ایمیل دریافتی : برای تفریح و خنده . فتوای رهبر وسایر مراجع ومسئولان وسرداران وقضات و هنرمندان حامی رهبر و... پیرامون انگشت
تمام دنیا را با یک «انگشت» می‌گردانیم! ی
  

پیرو برخورد یک انگشت دیپلماتیک دیگر به یک جای فرهنگی دیگر و یک بچه‌ی دیگر در یک کشور دیگر توسط یک دیپلمات دیگر و اظهار نظرهای دیگر از قبیل:

احمدی نژاد: اینا خودشون هزارتا کار با هم می‌کنن ما تا انگشتمون به یه بچه می‌خوره ببین چه سر و صدائی راه می‌ندازن.

رهبری: حالا یه انگشتی به یه جائی خورده. اینقدر کش دادن نداره که.
جنتی: باید یک فاک فوک بکری فکر برای انگشت کرد.
احمد خاتمی: هزارتا از این انگشت‌ها حتی دست کامل تا مچ بره تو هر جا نابدتر حتی «آخ» نباید گفت چون دشمن سوء استفاده می‌کنه.
کاظم صدیقی: اینهمه سیل و زلزله که در آلمان می‌آید بخاطر پوشش نادرست قمبل بچه‌هایشان است.
ضرغامی: این منظوردانی کالان خبر درباره انگول که حفذ شد کار فیلترشکن‌های اینگیلیس بود. (ترجمه: این نظر سنجی شبکه خبر درباره انگشت که حذف شد کار هکرهای انگلیس بود.)
علی لاریجانی: کسائی که انگشت می‌کنن رو باید برد تره بار بست به باسکول.
رامین مهمان‌پرست: ما تحقیق کردیم دیدیم با آلمان هم تفاوت‌های فرهنگی زیاد داریم.
فرج الله سلحشور: پارک‌های آلمان هم عین سینماهای ما فاحشه خانه است، باید تعطیلشون کرد.
هاشمی رفسنجانی: واقعاً لزومی نداره که افرادی با این بهانه‌ها..... (۱- در زندان باشند. ۲- از کار بیکار بشوند. ۳- آبروی نظام را ببرند. ۴- تحت پیگرد قرار بگیرند. ۵- تحت درمان قرار بگیرند. ۶- بعنوان سفیر به جائی اعزام بشوند. ۷- کلاً این جمله تا قبل از نقطه‌چین در تمام موارد از جمله همین شش مورد کاربرد دارد.)
مرضیه وحید دستجردی: اگر سی‌تا تخت دیگر اضافه کنیم مشکل حل می‌شود. (کلاً از وقتی ایشان وزیر شده تمام مشکلات تخت و لحاف تشک بالکل حل شده.)
 سردار نقدی: موشک که به آنجای بچه فرو نکردیم، انگشت کردیم. اینا موشک بخورن چیکار می‌کنن ؟
سردار رادان: بچه تا قبل از پانزده سالگی جزو نوامیس محسوب نمی‌شود وگرنه ما خودمان با موضوع برخورد می‌کردیم. ضمناً ما سوال کردیم گفتند پدر بچه هم در فرانکفورت کراوات می‌زده که اینجوری شده.
سعید مرتضوی: در مورد انگشت و اینجور چیزها هر سوالی دارید از من بپرسید اگر چیزی که گفتم درست درنیامد به شرفم قسم استعفاء می‌کنم. (در این قسمت وی گریه هم کرد)
محمد خاتمی: در انتخابات مجلس من انگشتمو به جمهوری اسلامی زده بودم!