علم‌الهدی: مسؤولان فضای مجازی مسموم و ناامن را رها نکنند

علم‌الهدی:
مسؤولان فضای مجازی مسموم و ناامن را رها نکنند/ به اسم نشاط، به دنبال اردوکشی سیاسی از جوانان هستند 5تیر-96
خبرگزاری فارس: مسؤولان فضای مجازی مسموم و ناامن را رها نکنند/ به اسم نشاط، به دنبال اردوکشی سیاسی از جوانان هستند
علم الهداهمسر مرده به جای اینکه عزادار وساکت شود .پرخاشگرتر وعصبی وبی ترمز ودنده عقب کنده ترشده است چون بطور مضاعف عزادارشده است .برای اینکه همزمان که همسرش فوت کردداماددژخیم وآدمکش حرفه ای اش آخوندرئیسی هم درنمایش انتخابات ریاست جمهوری شکست خورد ومهندسی سپاه نتوانست رئیس جمهورش کند .برای اینکه اطلاع رسانی بدون سانسور شبکه های اجتماعی اجازه ندادندتا تقلبات گسترده درآرای نمایش انتخابات ریاست جمهوری  انجام گیرد .  لذا علم الهدا شاکی وعصبی اعتراف کرده فضای مجازی مسموم و ناامن رامسئولان یا آتش بی اختیاران سپاه ونیروی انتظامی وقوه فاسد قضاییه رها نکنند. چون مدعیست به اسم نشاط، به دنبال اردوکشی سیاسی از جوانان هستند تا  جوانان نه دیگر به اراجیف وی نه گوش نکنند که همچون گفته های جنتی به عنوان جوک ازش استفاده کنند.
آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مسؤولان فضای مجازی مسموم و ناامن را رها نکنند، گفت: چطور می‌شود مسؤولان ما بگویند فضای مجازی باید باز باشد در حالی‌که ابزار کنترل آن را در اختیار داریم و می‌توانیم در فضای مجازی امنیت ایجاد کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی دقایقی پیش در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی، ضمن تبریک این عید فرخنده با اشاره به فرازی از دعای قنوت نماز عید فطر، اظهار داشت: خاصیت اول، معرفت‌شناسی ما نسبت به خدا بود، خدا را شناختیم، با خدا رابطه برقرار کردیم به‌عنوان خدایی ک هم عظمت دارد، هم کبریایی دارد، هم جود و هم بخشش دارد، یعنی نتیجه توجه به کبریایی و عظمت حق این است که ما عبدیم و او مولا و خالق ما هست.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: اینکه خدا اهل غفران است، یعنی توانمندی ذات اقدس حق یک پوشش در برابر همه خسارت‌ها و همه کم‌کاری‌های ما در بندگی او هست، پروردگار با پوشش غفرانی که برای یکایک ما در طول این ماه ایجاد کرد، پرده‌ای روی همه خرابی‌ها کشید.
تربیت نسل آینده باید تربیت نسل ذخیره پیامبر باشد
وی افزود: خصوصیت دومی که این جمله دعای قنوت برای ما ثابت می‌کند، این است به خدا عرضه می‌داریم خدایا امروز را برای پیغمبر خود ذخیره، سرمایه، شرافت و توسعه بر عظمت رسول‌الله قرار دادی؛ در واقع «ذخر، شرف و مزید» که در این دعا می‌گوییم ذخیره پیغمبر است و این ذخیره پیغمبر، تربیت نسلی است که ما به‌عنوان ذخایر عرصه اسلام و دلدادگی به ایشان تربیت می‌کنیم.
علم‌الهدی با اشاره به رشد و توسعه تکنولوژی در عصر کنونی، عنوان کرد: با توسعه عوامل و اسباب ناهنجاری‌هایی که در اثر توسعه صنعت الکترونیک در خانواده‌های ما به وجود آمده، تربیت نسل ذخیره پیامبر کار آسانی نیست، مسؤولان نظام باید توجه داشته باشند که این کشور، کشور رسول‌الله است و نباید ابزار براندازی دین پیامبر در این کشور توسعه پیدا کند.
