان دولتي درباره مباحث ديني، روحانيت و مكتب ايراني گفت: هر كس در حيطه كاري خود كارش را انجام دهد و كساني كه تخصصي در بحث روحانيت ندارند، نبايد در اين بحث ورود كنند؛ ورود آنها به بحث روحانيت كار بسيار عبثي است و گاهي حرف‌هايي مي‌زنند كه در شأن كسي كه در نظام جمهوري اسلامي كار مي‌كند، نيست. وي افزود: اينگونه موضع‌گيري و صحبت‌ها درباره روحانيت اگر توسط كسان ديگري غير از اين آقايان صورت مي‌گرفت، الآن كلي كفن پوش مي‌آمد و عليه صحبت‌ها و موضع گيري‌هاي انجام گرفته تظاهرات مي‌كرد؛ متأسفانه هر كس هر چيزي در رابطه با روحانيت، مسائل ديني و غيره مي‌گويد و هيچ واكنش جدي از سوي مقامات ذيربط نمي‌بينيم. نماينده اصولگراي مردم دشتي و تنگستان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در دوران آقاي خاتمي همين آقايان زماني كه يك كلمه صحبت خاص درباره دين و مرجعيت مي‌شد، كفن تن مي‌كردند و در خيابان مي‌ايستادند، اما اكنون به رغم مواضع متعدد و پرتكرار برخي نزديكان رئيس‌جمهور درباره مباحث ديني و روحانيت، از آنها خبري نيست.