35 درصد از منازل مسکونی در گمیشان دچار آبگرفتگی هستند


فرماندار گمیشان:35 درصد از منازل مسکونی در گمیشان دچار آبگرفتگی هستند/ راه‌های مواصلاتی گمیشان به بندرترکمن باز است12 فروردین-98
فرماندار گمیشان گفت: خوشبختانه حجم زیادی از آبها در شهر گمیشان فروکش کرده است و اکنون 34 الی 35 درصد از معابر و منازل مسکونی شهرستان گمیشان در آبگرفتگی محصور شدند.
35 درصد از منازل مسکونی در گمیشان دچار آبگرفتگی هستند/ راه‌های مواصلاتی گمیشان به بندرترکمن باز است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر شیرتوماج صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه حجم قابل ملاحظه از سیلاب در شهر گمیشان فروکش کرده است و اکنون 34 الی 35 درصد آبها از معابر و منازل مسکونی شهرستان گمیشان خارج شدند.
وی با بیان اینکه عمق آبگرفتگی در سطح شهرستان گمیشان بستگی به شیب و پستی و بلندی‌های این شهر دارد، تصریح کرد: در راستای خروج آب از منطقه گمیشان دو کار برای ما از اولویت بالایی برخوردار بود هدایت آب از کانال‌ها به سمت تالاب است که خوشبختانه این کار توسط ارتش و سپاه پاسداران در روز گذشته صورت گرفت و اکنون نیز این روند همچنان ادامه دارد.
فرماندار گمیشان با بیان اینکه تردد در محور مواصلاتی گمیشان به بندرترکمن امکان‌پذیر است، ابراز کرد: بازگشایی راه‌های مواصلاتی گمیشان به بندرترکمن یکی دیگر از اولویت‌های ما است که خوشبختانه اکنون تردد در این مسیر برقرار است.
توماج خاطرنشان کرد: افرادی که قصد خروج از شهرستان گمیشان را دارند از این فرصت استفاده کنند و با توجه به اینکه راه مواصلاتی شهرستان گمیشان به بندرترکمن باز است از شهر خارج شوند.
وی یادآور شد: ارتش، سپاه پاسداران و دستگاه‌های امدادی و قضایی همه با هم تلاش می‌کنند که در کنار مردم باشند و در راستای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.