حوادث رانندگی در استان مرکزی چهار کشته و سه مجروح به جا گذاشت

حوادث رانندگی در استان مرکزی چهار کشته و سه مجروح به جا گذاشت 6تیر96

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی این استان چهار کشته و سه مجروح به جا گذاشت.

سرهنگ ایرج کهریزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حوادث یکشنبه شب بر اثر وقوع 2 حادثه رانندگی در اتوبان کربلای شهرستان ساوه و محور دلیجان به اصفهان اتفاق افتاد.
وی بیان کرد: حادثه اتوبان کربلای شهرستان ساوه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو پارس رخ داد که 2 نفر از سرنشینان هر 2 خودرو در صحنه تصادف و یک نفر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را خود را از دست دادند و 2 سرنشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: علت این سانحه تغییر مسیر ناگهانی خودروی پارس نسبت به خودروی پراید گزارش شده است.
سرهنگ کهریزی ادامه داد: حادثه محور دلیجان به اصفهان در کیلومتر 21 لاین غربی این مسیر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید رخ داد.
وی بیان کرد: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند که یکی از آنها پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت این حادثه را توجه نکردن راننده به جلو از سوی راننده و قصور اداره راه به علت ایمن سازی نکردن و اختلاف سطح راه اعلام کرد.
سرهنگ کهریزی اضافه کرد: تردد در محورهای ارتباطی این استان در ایام مربوط به تعطیلات عید سعید فطر افزایش یافته و انتظار است رانندگان با دقت بیشتری برانند.
وی گفت: حداکثر توان پلیس راه برای خدمت رسانی به مردم در این ایام به کار گرفته شده و ماموران این پلیس از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهند کرد.
از ابتدای امسال تاکنون 90 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/3075/
خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:حسین مهدی زاده