در محور پلدختر - كرمانشاه تريلر نفتكش عراقي در آتش سوخت

در محور پلدختر - كرمانشاه تريلر نفتكش عراقي در آتش سوخت 11 تیر-94
لابد این نفتکش عراقی از سوی سپاه قدس مواد سوختی قاچاق از عراق به ایران حمل می کرده است  .یا  اینکه برای دور زدن تحریم ها سوخت قاچاق از ایران به عراق حمل می کرده است .

جانشين فرمانده پليس راه ملاوي در استان لرستان از واژگوني تريلر نفتکش عراقي در جاده پلدختر - کرمانشاه خبر داد.    به گزارش ايرنا از خرم آباد، سروان روح الدين مهرابي گفت: يک دستگاه تريلر نفتکش حامل 24 هزار ليتر نفت سياه که ديروز از کرمانشاه به سمت خوزستان در حرکت بود در گردنه طول کش واژگون شد. وي افزود: در اثر اين حادثه راننده و کمک راننده نفتکش عراقي در آتش سوختند. مهرابي گفت: آتش نشاني شهرداري پلدختر، پليس راه، اورژانس 115 منابع طبيعي و محيط زيست در محل حاضر شدند ولي شدت آتش سوزي به حدي بود که تلاش تيم هاي امدادي بي نتيجه ماند و کل محموله نفتکش و راننده و کمک راننده هر دو در آتش سوختند. وي بيان کرد: کارشناس پليس راه ملاوي علت وقوع اين حادثه رانندگي را خستگي و خواب آلودگي راننده تريلر عراقي اعلام کرد.
    رئيس اداره حفاظت از محيط زيست شهرستان پلدختر از استمرار واژگوني تريلرهاي نفتکش و آلودگي هاي ايجاد شده در منطقه انتقاد کرد و گفت: به دنبال واژگوني اين تريلر نفتکش هوا و خاک منطقه به شدت دچار آلودگي شده است