مسؤولان فضای مجازی مسموم و ناامن را رها نکنند
وی افزود: اگر در فضای حقیقی کشور ناامنی ایجاد شد و در کوچه و خیابان‌های شهر، ناموس، جان و خانواده مردم امنیت نداشته باشد، مسؤولان نظام می‌توانند بی‌توجهی کرده و بگویند مسؤول نیستیم؟ فضای مجازی نیز همچون فضای حقیقی است، اینکه نسل جوانمان را در یک فضای باز خطرناک و مسموم به فرهنگ بیگانه رها کنیم، درست نیست.
امام‌جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه این آزادی فضای مجازی در صورتی‌ است که امکان محدودیت سازی برای ما میسر است، خاطرنشان کرد: فضای مجازی، فضای بازی است که نه نوامیس، نه فرهنگ و نه فکر اسلامی مردم در امنیت است، چطور می‌شود مسؤولان ما بگویند فضای مجازی باید باز باشد در حالی‌که ابزار کنترل آن را در اختیار داریم و می‌توانیم در فضای مجازی امنیت ایجاد کنیم.
حجاب، ضامن حفظ و توسعه ارزش‌های دینی است
وی ادامه داد: چادر و حجاب دختران و زنان نیز عامل ایجاد شرافت برای پیغمبر است، اگر چادر و حجاب تو برای پیغمبر شرافت ایجاد نمی‌کرد، دشمنان پیغمبر در بلاد خود استفاده از حجاب را منع نمی‌کردند، شما در هر عملی از اعمال مسلمانی خود آزاد هستید اما جلوی حجاب خانم مسلمان را می‌گیرند چون برای پیغمبر در این دنیا شرافت ایجاد می‌کند.
علم‌الهدی، حجاب را ضامن حفظ و توسعه ارزش‌های فرهنگی پیغمبر دانست و افزود: عده‌ای متدینین از بدحجابی به بنده شکایت می‌کنند، برادران و خواهران، من که این موضوع را فریاد می‌زنیم، شما چرا ساکتی؟ می‌گویند بدحجابی در جامعه زیاد شده، بله زیاد شده چون تو بی‌تفاوت و خاموشی، در مقابل چه بی‌عفتی‌هایی اعتراض کردی؟
یعنی چه نیروی انتظامی باید جلوی بیدحجابی را بگیرد؟
وی با انتقاد از برخی اظهارات در خصوص وظیفه نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی، عنوان کرد: می‌گویند نیروی انتظامی باید جلوی بدحجابی را بگیرد، رضاخان کافر ملعون با پاسبان و آژان و مأمور خواست زنان را بی حجاب کند، نتوانست، یعنی چه نیروی انتظامی بیاید جلو بدحجابی را بگیرد؟ 
به اسم نشاط، به دنبال اردوکشی سیاسی از جوانان هستند
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کسانی که دم از نشاط جوان می‌زنند و بی‌بندوباری، لاابالی‌گری و توسعه منکرات شرعیه را به‌عنوان شادی جوان مطرح می‌کنند، دروغ‌گو هستند زیرا به فکر سرنوشت، اشتغال، زندگی و ازدواج جوان نیستند، به دنبال استثمار جوان برای اردوکشی‌های سیاسی هستند.
وی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری در طول 38 سال عمر انقلاب بیش از دیگران دم از جوان زدند اما از اشتغال، علم، دانش، نهادهای دانش‌بنیان، تحصیل، ازدواج و کار جوان دم زدند.
علم‌الهدی با بیان اینکه برای جوانی که شغل ندارد، بیکار است و توان تشکیل خانواده ندارد از شادی  و لاابالی‌گری حرف می‌زنند، گفت: این کار مبارزه با شرافت پیغمبر و زیر سؤال بردن ارزش‌های فرهنگی پیغمبر است.
خدمات ارائه‌ شده به مستضعفین در ماه رمضان قابل‌تقدیر است
وی، وظیفه مسلمانان در شرایط امروز را مجاهده در راه حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: وظیفه همه مسلمانان امروز حفظ ارزش‌های فرهنگی پیامبر است.
امام‌جمعه مشهد مقدس به خدمات ارائه‌ شده به فقرا و مستضعفین حاشیه شهر و روستاهای اطراف مشهد در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: خدمات بزرگ و قابل‌توجهی در شهر به‌خصوص در مناطق حاشیه شهر و مناطق اقشار آسیب‌پذیر از طریق آستان قدس رضوی، خیرین و نهادهای انقلابی صورت گرفت که جای تقدیر دارد.