پاداش کارگران شرکت فرودگاه‌های استان فارس در هاله‌ای از ابهام


پاداش کارگران شرکت فرودگاه‌های استان فارس در هاله‌ای از ابهام  6تیر-96

حدود ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت فرودگاه‌های استان فارس مدعی هستند که بنا به ماده ۴۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور قرار بود مبلغ قابل توجهی از سوی وزارت راه و شهرسازی به آنها پرداخت شود که این پاداش تا این لحظه تنها به کارکنان رسمی پرداخت شده است.
یکی از کارگران شرکت فرودگاه‌های استان فارس می‌گوید که حدود ۱۰۰ نفر از کارگران این شرکت هنوز مبلغ قابل توجهی که بنا بود از سوی وزارت راه و شهرسازی به عنوان پاداش به آنها تعلق بگیرد را دریافت نکرده‌اند.
بنا به گزاراش منابع ایلنا در استان فارس، طبق بخشنامه‌ای که در سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر شد قرار بود به همه کارکنان رسمی، پیمانکاری، قراردادی، روزمزد، قانون کار، قرارداد معین و کارگری فرودگاه‌های کشور به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) مبلغ قابل توجهی هدیه تعلق گیرد.
یکی از کارگران شرکت فرودگاه‌های استان فارس به ایلنا می‌گوید: بنا بود این مبلغ به همه کارکنان شرکت فرودگاه‌ها پرداخت شود که تنها به کارمندان رسمی تعلق گرفت و هنوز خبری از پرداخت این مبلغ به کارگران پیمانی و غیره نیست.
او ادامه می‌دهد: با توجه به پیگیری‌هایی که ما انجام داده‌ایم گویا به هیچ‌یک از کارگران فرودگاه‌های استان فارس این مبلغ پرداخت نشده است و متاسفانه مسئولان هم در این مورد پاسخگو نیستند و ما همچنان در پی دریافت این پاداش هستیم.
این کارگر در پایان با اشاره به تعداد همکارانش که این هدیه را دریافت نکرده‌اند، خاطرنشان می‌کند: جمع کارگرانی که این پاداش را دریافت نکرده‌اند به ۱۰۰ نفر می‌رسد. این مبلغ می‌تواند در زندگی ما تاثیر بسیاری داشته باشد و ما در انتظار دریافت این پاداش هستیم.