برای نجات محیط زیست به « نهضت سبز» نیاز داریم

دل‌نوشته‌ محسن رضایی در خلوت کوهستان
برای نجات محیط زیست به « نهضت سبز» نیاز داریم 6تیر-96
پاسدار سرخ وسیاه  سبزعلی خان رضایی  که با جنگ 8 ساله خانمانسوز ایران و عراق نقش به سزایی درکویر سازی وآلوده کرده محیط زیست و هوای ایران  داشته است  اکنون کوه نشین شده وهوس کرده نهضت سبز برپاکند . سبزعلی خان تصور کردن چون نامش سبز است ورنگ صندلی اش هم سبز است و روی به منظره سبزنشسته و عکس گرفته است پس می تواند نهضت سبز بر پادارد.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید غلامعلی پیچک
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار توجه بیشتر به محیط زیست‌ کشور شد و نوشت که برای نجات محیط زیست به نهضتی سبز در کشور نیاز است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی در اینستاگرامش با عنوان « در خلوت کوهستان»  نوشت: محیط زیست‌مان به شدت در معرض تخریب است و برای نجات آن به نهضتی سبز در
کشور نیاز است؛ باید قدر طبیعت را دانست و آن را مهیای گردشگری کرد.
وی نوشت: در جای جای قرآن مجید، از نهر، درخت، کوه و سایر مناظر و مواهب طبیعت نام برده شده است. در کشور ما خوشبختانه همه این مواهب طبیعی وجود دارد اما اولا محیط زیست‌مان به شدت در معرض تخریب بوده و برای نجات آن به نهضتی سبز در کشور نیاز است؛ ثانیا باید قدر طبیعت را دانست و آن را مهیای گردشگری کرد تا با میلیاردها دلار درآمد، ده‌ها هزار شغل در کشور پدید آید.