دو خبر مربوط بهم در تهران و دمشق . 28 تیر 91
دوخبر دستگیری یک تروریست وهابی در غرب  ایران  ویک سرهنگ عربستان در سوریه مکمل هم هستند . برای اینکه تولیدی دستگاه اطلاعاتی وامنیتی و تبلیغات رسانه ای حاکمان ایران و بشار اسد رئیس جمهور خونریز وجنایتکار سوریه می باشد . چونکه ار تباط به شرایط  بشدت بحرانی سوریه و در گیری های  قهر آمیز نظامی  در دمشق و اطراف آن  دارد که موجب وحشت شدید دو هم پیمان تهران و دمشق شده است .همچنین ادامه ی یادداشت های روز دروغ نامه ی کیهان پاسدار شریعتمداری وسر مقاله های روزی نامه ی حکومتی جمهور اسلامی می باشد که در راستای دفاع از سوریه ودشمنی با  عربستان  ادعا می کنند تروریست های اعزامی به سوریه دست به کشتار مردم سوریه می زنند و عربستان در حال شرایط انقلابی و سقوط است . زیرا که  عربستان بر خلاف حاکمان ایران که تخته گاز از بشار اسد خونریز وجنایتکار حمایت می کنند عربستان بر رفتن اسد جناینتکار پافشاری و تأکید می کند . برای همین خبر گزاری دروغ پر داز پاسداران فارس مجبور به باز تاب دادن خبرهای سناریوی ساخته وپرداخته شده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در دو کشور ب شده است و سیاست نخ نما شده تکراری را به نمایش  گذاشته است.
لحظاتی پیش صورت گرفت.دستگیری یکی از تروریست‌های وهابی در مرزهای غربی کشور.خبرگزاری فارس: یکی از تروریست‌های وهابی که سوابق متعددی در اقدامات تروریستی دارد در مرزهای غربی کشور دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار فارس، خالد دارابی از تروریست‌های وهابی که سوابق متعددی در تیراندازی به منازل مردم متعهد و طرفدار نظام و انقلاب در غرب کشور را دارد لحظاتی پیش در جریان درگیری با مأموران انتظامی دستگیر شد.همچنین در این درگیری، یکی از همراهان این تروریست به هلاکت رسید.خالد دارابی برادرزن حسین دارابی، از مروجان سرسخت وهابیت و مرتبط با سازمان سیا بود که سال گذشته از کشور فرار کرد.گفتنی است‌،خالد دارابی سوابق متعددی در انجام اقدامات تروریستی و حمله مسلحانه به منازل افراد بی‌گناه و طرفداران نظام و انقلاب در مناطق غرب کشور را دارد.
/بمب خبری در دمشق/بازداشت یک سرهنگ سعودی در سوریه.خبرگزاری فارس: مقامات امنیتی سوریه سرهنگ سعودی و دیپلمات سابق سفارت این کشور در دمشق را بازداشت کردند.
به گزارش فارس، منابع خبری در سوریه اعلام کردند که یک بمب خبری بزودی در سوریه منفجر می‌شود و آن پخش اعترافات سرهنگ ناصر العریفی عنصر سعودی است.به گزارش دام پرس، ناصر العریفی حدود چهار ماه پیش در شهر حمص سوریه بازداشت شده است.بنا بر این گزارش، العریفی پیش از این در مقام یک دیپلمات در سفارت عربستان در دمشق فعالیت کرده است و ماموریت او در سال 2009 به پایان رسیده بود.دام پرس افزود که العریفی به بهانه تحصیل فرزندان خود در مدارس سوریه در سوریه مانده و در شهر حمص اقامت گزیده بود.قرار است اعترافات وی بزودی از تلویزیون سوریه پخش شود.وی به تسهیل تردد افسران اطلاعاتی سعودی به شهر حمص سوریه و همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی غربی علیه سوریه اعتراف کرده است.در همین ارتباط طبق اخبار منابع مطلع در دمشق، تاکنون 427 نفر از تروریست‌های موجود در دمشق بازداشت شده‌اند و بیش از این تعداد نیز کشته شده‌اند.