كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 مرداد -94
كيهان و خوانندگان

پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان که  تا کنون بیشتر علیه ی آمریکا  و دولت روحانی و مخالفت باتوافق هسته ای  تهیه وتنظیم می شده است .اما مدتی است که فابیوس وزیرا مور خارجه هم موازی آمریکا شده است . برای اینکه  قراراست فابیوس برای سهم خواهی ازد لارهای آزادشده بهت هران سفر کند.
    * چرا بايد دولت هاي اروپايي که تا چند روز قبل با بدترين مواضع ضد ايراني دشمني خود را ثابت کرده اند در صف اول مبادله تجاري با ايران و غارت دلارهاي بلوکه شده کشورمان قرار گيرند؟ چرا مسئولين دولتي از اين امور بديهي غفلت مي ورزند؟
    *
از آنجا که فابيوس وزير خارجه فرانسه عامل ورود خون آلوده به ايدز به داخل کشورمان بوده پيشنهاد مي کنم روز بيماري ايدز در کشور ما به روز ويروس فابيوس تغيير نام پيدا کند.
      *
چرا بايد رفتارهاي سياسي مسئولان کشور در عرصه ديپلماسي به گونه اي باشد که هيئت هاي کشورهاي خارجي قبل از ورود به کشورمان يا بعد از آنکه از اينجا رفتند حرف هاي مفت به زبان بياورند مثل اين بيان که ايران بايد اسرائيل را به رسميت بشناسد يا دست از حمايت از تروريسم بردارد. بنويسيد اين ياوه گويي ها توهين به ملت و کشور ايران محسوب مي شود و مسئولان مي بايستي واکنش نشان بدهند.
      *
رئيس جمهور آمريکا هنوز مرکب توافق برجام هسته اي خشک نشده گفته مسائل حل نشده زيادي با ايران داريم که اگر از راه ديپلماتيک حل نشد متوسل به شيوه نظامي خواهيم شد. آقاياني که فکر مي کردند در صورت توافق با آمريکا آنها دست از سر ما برمي دارند تحويل بگيرند.

    *
همان گونه که احتمال ساخت سلاح هسته اي بهانه گيري آمريکا عليه ايران بود بعد از توافق هم موضوع ديگري مثل موشک هاي بالستيک را بهانه قرار مي دهد و ما را متهم به نقض توافق خواهد کرد تا اينکه مثل شاه فرمانبر و مطيع محض آنان بشويم.
    *
در زماني که اروپا دچار بحران است ما با در اختيار گذاشتن بازار ايران، آنها را از اين بحران نجات مي دهيم! چرا..؟    فرخي
    *
دولتمردان آمريکاي جنايتکار بدانند تروريست واقعي خودشان هستند نه حزب الله لبنان که افتخار جهان اسلام و قهرمان مبارزه با تروريسم تکفيري و تروريسم دولتي صهيونيستي است. اما آمريکاي جنايتکار هر کجا قدم گذاشته باعث ناامني، قتل، غارت و چپاول و تروريسم شده است.    نوربخش - مشهد مقدس
    *
جواب اين رجزخواني ها و خط و نشان کشيدن هاي آمريکا براي مراکز نظامي که بعد از توافق هسته اي شروع کرده است همان سرب داغ است که مسئولان نظامي کشورمان مطرح کردند.
    *
قبل از توافق حتي خشکسالي و آب خوردن ملت را به تحريم و عدم توافق گره زدند بعد از توافق دولتمردان يکي پس از ديگري اعلام مي دارند خودرو ارزان نمي شود، تاثيري بر بازار مسکن ندارد، مردم انتظار نداشته باشند که تورم و گراني کاهش يابد و...! سال 94 به همين منوال و شايد سخت تر خواهد بود! آيا مردم را دست انداخته اند؟!
       *
چندي قبل سخنگوي دولت در گفت وگوي تلفني با برنامه راديويي صبح با خبر گفت ما گردنمان در برابر قانون از مو باريک تر است، مجلس تصويب کند ما اجرا مي کنيم! سوال بنده اين است پس چرا بدون تصويب مجلس و بدون وجود قانون به آمريکا قول اجراي پروتکل الحاقي و اين محدوديت هاي سنگين براي صنعت هسته اي و حتي نظامي را داديد که حال طلبکارانه با ملت و کشورمان برخورد مي کند؟!
      *
دست اندرکاران ديپلماسي کشور بدانند مفاد برجام قانوني کردن تحريم ها و ايجاد محدوديت هاي بسيار به دست خودمان براي کشور است.
