آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی نیست

خامنه ای  در خطبه‌های نماز عیدفطر:

  5تیر-96

خامنه ای درخطبه نماز عید فطر خود به دون آنکه اقدام آتش به اختیارانش  در معرکه گیری روز قدس علیه روحانی رامحکوم  کند ترجیح داد آن را توجیه کند چون پیرامون  سند 2030  علیه دولت  مانور تبلیغاتی – اتهامی  داد چون  گفت  دولت جدید هرچه زودتر کار خود را آغاز کند و به کارهای مهم پیش روی مسئولان و مردم برسد  از جمله کارهای مهم کارهای فرهنگی است.  زیرا که ما خلل و فرج فرهنگی زیاد  وجوددارد  چون جاهایی که نفوذگاه دشمن است، بسیار است و هم مجموعه های فرهنگی دولتی و  مجموعه های گسترده فرهنگی مردمی باید در این حوزه اقدام کنند.
 خامنه ای برای حمایت ازآتش به اختیاران  گفت آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی تمیز است و از آتش به اختیاران با عنوان جوانان و صاحبان فرهنگ خواست با ابتکار خویش کارهای فرهنگی را پیش ببرند نمونه  اش در معرکه گیری روز قدس انجام گرفت . خامنه ای  در این مورد با دوپهلو گویی گفت  آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست. یعنی خامنه ای ناراحت است که چرا جریان انقلابی یابرنامه ریزان پشت پرده آتش به اختیاران زیر سئوال رفته است
 مهمتراینکه  خامنه ای برای اینکه جلوی افشاگری رقیب گرفته شود  توصیه کرد نیروهای انقلابی در درجه اول و بیش از همه باید مراقب آرامش کشور و عدم سوء استفاده دشمنان از وضعیت کشور باشند.

 

 

رهبر انقلاب با بیان اینکه آتش‌به اختیار به معنای کارخودجوش فرهنگی تمیز است، گفتند: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی نیست.
به گزارش ایلنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عیدفطر با اشاره به انتخابات اردیبهشت و راهپیمایی روز قدس از مردم تشکر کردند و افزودند: ملت سرافراز باشند که کارهای بزرگی انجام دادند. دل شاد و امید در دل بپرورانید که کارهای بزرگی انجام دادید.
ایشان در بخشی از سخنان با ابراز امیدواری از اینکه دولت جدید هرچه زودتر کار خود را آغاز کند، به کارهای مهم پیش روی مسئولان و مردم اشاره و بیان کردند: از جمله کارهای مهم کارهای فرهنگی است. ما خلل و فرج فرهنگی زیاد داریم. جاهایی که نفوذگاه دشمن است، بسیار است و هم مجموعه های فرهنگی دولتی و هم مجموعه های گسترده فرهنگی مردمی باید در این حوزه اقدام کنند.
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه آتش به اختیار به معنای کار خودش فرهنگی تمیز است، از جوانان و صاحبان فرهنگ خواستند با ابتکار خویش کارهای فرهنگی را پیش ببرندو افزودند: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.
ایشان تصریح کردند:نیروهای انقلابی در درجه اول و بیش از همه باید مراقب آرامش کشور و عدم سوء استفاده دشمنان از وضعیت کشور باشند.
خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.