نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما 14 تیر-94

* عبدالله از تهران: جهت تامین قطعات موتور «کی تی ام» با نمایندگی شرکت کویر واقع در تهران، خیابان هلال احمر، نبش خیابان عباسی تماس گرفتم که پس از چند بار پاس دادن تلفنی بنده به همکاران، یکی از پرسنل گفت: از جواب دادن به شما معذوریم! وقتی خیلی اصرار کردم گفتند مسئول قطعات یدکی سه روز مرخصی است و نیست! ما که معنی خدمات پس از فروش را فهمیدیم، شما چطور؟ لطفاً مطلب را چاپ کنید تا مسئولان بدانند مردم را این نمایندگی‌ها چقدر اذیت می‌کنند.* یک مستمری بگیر تامین اجتماعی از شهریار: بنده حقوقم هر ماه هشتم به هشتم به حسابم از طریق شعبه شهریار واریز می‌شود. یک هفته از واریز حقوقم گذشته است و وقتی به شعبه شهریار مراجعه کردم با برخورد زشت و زننده کارکنان مواجه شدم و در نهایت گفتند بما ربطی ندارد، دولت بودجه ندارد و... لطفاً به مسئولان ذیربط بگویید با بازرسی نامحسوس خود از این شعبه، به صحت گفته‌های ما بازنشستگان بیشتر پی ببرند.* یک مادر از تهران: به اصرار فرزندانم به تئاتر «سمرقند» با نام «ورود عاقلا ممنوع» واقع در جنت آباد رفتم که ایکاش نمی‌رفتم! در این برنامه فقط و فقط تا دلتان بخواهد حرف‌های لمپنی و زشت زده شد که جز بدآموزی چیز دیگری نداشت! آیا مسئولان وزارت ارشاد نظارتی بر عملکرد این تئاترها دارند؟تکلیف چنین بیمارانی در قزوین چیست؟دختری دارم 24 ساله، با بیماری عقب ماندگی ذهنی، اخیراً مشکل دندان هم پیدا کرده و باید دندان پوسیده او کشیده شود. به هر مرکز دولتی یا خصوصی مراجعه می‌کنم از کشیدن دندان فرزند معلولم خودداری می‌کنند و می‌گویند باید به مرکز وردآورد کرج مراجعه کنم. خودم هم جانباز 60 درصد هستم و تنها حامی و نگهدار این فرزند معلول خودم هستم؟ از مسئولان سئوال دارم تکلیف چنین بیمارانی در قزوین چیست؟ لطفاً مسئولان امر رسیدگی کنند.یکی از جانبازان – قزوین.پارک دوبله و راهنمایی و رانندگی!
منزل ما در خیابان شریعتی روبروی متروی صدر در کوچه اخوان قرار دارد. در این کوچه مردم خودروهای خود را دوبله پارک می‌کنند و راه عبور و مرور را می‌بندند. این افراد اکثراً از ساکنین محله نیستند و هنگامی که به پلیس راهور مستقر در آنجا اعتراض می‌کنیم، در جواب می‌گویند این موضوع به ما ربطی ندارد! پس به چه کسی ربط دارد؟از ساکنین خیابان شریعتی – تهران