    *
به هنگام مذاکرات 5+1 آقاي روحاني اعلام داشت، انگيزه مذاکرات براي طرفين برد برد است. ولي بعد از توافق اشاره داشتند ايران 3 گل زده و 2 گل خورده که در اين معادله ايران برنده و 5+1 بازنده اند. يعني برد و باخت در مذاکرات! ولي آنچه آمريکايي ها ادعا دارند خلاف آن را مي رساند و قرائن و شواهد موجود براي منتقدان دلسوز نيز حکايت 3 گل زده نمي باشد. انتظار عموم آن است که جو حاکم بر جامعه آرامش لازم را داشته باشد تا مجلس و شوراي امنيت ملي بدون هياهو و غوغا به بررسي جمع بندي مذاکرات بپردازند و منافع ملي و مصلحت کشور مصون بماند و پيشرفت علمي و فناوري ما محدود و مسدود نگردد.    جاسبي
    *
با وجود حسن نيت و انعطاف تيم هسته اي ما در دادن امتيازات فراوان به طرف غربي پس از توافق وين، متاسفانه آمريکا همچنان بر لحن توهين آميز و تهديدآميز در سخن گفتن با ما شدت بخشيده است. بخش هايي از بندهاي اين توافق نامه و قطعنامه 2231 شوراي امنيت در مورد موشک هاي بالستيک ما، بازگشت خودکار تحريم ها، بازديد از مکان هاي نظامي و پذيرفتن بيش از حد تنزل غني سازي و تحقيقات و توسعه در نهايت ابهام و نگران کننده است. در اين پيچ تاريخي حساس اميدوارم نمايندگان با دقت و موشکافانه، مفاد توافق نامه را بررسي کنند اگر بندهايي از آن مغاير با خطوط قرمز ما باشد آن را حذف و اصلاح نمايند.    علي نژاد- قائم شهر
    *
در کشورهاي مستبد و غيردموکراتيک هم مردم مخالفت خودشان را با سفر افرادي مثل فابيوس وزير خارجه کشور فرانسه به کشورشان را با تجمع و تظاهرات نشان مي دهند چرا در ايران که مردم سالاري ديني حاکم است اين کار انجام نگيرد؟
        *
خطاب به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنيم اگر همگان به رهنمودهاي حکيمانه رهبري عمل مي کرديم در مذاکرات هسته اي مي توانستيم بدون گل خورده بازي را ببريم. اصلاگل خوردن ناشي از اشتباهات است.
     *
اگر عوامل نفوذي در دولت فکر مي کنند با ايجاد دوقطبي بين مسئولان کشور مي توانند وحدت کشور را مختل کنند سخت در اشتباه هستند. چون ملت متوجه و مراقب اين موذي گري هاي آنهاست.
    *
آيا معني همدلي و همزباني دولت و ملت از ديد آقاي رئيس جمهور اين است که مردم و مجلس نتوانند کوچکترين اصلاح و ترميمي را در توافق هسته اي به عمل آمده به وجود بياورند؟
    *
آمريکا در هر شرايطي دنبال ضربه زدن است. در مذاکره و توافق هم فکر و ذهنش اين است که رقيب خود را به زمين بزند و از توافق عبور کند. بنابراين از مسئولين گرفته تا اقشار مختلف جامعه همه بايد هوشيار باشند و فريب دشمن را نخورند.
    *
به دولت اعتدال عرض مي کنم صلح جهاني به دست نمي آيد مگر با عدالت جهاني و آن هم به دست نمي آيد مگر با استقرار حکومت جهاني به رهبري مصداق اتمّ عدل يعني حضرت حجت بن الحسن(عج). با سياست تنش زدايي با مستکبرين نه تنها صلح جهاني رخ نمي دهد، بلکه آتش جنگ شعله ورتر گشته و مظلوم کشي توسط جبهه نظام سرمايه سالار غرب شدت و عمق بيشتري مي يابد!
    *
ديپلمات هاي ما چگونه و چرا خيلي راحت محدوديت هاي زيادي را در صنعت هسته اي و موشکي پذيرفته و با دست خودشان ترمز را کشيده اند.
        *
ترکيه در تحرک جديد خود در سوريه چند هدف را تعقيب مي کند. اول اينکه با تظاهر به سرکوب داعش مشروعيت آسيب ديده خود را که در انتخابات اخير اين کشور خودش را نشان داد ترميم کند. ثانيا در اين پوشش ديگر تروريست هاي تکفيري را تحت حمايت و پشتيباني قرار بدهد. ثالثا در اين حملات و تجاوز هوايي سوريه را تضعيف نمايد.
      *
دولت به مردم مرتب توصيه مي کند از کولر آبي استفاده کنند ولي نوبت به خودش که مي رسد اکثريت نزديک به تمام دستگاه هاي دولتي مجهز به کولر گازي هستند. آنچه که کارها را پيش مي برد صداقت است.
    *
از وزير آموزش و پرورش انتظار مي رود با کمک دولت و مجلس مانع حذف يارانه فرهنگيان شود و در جهت حل مشکل افرادي که يارانه آنها قطع شده حرکت کند.
    *
طبق وعده رئيس جمهور محترم و نيز وزير آموزش و پرورش قرار بود پاداش فرهنگيان بازنشسته در پايان هفته معلم در ارديبهشت ماه امسال پرداخت بشود. مرداد ماه هم از راه رسيد ولي خبري نشد. اين وعده و وعيدها براي ما بازنشسته ها نان و آب نمي شود.